Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

17/10/2014 03:40 #351 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 03:40 #352 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα ψαραδες μου,
δεν το ειδες δημητρη μου ? στο λινκ για το ναυτικο σαλονι προτείνετε ενας σύνδεσμος πατωντας τον κ αφου μπεις μεσα στην πρωτη σελιδα αριστερα αναγραφει κατι σαν " εικονικη περιηγηση " η κατι τετοιο κ αφου μπεις μεσα εχει φωτογραφιες από το ναυτικο σαλονι.
Στην φωτο Νο 15 εχει ένα σκαφακι με εσω μηχανη πετρελαιο αλλα δεν μπορω να διακρινω την εταιρεια κ ελεγα μπας κ ξερεις πια είναι διοτι φαινετε πολύ ενδιαφερον βαρκα με πετρελαιο ευτηχως που οι κατσκευαστες το καταλαβαν κ κανουν τέτοιες κατασκευες

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 03:48 #353 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τιs ειδα Νασο μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποια εταιριεα ειναι.
Καλημεραααααα......

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 03:51 #354 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα δημητρη μου,
πετρελαιακι παντως δεν είναι σωστα δεν το βλεπω ?
φοβερη η ενεργεια αυτή κ θα δεις θα ακολουθησουν κ άλλες εταιρειες σε τέτοιες κατασκευες είναι στο μονοπατι των παλιων βαρκων με απλες μηχανες πετρελαιου ανέξοδες απλες κ οικονομικες πανω απ όλα.
Ασε που βολευει διοτι εχεις ολη την πρυμη σου ελευθερη από μηχανες κλπ.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 04:05 #355 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ναι Νασο μου...εσω εξω φαινεται...Δεν ξερω βεβαια σε τι τιμεs θα παιζουν!!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 04:19 #356 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μεγαλη ιστορια το πετρελειο Νασο μου.Εχει αδελφοs μου το αμαξι του με πετρελαιο.Γυριζει ολη την Αθηνα με τη δουλεια του(ακομα χειροτερα).Γεμιζει με 70 ευρω και κανει με ενα γεμισμα,πανω απο 900 χιλιομετρα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΝΑΣΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 05:42 #357 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα σε οσους ΔΕΝ μας εχουν αλλαξει τα πετρελαια !!! :heart: :hello:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 05:52 #358 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους φίλους!!! :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 05:53 - 17/10/2014 06:05 #359 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παιδιά!
Ως ... χρόνιος χρήστης πετρελαιομηχανής μπορώ να προσθέσω μερικά χρήσιμα στη συζήτηση.
Εγώ έχω στη βάρκα μου τη μικρότερη πετρελαιομηχανή του κόσμου, τη θρυλική Cubota μοντέλο Ζ600.
Πρόκειται για δικύλινδρη πετρελαιομηχανή 560 (!) κυβικών που βγάζει 12 ΗΡ.
Είναι πλήρως ναυτικοποιημένη, δηλαδή έχει ρεβέρσα, υδρόψυκτη εξάτμιση, αντλία θαλασσινού νερού και ψυγείο διπλού κυκλώματος (γλυκού - θαλασσινού).
Την έχω αγοράσει μεταχειρισμένη το 1999 120.000 δρχ. τότε και η ναυτικοποίησή της μαζί με άξονα - προπέλα - χωνί μου στοίχισε 480.000 δρχ. ακόμη.
Βέβαια την τοποθέτησή της στο σκάφος που είναι και σοβαρή και ακριβή δουλειά, την έκανα εγώ μόνος μου.
Από τότε μέχρι σήμερα δεν χρειάστηκε κανενός είδους επισκευή παρά μόνο την αλλαγή του ιμπέλερ κάθε 2-3 χρόνια περίπου.
Το κάθε ψάρεμα που διαρκεί περίπου από 6-8 ώρες, οι περισσότερες στο ρελαντί γιατί ψαρεύω συνήθως παραγάδι, μου κοστίζει περίπου 3-5 ευρώ(!). Μάλλον αυτός θα πρέπει να είναι και ο λόγος που με την έλευση της κρίσης στην περιοχή μου έχω απομείνει σχεδόν ο ... μόνος που συνεχίζω να ψαρεύω με βάρκα.
Στη αρχή δεν μπορούσα να το φανταστώ και έβαλα ένα ρεζερβουάρ 50 λίτρων(!). Το αστείο ήταν ότι κάθε τόσο το έλεγχα μήπως και ... μείνω από καύσιμο και αυτό δεν έλεγε να ... κατέβει. Τώρα που το έχω μάθει το γεμίζω δυο φορές κάθε καλοκαίρι, που ψαρεύω περισσότερες μέρες, κι αυτό είναι όλο.
Να σημειωθεί ότι τρεις φορές την έφερα από Πόρτο Χέλι στην Αθήνα, γιατί ο γερανός μου ζήταγε 700 ευρώ, και έκαψε 18 ευρώ όλη τη διαδρομή. (Μιλάμε για 18 ώρες ταξίδι).
Βέβαια το αντεπιχείρημα σε όλα αυτά είναι γνωστό: Η μέγιστη ταχύτητα είναι 6,5 μίλια και η ταχύτητα πορείας 4,8 μίλια.
Γι' αυτό χρειάζεται να παρακολουθείς σχολαστικά τους καιρούς, γιατί όταν πιάσει ο πουνέντης δεν προλαβαίνεις να βγεις έξω.
Το καλό από τη άλλη είναι ότι τα σκάφη με αυτού του τύπου τις μηχανές μπορούν να παλέψουν με επιτυχία πολλούς από τους καιρούς που άλλα σκάφη τους βλέπουν και ... το βάζουν στα πόδια.
Θα μπορούσα να γράφω όλη μέρα για το θέμα αυτό, γι' αυτό θα σταματήσω εδώ γιατί θα κατηγορηθώ ότι κάνω ... κατάχρηση του χώρου.
Υ.Γ.: Τη βάρκα που βλέπετε στο Ναυτικό Σαλόνι εγώ δεν μπόρεσα να τη δω, γιατί το βιντεάκι μετά τη μέση περίπου με πετάει έξω και βλέπω μόνο τις συνεντεύξεις των διαφόρων παραγόντων της έκθεσης. Με πολύ ευχαρίστηση όμως είδα τον φίλο μου ΝΙκήτα που θεωρούσα ότι έχει φύγει από το επάγγελμα του κατασκευαστή γιατί είναι αρκετά μεγάλος. Τον έχω αναφέρει και εδώ στο φόρουμ σε άλλη συζήτηση και στο βιβλίο μου για το παραγάδι, γιατί είναι ο μόνος σχεδόν κατασκευαστής που κατασκευάζει πλαστικές βάρκες με πετρελαιομηχανές. Φαίνεται ότι συνεχίζει γιατί είδα ότι έχει βάλει στη δουλειά το γιο του.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2014 12:04 #360 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
δεν είναι βιντεακι μιχαλη είναι μια σειρα φωτογραφιων κ μιλαω για την φωτο Νο 15 δες την.
Μα φυσικα για αυτό μιλαω για πετρελαιο γιατι εγω για το ιδιο ταξιδι - παραγαδι θελω 25 - 30 ευρω βενζινα μιχαλη καταλαβες κ αν βαλεις κ ένα 40 δολους κ φας κανα δυο τζουφιες την εκατσες ενώ με το πετρελαιακι κ ειδκα με μοτερακια σαν τα κουμποτακια που όταν παρουν μπρος δεν ξανσταματανε αν δεν την σβησεις εσυ τα ξεχνας όλα αυτά ενταξη το αντεπιχείρημα της ταχύτητας γιατι εγω νομιζεις για λογο οικονομιας την ανοιγα με την ιδια ταχυτητα πηγαινα 6 - 8 μιλια.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.064 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection