Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

06/01/2015 19:59 #1531 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα.Καλή χρονιά ή μάλλον μια καλύτερη χρονιά εύχομαι σε όλους,με πολύ υγεία,δουλειά για όλο το κόσμο και φυσικά πολύ κέφι για ψάρεμα !pecher2# .Καλορίζικο το νέο interface.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2015 23:09 #1532 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Παρακαλώ ότι σχόλιο έχει σχέση με το νέο μας site να το ποστάρετε στο www.psarema.gr/sizitisis/protaseis-gia-v...neo-site-2015#286711 ώστε να τα έχω μαζεμένα και να μπορώ να διορθώσω τυχών λάθη ή να προσθέσω λειτουργίες που θα θέλατε.

Γιώργο
Κάνω ανάρτηση εδώ γιατί την διεύθυνση που έδωσες παραπάνω δυστυχώς δεν μπορώ να τη δω. Δεν με πειράζει όμως καθόλου γιατί δεν έχω καμία παρατήρηση να σου κάνω παρά μόνο να σε ευχαριστήσω θερμά για την προσπάθειά σου από την οποία προσωπικά αισθάνομαι ηθικά ωφελημένος.
Όσο για παρατηρήσεις... Σιγά μην έχω και παρατηρήσεις! «Κάποιου του χαρίζαν γάιδαρο κι αυτός τον κοίταγε στα δόντια » λέει ο λαός!

Υ.Γ.: Τελειώνω εντός των ημερών το βιβλίο για τις συρτές και έχω να σου πω ότι είναι πολύ καλύτερο από εκείνο του παραγαδιού. Ελπίζω να με ... φιλοξενήσεις και στον ανακαινισμένο ιστότοπο.
Σε χαιρετώ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2015 23:16 #1533 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Φίλοι μου σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Μιχάλη η διαδρομή είναι > Φόρουμ > Σχετικά με το psarema.gr > Προτάσεις για βελτίωση >Προβλήματα και παρατηρήσεις για το νέο site 2015
Καλά τα λέει ο λαός αλλά για μένα οι παρατηρήσεις σας όσο παράξενες και να είναι είναι πολύτιμες.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 07:12 #1534 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα, σε ολη την παρεα. !pecheur2#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 07:44 #1535 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα αγαπητοι φιλοι
πανε κ οι γιορτες τωρα ξανα τα κεφαλια μεσα κ υπομονη εως το πασχα
καφεδακι θα πιουμε υπαρχει κανεςι στον καφενε μας ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 08:45 #1536 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους παιδια!!!!! :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 09:25 #1537 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Δημητρη,Νασο,θαναση! :bye: :give_rose:


Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 09:39 #1538 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην παρεα και με το καλο να υποδεχτουμε τη νεα εκδωση και να ειναι

καλο- !boat# οπως μεχρι τωρα μας εχει συνηθισει .

Κυριε Γιωργο ευχαριστουμε πολυ!! :heart: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 10:33 #1539 από Φώτης Σαρρηγεωργίου
Απαντήθηκε από Φώτης Σαρρηγεωργίου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους φιλους και καλοριζικο το νεο σαϊτ !!!!

[img][/img]
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2015 10:43 - 07/01/2015 11:53 #1540 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Φωτη μου.Χρονια πολλα αδερφε.Σου εχω στειλει προσωπικο μηνυμα.Θα το δειs αν μπειs στο προφιλ σου πανω ψηλα που εχει ειδοποιησειs.Μεχρι να ολοκληρωθει το συστημα.
Φιλια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.457 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection