Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

17/09/2015 07:04 #3761 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:



ΥΓ-Εσυ Βασιλη ψηφιζειs ψαρεμα! !pecher2# !mauvaisepec

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 07:20 #3762 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα αγαπητοι φιλοι ψαραδες
εχασε η εθνικη, εχασε κ ο θρυλος αθλητικα η βδομαδα ηταν χαλια

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 08:36 #3763 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στα παιδιά!

Για τον Θρύλο δεν πειράζει Νάσο, στο πρόγραμμα ήταν, για την Εθνική όμως κρίμα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 08:57 #3764 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

vasilis moystakas έγραψε: Καλημερα στην παρεα του καφενειου!!!
Το Προγραμα βγηκε και εχει ως εξης.....την κυριακη που θα πανε οι αλλοι να ψυφισουν ...εγω θα παω για ψαρεμα η τελεια μερα με τα λιγοτερα σκαφη!!!!!!Ελπιζω να εχει καλο καιρο χαχαχαχαχαχα
!boat_smiley !boat_smiley !boat_smiley

Καλημέρα Βασίλη,και εγώ λέω να πάω ψάρεμα αφού ψηφίσω ή θα πάω ψάρεμα και μετά θα ψηφίσω, δεν πειράζει θα ψηφίσω για σένα "και θα αποφασίσω για σένα" τώρα αν δεν σου αρέσει αυτό που θα βγει δεν πειράζει την άλλη φορά πάλι :whistle3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 08:59 #3765 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα να έχετε μια όμορφη μέρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 09:51 #3766 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλήμερα σε ολους τους καλούς μου φίλους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 13:07 #3767 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα καλα παιδια του καφενε μας!!! :bye: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 13:18 - 17/09/2015 13:19 #3768 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κάλυμνος έγραψε: . . . τώρα αν δεν σου αρέσει αυτό που θα βγει δεν πειράζει την άλλη φορά πάλι


Γι' αυτό που θα βγει από την κάλπη δεν σου εγγυώμαι ότι θα του αρέσει του Βασίλη, αυτό που θα βγει από τη θάλασσα όμως είμαι σίγουρος ότι θα του αρέσει ότι και νάναι. (Χαχαχα!).
Για να είσαι σίγουρα μέσα στα πράγματα λοιπόν ένας τρόπος υπάρχει:
«Να πας για ψάρεμα!» ΜΟΝΟ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 15:29 #3769 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους φιλους!Και εγω ψαρεμα θα ψηφισω σιγουρα!Και μαλιστα ψαρεμα μουσμουλιων!Αρκει να μας κανει την χαρη ο καιρος! !mauvaisepec
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, vasilis moystakas, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2015 18:57 #3770 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
:wav:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.415 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection