Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

29/11/2014 06:26 #1021 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 07:55 #1022 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα Δημήτρη!!

Καλημέρα σε όλους τους φίλους και καλό σαβ/κο!!! :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 08:15 #1023 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλη την παρέα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 12:38 #1024 από Φώτης Σαρρηγεωργίου
Απαντήθηκε από Φώτης Σαρρηγεωργίου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολουσ τους φιλους !!!

[img][/img]
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 16:10 #1025 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου,σημερα εκανα το πρωτο μου ψαρεμα αρκετα ικανοποιητικο βγηκε ο μεζες ερωτηση καθως εφερνα την πετονια επανω στην βαρκα καπου στα 10 μετρα απο κατω πηρα μια δυνατη τσιμπια και τραβηγμα τρομερο το παιδεψα για λιγο και μου τα εσπασε καμια ιδεα για το τι μπορει να ηταν?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 16:46 - 29/11/2014 16:48 #1026 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Σταυρος έγραψε: καλησπερα στην παρεα του καφενειου,σημερα εκανα το πρωτο μου ψαρεμα αρκετα ικανοποιητικο βγηκε ο μεζες ερωτηση καθως εφερνα την πετονια επανω στην βαρκα καπου στα 10 μετρα απο κατω πηρα μια δυνατη τσιμπια και τραβηγμα τρομερο το παιδεψα για λιγο και μου τα εσπασε καμια ιδεα για το τι μπορει να ηταν?

Προφανώς κάτι ... σεβαστού μεγέθους!
Ανάλογα με τον τόπο, το βάθος και το είδος του ψαρέματος που έκανες μπορεί να ήταν ένα από τα εξής (χωρίς να αποκλείεται το οτιδήποτε άλλο, γιατί στη θάλασσα όλα είναι πιθανά):
- Επειδή η καθετή όταν κινείται (δηλαδή ανεβαίνει ή κατεβαίνει) λειτουργεί και σαν τσαπαρί μπορεί να προσελκύσει ψάρια που κυκλοφορούν στον αφρό και αρπάζουν ότι σχεδόν κινείται. Τέτοια είναι οι κολιοί, τα σαβρίδια, τα κοκάλια και τα παρόμοια τους.
- Αν βρισκόσουνα σε αμμουδιά μπορώ να πιθανολογήσω ότι κάποιος σκαρμός σου άρπαξε το δόλωμα. Αυτό είναι ένα πολύ αρπακτικό ψάρι που παραμονεύει χωμένο στην άμμο, από την οποία τινάζεται σαν βολίδα και μερικές φορές αρπάζει ακόμα και το βαρίδι.
- Σε πολύ βαθειά νερά που ψαρεύουμε μπαλάδες, κάτι τέτοιο κάνουν οι σπάθες, ένα είδος νερόφιδου σαν το μουγκρί, οι οποίες ορμάνε και αρπάζουν το πιασμένο ψάρι.
Πάντως ήσουνα άτυχος που δεν μπόρεσες να πιάσεις αυτόν τον «έκτακτο» επισκέπτη, γιατί τέτοιο ευτυχές γεγονός είναι πιθανόν να μην σου ξανασυμβεί ποτέ. Μια φορά μας πέφτει το ... λαχείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 17:20 #1027 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα σε ολους τους κυριους! :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 18:11 #1028 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
τα νερα εκει ειναι 65 μετρα και κατω εχει τραγανα αυτο που βαρεσε ηταν μεγαλο γιατι το ειδα που ασπριζε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 18:40 - 29/11/2014 18:41 #1029 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Σταυρος έγραψε: τα νερα εκει ειναι 65 μετρα και κατω εχει τραγανα αυτο που βαρεσε ηταν μεγαλο γιατι το ειδα που ασπριζε


Στην παραπάνω αναφορά μου όταν σημείωσα ότι η καθετή όταν κινείται μπορεί να λειτουργήσει και σαν το τσαπαρί, θα πρέπει ίσως να προσθέσουμε και μια σειρά άλλα είδη που μπορεί να έκαναν κάτι τέτοιο, όπως οι παλαμίδες, οι τόνοι, οι λούτσοι, τα μαγιάτικα, οι κυνηγοί, οι λίτσες και γενικά όλα τα κυνηγιάρικα αρπακτικά που θηρεύουν σε αυτό το βάθος.
Η περίπτωση πάντως, εξακολουθώ να σου επισημαίνω, ότι δεν είναι ... της κάθε μέρας, ιδιαίτερα αυτές τις εποχές που τα είδη αυτά έχουν γίνει και δυσεύρετα αλλά και ... εξαιρετικά προσεκτικά στις κινήσεις τους.
Σου έπεσε το λαχείο και εσύ ... έχασες το απόκομμα!
Ως συνάδελφος σου συμπαρίσταμαι ... ολόψυχα στον δικαιολογημένο ... πόνο σου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2014 19:13 #1030 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Φιλε Σταυρο οπως σωστα σου εγραψε και ο Μιχαλης αυτο που σου συνεβει δεν συμβαινει αρκετα συχνα!Και ειδικα αν ψαρευεις καθετη με καρουλι(οπως εγω) και οχι με καλαμι (που εχει φρενα )ειναι ακομα πιο δυσκολο να ανεβασεις τετοιου μεγεθους ψαρια,γιατι εκτος απο την εμπειρια και την τεχνικη θελεις οπωσδηποτε πιστευω συμμαχο και την τυχη!Και οταν λεω τυχη εννοω οτι το ψαρι πρεπει να αγκιστρωθει καλα.Δηλαδη ουτε απο το χειλακι που λεμε, γιατι θα κοπει το χειλος του απο το τραβηγμα και θα φυγει, αλλα ουτε να το καταπιει το αγκιστρι γιατι αν εχει επαφη κατα το ανεβασμα η πετονια με τα δοντια του παλι το πιθανοτερο ειναι να την κοψει!Οποτε μην ξενερωνεις φιλε μου γιατι σιγουρα καποια αλλη στιγμη θα εχεις την τυχη με το μερος σου!Καλες θαλασσες να εχεις!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.451 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection