Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

14/04/2011 12:15 #2451 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φιλαρακι το μηχανακι πηγαινε το σε πλυντηριο αυτοκινητων τωρα χαχαχαχαχαχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 13:51 #2452 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πάει...
γαμ@@@ηκε το μηχανάκι...

ωραία ψάρια. Με τι δόλωμα;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 13:54 #2453 από kwstas
Απαντήθηκε από kwstas στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

billvolos έγραψε: Παιδία εγώ το κόβω το ψάρεμα το σαββατοκύριακο της καθημερινές με πάει καλύτερα το Σάββατο είχα πάει 12αωρο και δεν είχα βγάλει ούτε λέπι….


Καλη ψαρια αυτη φιλε...ωραιος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 13:55 #2454 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
βασιλη σπινοκαλαμο ειναι αυτο στην φωτο οποτε μαλλον με καποια τεχνητα θα πρπει να εγινε η ψαρια
εμεις θα τα πουμε αυριο μπιλ τετοια ωρα περιπου οκ ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 14:41 #2455 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
παιζει να ειναι και εγγλεζικο νασο χαχαχαχαχα
μπερδευεις περιοχες χρονολογιες και καλαμια χαχαχαχα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 14:57 #2456 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΝΑΣΟΣ έγραψε: βασιλη σπινοκαλαμο ειναι αυτο στην φωτο οποτε μαλλον με καποια τεχνητα θα πρπει να εγινε η ψαρια
εμεις θα τα πουμε αυριο μπιλ τετοια ωρα περιπου οκ ?

νασος


Αύριο πρωί εγώ θα πρέπει να έχω ψωνίσει δολώματα. Επειδή τέτοια ώρα θα είμαι στη δουλειά και θα σχολάσω τα μεσάνυχτα.
Δηλαδή, άπαξ και έρθω στη δουλειά, τέρμα τα μαγαζιά μετά...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 15:04 #2457 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
να παει ενας αργοσχολος.νασοοοοοοο τρεχα χαχαχαχχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 15:11 #2458 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΝΑΣΟΣ έγραψε: βασιλη σπινοκαλαμο ειναι αυτο στην φωτο οποτε μαλλον με καποια τεχνητα θα πρπει να εγινε η ψαρια
εμεις θα τα πουμε αυριο μπιλ τετοια ωρα περιπου οκ ?

νασος


Σπινινγ δεν έχω ούτε δει στην ζωή μου να κάνουν.
Εγκλεζικο είναι το καλάμι, με Δόλομα ζωντανό καραβιδακι ., το λαβράκι δεν αγκιστοθικε αλά είχε καταπιεί στην κυριολεξία ένα μελανούρι (μόνο η ουρά φαινόταν, Και ήταν αρκετά μεγάλο το μελανουρακι πως το έφαγε απορώ) σε ανύποπτο χρόνο και επειδή πριν είχα βγάλει την τσιπούρα πίστευα πως ήταν πάλι τσιπούρα και το έβγαλα μετά από πολύ αναμονή λαου λαου.

yg,Που και πότε θα τα πούμε μήπως με μπερδεύεις με κάποιον άλλο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 15:21 #2459 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπιλ, σ'εμένα το είπε ο Νάσος.

Ζωντανό καραβιδάκι ε; Ωραίος!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 15:34 - 14/04/2011 15:39 #2460 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Είχα πάει για άλλο ψάρεμα αλλά δεν έκατσε, και για να μην φύγω χωρίς να ψαρέψω δεύτερη φορά αυτή την εβδομάδα έβαλα ένα 6αρι αγκίστρι ίδιου τύπου με αυτά για πικαντίνι και δόλωσα ότι είχα καραβιδάκια μαγικά!!! δηλαδή και σφεντόνιαζα και μερικά από καμιά φορά γιατί δεν ήθελα να τα πετάξω πάλι στα σκουπίδια.

Φελλό είχα βάλει έναν 12+2 και Βαριδάκια γομάρια δαγκωτά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.549 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection