Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

07/01/2015 16:28 #1541 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολα τα παιδια του καφενειου!Κανει πολυ κρυο η η ιδεα μου ειναι?Πανως ακομα και ετσι αν το ΣΚ δενεχει πολλα μποφορ ψηνομαι να παω να κανω το ψαρεμα μου! !boat_smiley
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 17:37 #1542 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!!
Ξεκινισα να κανω μια βολτα και τον δαγκωσα απτο κρυο.
Αντε να το γυρισει σε νοτια δεν παλευεται. !smiley-drin !smiley-drin
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 18:47 #1543 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια του καφενειου.
Ξυριζε ο βοριας σημερα, παρολη την λιακαδα που ειχε η θερμοκρασια ολη την ημερα δεν ανεβηκε πανω απο μηδεν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 19:05 #1544 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πολυ το κρυο αντε να λιωσει και το χιονι γιατι δεν παει αλλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 21:47 - 07/01/2015 21:50 #1545 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα κι απο μενα στους καφενοβιους,ευχομαι σ'ολους Χρονια πολλα , Καλη χρονια και παντα με υγεια πανω απ'ολα,μας επνιξε το χιονι στην Μαγνησια ,καλοριζικο το καινουργιο psarema.gr :drinks:
ΥΓ:το σκεπαστρο που διακρινεται στο avatar ,δεν υπαρχει ,επεσε ολη η σκεπη απο το πολυ χιονι,ευτυχως προλαβαν τα παιδια και τραβηξαν τα σκαφη εξω!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2015 08:09 #1546 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους φιλους!Τι εγινε ρε παιδια σας πλακωσε το παπλωμα? !smiley_to_s
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2015 08:44 #1547 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα παλικαρια παλι κρυο στο μοσχατο αυτή την στιγμη ριχνει χιονονερο στα ψυγεία της εταιρειας εχει λιγοτερο κρυο απ ότι εξω,
για αυτό λοιπον μαγαζατορα ένα καφεδακι μπλακ αμερικανικο κ ριξε μεσα κ καμποσο κονιακακι
κ που εισαι μην το τσιγκουνευτείς το κονιακ !!!!!!!!!!!
όχι δημητρη απλα ειπα σημερα να ξεκινησει την μερα του καφενε κ καποιος άλλος χαχαχα αντ ε κ παλι καλημέρα σε ολους σας

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2015 08:45 #1548 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους παιδια!!!!!!!!!! :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2015 08:52 #1549 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στα παιδια τα πρωινα!!! :give_rose:

Διστυχως στην Αθηνα -Αμπελοκηποι- δε θελει να χιονισει αλλα μας πεταει λιγο λιγο
χιονονερο και μας ξεγελαει ενω οι θερμοκρασιες ειναι πολικες σαν τις αρκουδες!!! :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2015 09:07 #1550 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου.
Παγωνια παλι σημερα αλλα με λιακαδα και απνοια.Εαν εισαι μεσα στην ζεστη μια χαρα φαινεται ο καιρος εξω.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.464 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection