Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

22/07/2007 21:42 #321 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψαριά από την πρώτη μου βραδυά στην ιχθυόσκαλα στο λιμάνι της Καλύμνου.
Δόλωμα, αμερικάνος και κοτόπουλο....όλα τα ψάρια στο κοτόπουλο!!

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 00:39 #322 από maistrosanemos
Απαντήθηκε από maistrosanemos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δόλωμα, αμερικάνος και κοτόπουλο....όλα τα ψάρια στο κοτόπουλο!!


Εννοείται στο κοτόπουλο!!! :good: :good: :good: Φίλε Γιώργο τα νέα έρχονται απο Αμοργό, όπου ένας φίλος ψαρεύει με κοτόπυλο και χθες το βράδυ τον "τίμησε" ένας σαργός του κιλού!!!!...Κοτόπουλο και πάλι κοτόπουλο!!! :ok: :ok: :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 13:57 #323 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιωργο ποσο ειναι το Λαβρι?

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 17:15 #324 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γιωργο ποσο ειναι το Λαβρι?



2 κιλά και 100γρ!!
Τσίμπησε σε κοτόπουλο σε απόσταση 2μ από την παραλία και σε νερό 40cm, στις 4 το πρωί.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 19:11 #325 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αδερφε ξερεις ποσο καιρο εχω να δω τετοιο ψαρι?η μαλλον τα βλεπω μονο δεν πιανοντε...εχω απελπιστει,πριν 2-3 χρονια δε τα προλαβαιναμε,τωρα ομως τπτ :cray: :cray: :cray:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 21:09 #326 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

αδερφε ξερεις ποσο καιρο εχω να δω τετοιο ψαρι?η μαλλον τα βλεπω μονο δεν πιανοντε...εχω απελπιστει,πριν 2-3 χρονια δε τα προλαβαιναμε,τωρα ομως τπτ :cray: :cray: :cray:


Και που να σου δείξω το 5κιλο που χτύπησα με το ψαροντούφεκο!! :dance3: :dance3:
Να το βάλω εδώ, ή στο τόπικ για τους ψαροντουφεκάδες?? :spiteful:
.....άντε θα το βάλω εδώ γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου ψαροντουφεκά και γιατί ήταν το ποιό τυχερό ψάρι της ζωής μου!!

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2007 21:25 #327 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Στην περιοχή Μυρτιές Καλύμνου σε βάθος περίπου 3μ,μεσα σε φυκιάδες!!! :dance3:

Με τρίαινα παρακαλώ !!!!!!

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2007 21:42 #328 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εγραψες!!!!!!!
Ολη η περιοχή εκεί κρατάει καλά ψάρια...
Παρε καμια μέρα και το καραβάκι της γραμμής που πάει ασπιπάλαια να δεις τι ψάρι παίζει εκεί...
Σκέψου ότι οι ασυπαλίτες τσακόνονται με τους καλήμνιους γιατί οι καλήμνιοι πάνε στην ασυπάλαια να ψαρέψουν...
Πολύ γέλιο λέμε!!!

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2007 22:08 #329 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αυτό που διαπίστωσα στην Κάλυμνο είναι ότι γύρω-γύρω είναι καμμένη γη από τους δυναμιτιστές και τους υπεράριθμους ψαράδες, αλλά τα λιμανάκια και οι τουριστικές περιοχές είναι καταφύγια για τα ψάρια και αλιευτικοί παράδεισοι για μας τους ερασιτέχνες ψαράδες.

Θοδωρή δυστυχώς δεν κατάφερα να ξεκλέψω κανά δυο μέρες για Αστυπάλαια, αλλά θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.

Νάστε καλά παιδιά....άντε και του χρόνου το καλοκαίρι να βρεθούμε στην Κάλυμνο....ή τον Νοέμβρη που μπαίνουν στο λιμάνι  οι άνω των 2κιλών τσιπούρες.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2007 11:49 #330 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

  4 σήμερα το πρωί φτάνω σε μια κοντινη τοποθεσια για ενα ψαρεματακι.
4.30  ημουν έτοιμος με τα καλαμια ριγμένα.4.50 βγαίνει η 
ομορφη που ειναι στην φωτο. Ωπα εδω ειμαστε λεω να το το κοπαδακι.
Η συνέχεια εξελιχτηκε σε πέρκα παρτυ.13-14 έχασα τον αριθμο.
Βέβαια ειχα ακομη μια τσιμπια τσιπουρισια αλλα δεν μας έκανε την χαρη.
Ήτανε εκεί αλλά δεν τρώγανε οι άτιμες. Πέρναν το δόλωμα με μαεστρία.
Αυτή πιαστηκε σε ρόδέλα μάνα.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.454 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection