Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

20/05/2011 22:18 #2491 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εεεεε, ψαράδεεεεςςς!!!!

Βγάζουμε και καμιά φωτογραφία, εεε!!!

Μόνο στο μιλητό;;;;

Μεταξύ μας... ειλικρίνεια

:rtfm:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 10:43 - 24/05/2011 10:51 #2492 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ο κυριος τσιμπησε στις 7.50 και ειναι 980γρ!
Βγηκαν κι αλλα βεβαια αλλα...δεν τα χωραει η φωτο (χαχαχα)

Αφιερωμενος στον μεντορα μου Γιαννη Γιατρακο!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7) και 11 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2011 16:44 - 02/06/2011 16:47 #2493 από (Γιώργος) saltarelo
Απαντήθηκε από (Γιώργος) saltarelo στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λοιπον μιας κ έπεσε χειμερία νάρκη να βάλω κ γώ καμιά φωτό να ασημίσει λίγο....
Μια χιόνα (ή ούγενα ή μυτάκι ή όπως προτιμάτε) απο .... άλλες εποχές, 1.050 kg. Ο συμπαθητικός 400αρης
δίπλα της φαίνεται σαν σπαράκι της καθετής!Το μήκος της ήταν ακριβώς οσο το μπούκαλι!
Πιάστηκε με casting αμερικάνικο και 22αρι (!) παράμαλο με floater μεσα στην φυκιάδα.
Ο 750αρης χαρακωτος, bica, 16αρι παράμαλο και κατω απο τα πόδια μου στα 4 μέτρα περιπου.
Μουλαρωσε ,δεν ήθελε να ανέβει, κ φυσικά έδιωξε όλους τους κολλητούς του στο χιλιόμετρο..
Καλές εξορμήσεις...
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} και 8 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2011 19:32 - 05/06/2011 19:34 #2494 από (Γιώργος) saltarelo
Απαντήθηκε από (Γιώργος) saltarelo στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο νυχτα χωρις τσιμπια, μια κωλοχτυπα αραζε προκλητικα στο βραχο μπροστα μου.Την καταληξη της μπορειτε να την διακρινετε..."Αστακομακαροναδα του Αγανακτισμενου" χωρις ακριβα trendy εστιατορια.
Επισης ενα ωραιο 3ωρο πρωινο εγγλεζικο με καποια ωραια ψαρακια κ καποια που λογω βουλιμιας (δικης τους) κ αργοποριας (δικης μου) στο καρφωμα, πηγανε το αγκιστρι στη φτερνα.
Για να καταλαβετε τον πλουτο του τοπου, διπλα ενας απειρος στο ψαρεμα φιλος μου με ενα καρουλακι που του αρματωσα, εβγαλε ενα ακομα σκαρο, ενα γουρουνοψαρο κ μια μικρη στηρα...(!)
Εννοειται οτι ολα επεστρεψαν σωα..
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 15:40 #2495 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

(Γιώργος) saltarelo έγραψε: μια κωλοχτυπα αραζε προκλητικα στο βραχο μπροστα μου.

:shok: :shok:
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΡΑΧΟΣ?????????????

Εννοειται οτι ολα επεστρεψαν σωα..
:victory:


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 00:02 #2496 από (Γιώργος) saltarelo
Απαντήθηκε από (Γιώργος) saltarelo στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σε ενα λιμανακι του ιονιου που εχει γίνει ο παράδεισος μου επι γής.
Αψάρευτο, γραφικό, με βαθιά κρυστάλλινα νερα γεμάτα με ευτραφής σπαρίδες όλων των ειδών.
Εννοειται οτι και να με βασανίζουν 10 δεν θα ξεράσω τίποτα...:]
Πέρα απο την πλάκα, εκτός του οτι λίγα τετοια μέρη εχουν απομείνει κ επιβιώνουν διχτιάριδων, ψαροντουφεκάδων, δυναμιτών κ απληστων ερασιτεχνών, η ευθύνη που έχουμε απέναντι τους είναι μεγάλη
και δέν σηκώνει υπερβολές.
Πάω μια φορά στις 2-3 βδομάδες, κάνω το ψαρεματάκι μου κ ειμαι ευχαριστημένος με ότι βγάλω.
Τα μικρά πίσω,τα 1-2 μεγάλα στο ψυγείο, τα σκουπιδια στον κάδο κ καμιά φορά που μουτρώνουν κ δεν ανοίγουν στόμα:καφεδάκι και απόλαυση στο ξημέρωμα που φωτίζει τον τόπο.....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator), Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Spartan (Γρηγόρης) και 7 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 16:39 #2497 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με δόλωμα μπικατίνι και 26αρι παράμαλλο στη θάλασσα που βλέπετε


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, (Γιώργος) saltarelo και 10 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2011 11:49 #2498 από Dimitris
Απαντήθηκε από Dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψάρεμα χτες casting με δόλωμα αμερικάνο και ακροβάτη από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 12.
Πολλά τσιμπήματα, δεν προλάβαινα να κοιτάω πιο καλάμι θα σηκώσω, αλλά η απόλυτη αψαριά. Από ότι φαίνεται είτε μικρόψαρα είτε κάτι άλλο που απλά δεν καρφωνόταν.. Τουλάχιστον δεν βαρέθηκα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2011 13:22 #2499 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φιλε δημητρη οπως το λες θα πρπει να ηταν τα πραγματα κ εννοω την αναφορα σου για τα μικροψαρα

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2011 13:23 #2500 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο δημητρη για την ομορφη κ λαχταριστη ψαρια σου ,
με μπολο εγινε το ψαρεμα στην θαλασσα αυτη ?
σορρυ αλλα σημερα ειδα το ποστ σου εξου κ η αργοπορια μου στην ερωτηση μου

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.572 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection