Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

09/03/2015 20:00 #2201 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: γεια σου μητσακι.τι κανεις ρε φιλε? :give_rose:


Καλησπερα Μπαμπη, υπομονη κανω,χαλια τα πραγματα
Εσυ πως τα πας ολα καλα?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2015 21:24 #2202 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην παρέα, δεν τσιμπάνε τα αφιλότιμα

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 06:44 #2203 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε όλα τα παιδια του καφενε μας,
μπαμπινο τι γινετε παλικαρι εκει προς τον βολο μερια ? με την δουλεια όλα καλα ?
εγω αυτό τον καιρο εχω λαλησει παρακαλαω να περασει η σαρακοστή κ ναρθει το πασχα να ηρεμησουμε λιγάκι γιατι δεν παμε καλα μεγαλώσαμε κιολας κ........

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 06:56 #2204 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο μου! :bye: :give_rose:


Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 08:34 #2205 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σ' ολα τα καλα παιδια!! :bye: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 08:35 #2206 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλη,ερα σε ολους παιδια!!!!! :bye:

Δεν παει αλλο μουχλιασαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολυ βροχη και χιονι φετος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 09:31 #2207 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στη παρέα.
Χιόνι, βροχή και κρύο έλεγαν τα ημερομήνια για φέτος και δυστυχώς έπεσαν μέσα :cray: !rain#

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, vasilis moystakas και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 09:40 #2208 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην πρωινη παρεα.
Συννεφια βοριαδακι και κρυο παλι σημερα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), vasilis moystakas και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 10:13 #2209 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: γεια σου μητσακι.τι κανεις ρε φιλε? :give_rose:


Καλησπερα Μπαμπη, υπομονη κανω,χαλια τα πραγματα
Εσυ πως τα πας ολα καλα?


μητσακι μου δε σε βλεπω και πολυ καλα.θα σε παρω τηλ να τα πουμε.γεια σου νασουληηηη.αγαντα φιλε,ετσι οπως γιναμε το μονο που λεμε ειναι δουλεια να υπαρχει.
καλημερα στη παρεα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2015 11:27 #2210 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην πατεα του καφενειου.
Μαρτης γδαρτης και καλος παλουκοκαφτης!!!!ππρρρρρρ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.539 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection