Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

24/07/2015 08:25 #3471 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα, πολύ ζέστη και σήμερα !hot#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τζαβαρας Δημητρης, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2015 08:29 #3472 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Την καλημερα μου, στους φιλους μου. :give_rose:
Κερναω μπυριτσα, να δροσιστουμε. !barman#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2015 10:22 #3473 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Δημητρηδες,Νασουλη,Καλυμνιε καλη σας μερα.Καλη μερα site :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2015 17:40 #3474 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
!violinsmile καλησπερα παιδια !smiley_writ

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τζαβαρας Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 06:24 #3475 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολη την ψαροπαρεα του καφενε μας,
Μπαμπινο γιατι δεν κατεβαίνεις ρε μπαγασα κ λιγο πιο κατω να σε δουμε ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Τζαβαρας Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 07:18 #3476 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα απο Γαλατα, λαδια εξω η θαλασσα, απνοια, ζεστη προβλεπω μεγαλη. :beach:
Καλο ΣΚ σε ολους. !boat#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 11:04 #3477 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα, καλό Σαββατοκύριακο :XXsunsmile: !hot#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 13:39 - 25/07/2015 13:40 #3478 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα σε ολη την ψαροπαρεα του καφενε μας,
Μπαμπινο γιατι δεν κατεβαίνεις ρε μπαγασα κ λιγο πιο κατω να σε δουμε ?

εσυ γιατι δεν ανεβαινεις προς τα πανω να σε δουμε? :blum:
δουλεια δουλεια δουλεια !smiley-drin
και δοξα το θεο να λεμε ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 21:24 #3479 από Φώτης Σαρρηγεωργίου
Απαντήθηκε από Φώτης Σαρρηγεωργίου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε όλη την παρεα! ! !

[img][/img]
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2015 23:28 #3480 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Ζεστη σημερα αλλα η μπουκαδουρα απο το μεσημερι και μετα εκανε μια χαρα την δουλεια της.
Καλο σαββατοκυριακο σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.335 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection