Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

20/09/2006 20:09 #41 από Λευτέρης (pablack)
Απαντήθηκε από Λευτέρης (pablack) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
και το 2ο σαββατο


2
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 23:21 #42 από Κώστας - Ναύπλιο
Απαντήθηκε από Κώστας - Ναύπλιο στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Mπραβο για την αποδοση αλλα πιο πολυ που εμπιστευτηκες ενα φυσικο δολωμα (και δωρεαν)
σαν το καβουρακι. Την ιδια ωρα αλλοι με ακριβα φαραω και κλεοπατρες και αμερικανους και
μανες και θυγατερες κτλ κτλ .................τιποτα.

Εχεις καποιο γρηγορο τροπο συλλογης καβουριων?


φιλικα
κωστας   

τα καβουρακιαμου τα δινει ενας μαγαζατορας( δολωματας)ο οποιος οπου μαζι με το καραβιδακι που του στελνουν εχει και μερικα καβουρακια μεσα :beach: :beach:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΛΕΤΩΝ (ΝΑΥΤΙΛΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΤΕΑΜ)!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 23:31 #43 από Κώστας - Ναύπλιο
Απαντήθηκε από Κώστας - Ναύπλιο στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα



  Συχαρητηρια πολυ καλη ψαρια :good: Οταν αναφερεις τεχνικη longcasting σιγουρα εννοεις τεχνικες βολες οι οποιες
πρεπει να ειναι 140+ μετρα. Πως διατηρειται το καβουρακι ζωντανο και αθικτο με τετοια φορτιση; Στα ποσα μετρα απο την ακτη τις
ψαρευετε;

Φιλικά
guitarman

οταν μιλαω για την τεχνικη long casting μιλαω για ground και εννοω πανω απο 120 μετρα. τωρα οταν χρισημοποιω τετοιο δολωμα  δεν τα πιεζω ιδιαιτερα στις βολες. εμεις εδω ψαρευουμε τοσο μακρια οσο χρειαζετε... ξεκιναμε απο κοντα  και ανοιγομαστε. απλα τις περισοτερες των ψαριων που εχουμε παρει ειναι μετα τα 120 μ.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΛΕΤΩΝ (ΝΑΥΤΙΛΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΤΕΑΜ)!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 02:04 #44 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

να και τα πρωινα αποτελεσματα :dance3: :dance3: :dance3: ξεκιναμε απο 600γρ μεχρι και 1.800γρ!!! αυτα βγηκαν σημερα το πρωι απο τις 6 μεχρι τις 8και μιση. με δολωμα ζωντανα καβουρακια και με την τεχνικη του long casting.


Κωστα πατριωτακι, απο ποτε στ'Αναπλι ξανακυκλοφορησαν τετοια ψαρια;
Φαινεται εχω χασει πολλων χρονων επεισοδια!
Παντα τετοια και καλυτερα!

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 11:19 #45 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το σαββατο που μας περασε...υπηρχε και αλλη μια μουρμουρα περιπου στο ιδιο μεγεθος με τη μεγαλη που πηγε στο σπιτι του φιλου μου :yes3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 12:42 #46 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Τhomas βλεπω ποικιλια,μπραβο! :good:
Εγγλεζας η απικατζης εισαι;

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 15:56 #47 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχτές το βράδυ μετά το σπάσιμο του καιρού που ήταν δυτικός πήγαμε για καστιν με τον Βαγγέλη  κυριακιδη  με μηδενικά αποτελέσματα. Μόλις αποχωρήσαμε από την παραλία  ο Βαγγέλης πήγε σπίτι και εγώ είπα να συνεχίσω με εγγλέζικο στο λιμάνι τις Νεάπολης με σκοπό να πιάσω 2 μελανούρια  τα οποία μου δίνει αυτό το σημείο  και να πάω για ύπνο  η θάλασσα ήταν πολύ θολή από την φουρτούνα και στο λιμάνι δεν κυκλοφορούσε κανείς τα αποτελέσματα τα παραθέτω στην φωτογραφία.

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2006 11:34 #48 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα



Τhomas βλεπω ποικιλια,μπραβο! :good:
Εγγλεζας η απικατζης εισαι;

Φιλικά
guitarman

Οι μουρμουρες βγηκαν το πρωι με καστινκ και αμερικανο....μετα τις 9 ολα κοπηκαν μαχαιρι....και σκεφτομαι δεν ασχολουμε και με το εγγλεζικο μιας που εχω το μπικατινι μαζι μου ,μαλαγρωνω και βγηκαν τα υπολοιπα! :yes: (με ενα καλαμακι της πλακας!)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2006 02:30 #49 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχτές το απόγευμα έγινε μακελειό με κυνηγούς μαζί με τον Βαγγέλη κυρικιδη και έναν φίλο  δεν προλαβαίναμε να βγάζουμε. πιάστηκαν 3 κυνηγοί στην ζωντανή ζαργάνα και 2 στο σπινιν με ψαράκι Μαρία πρινσις  το οποίο όταν ανέβηκε ο πρώτος κυνηγός μαζεύαμε τις σαλαχιες από το λιμάνι  διότι πραγματικά διαλυθήκανε.
Από τα πιο συναρπαστικά ψαρέματα που έχω κάνει ποτέ  μαζί με καλή παρέα
Το βράδυ πήγαμε για εγγλέζικο δεν κάναμε πολλά πράματα αλλά ήταν ικανοποιητικά για καινούριο ψαρότοπο παραθέτω τα αποτελέσματα.

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2006 02:34 #50 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
β

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.370 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection