Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

08/12/2014 06:38 #1161 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα στην παρεα!! :heart: :hello:

Πολυυυυυυυυυυυυυυυ νερο και στην Αθηνα!!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 06:47 #1162 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα , και καλη εβδομαδα.. :coffee2:
Καταιγιδα διαρκειας απο το πρωι, με πολυυυ νερο, ανεμους θυελωδεις, και μια θαλασσα καφετια απο την λασπη.. :non_cat:
Πορος, και Γαλατας, εγιναν Βενετια.. :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 07:44 #1163 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα στους αγαπητούς φίλους και καλή εβδομάδα με πολύ βροχή και σήμερα :hello: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 07:57 - 08/12/2014 07:58 #1164 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα κ παλι σε ολους τους φιλους κ δω στο Μοσχατο βρεχει ασύστολα από την νυχτα κ δεν λεει να σταματησει,
δεν πειραζει να ξεβρωμισει κ η πολη ειδικα κ μετα τα χθεσινα παλι εκτροπα η πολη το χρειαζεται.
όπως ειδατε μετα την επιστροφη μου από το χωριο δεν εκανα καμια ψαρευτική αναφορα πολύ απλα διοτι δεν πηγα καθολου για ψαρεμα το ριξαμε με την κυρα μου στο φαγοποτη με καλη παρεα κ σε κρασοουζοκατανυξη , περασαμε καλα εστω κ για δυο σκαρτες μερες μιας κ εφυγα νυχτα πεμπτης κ γυρισα βραδυ σαββατου μιας κ κυριακη είχαμε χαρα κ εργασια δεν πειραζει εστω κ αυτό το λιγο ηταν ότι επρεπε για να ξεφυγουμε λιγο.

Μονο το βραδυ της παρασκευης ειπα να δοκιμασω για κανενα καλαμαρι αλλα γρηγορα τα παρατησα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 08:09 #1165 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλη μερα και καλη εβδομαδα.μια απο τα ιδια κι εδω ο καιρος.Νασοοοοοοο αφησες τιποτα και για μας?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 08:43 #1166 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
ελα ρε μπαμπινο τι κανεις φιλε μου ?
ρε του εδωσα κ καταλαβε ηπιαμε ένα βαρελι κρασι στο σπιτι ενςο φιλου πουχει ένα τζακι σαν σπηλια κ ειχε βαλει αντικριστα κοτόπουλα, λουκανικα χωριατικα, συγκλινο, κ κοκορα με χυλοπιτες ειχε το μενου καταλαβαίνεις τωρα τι εγινε εκει μεσα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 09:19 #1167 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στη παρέα από το βροχερό Ν. Ηράκλειο.
Μπαμπίνο το λέει ο Βόλος?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 09:47 #1168 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
απο χθες το βραδυ ξεκινησε να ριχνει κατι καρεκλες.τωρα περιμενουμε και τα τραπεζια χαχαχα
μπραβο ρε νασο.παντα τετοια αδερφε.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 09:48 #1169 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τι εγινε Μπαμπινο,ολα καλα?Απο υγεια εννοω,εσυ και η οικογενεια σου,γιατι η ομαδα μαs....χεσε μεσα....Για να δουμε σημερα...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2014 11:02 - 08/12/2014 11:03 #1170 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
δημητρο μου ειχα το πιτσιρικα για δυο μερες με ακατεβατο 39 τωρα ειναι καλα,αλλα κολλησε η μεγαλη και την εχω ξαπλα κι αυτη με πυρετο. :secret: μονο η γυναικα μου δε παθαινει τιποτα :rofl: εγω ντουρος δοξα το θεο κι ο ολυμπιακος παιζει αυριο κι οχι σημερα :rofl:εσεις?ολα καλα?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.530 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection