Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

10/09/2010 19:41 #2271 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Είναι από τις χειρότερες φωτογραφίες που έχω δει.
Ποιά είναι τα μικρότερα της φωτό;
Δύο-τρία άξιζαν να κρατηθούν. Αυτό λέγεται γενοκτονία, αγαπητέ φίλε.
Κι αν όντως, τόσα πολλά σου πήγαιναν το αγκίστρι στον πάτο, υπάρχει τρόπος να καρφώνεις νωρίτερα.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 22:29 #2272 από volos-inglese-fishing
Απαντήθηκε από volos-inglese-fishing στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Είναι από τις χειρότερες φωτογραφίες που έχω δει.
Ποιά είναι τα μικρότερα της φωτό;
Δύο-τρία άξιζαν να κρατηθούν. Αυτό λέγεται γενοκτονία, αγαπητέ φίλε.
Κι αν όντως, τόσα πολλά σου πήγαιναν το αγκίστρι στον πάτο, υπάρχει τρόπος να καρφώνεις νωρίτερα.

Οι πρωτες 5-6 σειρες απο τα μελανουρια εναι μεγαλυτερα απο την παλαμη αγαπητε φιλε για πια γενοκτονια μου μιλας επισης αυτη η ψαρια εγινε απο 4 ατομα οσο για τον τροπο καρφωματος νομιζω οτι εισαι λαθος γιατι ποτε δεν γνωριζεις τι ψαρι εχει το αγκυστρι σου ετσι λοιπον περιμενεις να τραβηξη καλα και μετα να καρφωσεις.
ΥΓ. Αν οι διαχειριστες κρινουν οτι η φωτο ειναι γενεκτονια οπος λες ζητω να σβυστη το ποστ απο το τοπικ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 22:48 #2273 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Οχι, καλό είναι να μείνει η φωτογραφία όπως επίσης και η μομφή μου. Για να το βλέπουν όλοι, διαχρονικά.

Κοίτα, Ιάσωνα, σκοπός μου δεν είναι να αντιπαρατεθώ μαζί σου. Αλλά να σε νουθετήσω, για να μείνουν ψάρια για όλους.
Είναι αλήθεια ότι πολλές φωτογραφίες ξεγελάνε, όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος των ψαριών, αλλά εδώ κι εσύ παραδέχεσαι ότι το μέγεθος των μελανουριών είναι μία παλάμη. Δηλαδή 150 γραμμάρια!!! ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ. Τι κι αν τα ψάρεψε ένας ή δέκα άτομα; 
Πιο πίσω διακρίνονται δυο-τρία (άντε πέντε-έξι το πολύ) αξιόλογα ψάρια, αλλά μπροστά στο πλήθος των μικρών, εγώ επιμένω να μιλάω ΞΕΚΑΘΑΡΑ για γενοκτονία.

Κι όσον αφορά το κάρφωμα, τι σημασία έχει το είδος του ψαριού; Είτε είναι σαργός είτε μελανούρι είτε λίτσα είτε τσιπούρα τι αλλάζει;
Κάρφωνε νωρίτερα και θα δεις ότι οκτώ στα δέκα ψάρια θα έχουν πιαστει από το στόμα. Και θα μπορείς να τα ξαγκιστρώνεις εύκολα.

Το θέμα δεν είναι να μην βάζεις φωτογραφίες, και να μην τις βλέπουμε, αλλά να υπάρχουν ψάρια για όλους.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 22:49 #2274 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:07 #2275 από volos-inglese-fishing
Απαντήθηκε από volos-inglese-fishing στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οχι, καλό είναι να μείνει η φωτογραφία όπως επίσης και η μομφή μου. Για να το βλέπουν όλοι, διαχρονικά.

Κοίτα, Ιάσωνα, σκοπός μου δεν είναι να αντιπαρατεθώ μαζί σου. Αλλά να σε νουθετήσω, για να μείνουν ψάρια για όλους.
Είναι αλήθεια ότι πολλές φωτογραφίες ξεγελάνε, όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος των ψαριών, αλλά εδώ κι εσύ παραδέχεσαι ότι το μέγεθος των μελανουριών είναι μία παλάμη. Δηλαδή 150 γραμμάρια!!! ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ. Τι κι αν τα ψάρεψε ένας ή δέκα άτομα; 
Πιο πίσω διακρίνονται δυο-τρία (άντε πέντε-έξι το πολύ) αξιόλογα ψάρια, αλλά μπροστά στο πλήθος των μικρών, εγώ επιμένω να μιλάω ΞΕΚΑΘΑΡΑ για γενοκτονία.

Κι όσον αφορά το κάρφωμα, τι σημασία έχει το είδος του ψαριού; Είτε είναι σαργός είτε μελανούρι είτε λίτσα είτε τσιπούρα τι αλλάζει;
Κάρφωνε νωρίτερα και θα δεις ότι οκτώ στα δέκα ψάρια θα έχουν πιαστει από το στόμα. Και θα μπορείς να τα ξαγκιστρώνεις εύκολα.

Το θέμα δεν είναι να μην βάζεις φωτογραφίες, και να μην τις βλέπουμε, αλλά να υπάρχουν ψάρια για όλους.

Ουτε δικος μου σκοπος ειναι να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου εγω με την παρεα μου πηγαμε για ψαρεμα αυτα τα ψαρια μας κατσανε οσα μπορουσαμε να ελευθεροσουμε τα αφησαμε παλι πισω στην γαλανη και κρατηθηκαν και αυταν που δεν καταθεραν να επιζησουν μεσα στην φωτο ειπαρχουν και 300 γρ μελανουρια τελοσπαντον δεν χρειαζεται να απολογουμε σε κανεναν ισως εσυ σαν πιο εμπειρος να κρινεις καλυτερα αλλα δεν μπορεις να μιλας για γενοκτονειες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:14 #2276 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βασίλη αν και συμφωνώ απόλυτα με την ευαισθησία σου, πιστεύω οτι είσαι άδικος με τον φίλο.

Η έξυπνη αντιπαραβολή που κάνεις, δείχνει ψάρι>20 εκ. και είναι απο τα μικρά της φωτό. Αν και δεν είμαι βιολόγος, πιστεύω οτι ο νόμος στοιχειωδώς το φροντίζει-καλύπτει, καί ο φίλος φαίνεται καθόλα νόμιμος, ακόμα και για τα πιό μικρά, που είναι > 10 εκ.

Τα ψάρια δεν πιστεύω οτι ειναι πολύ μικρά και για 4 ανθρώπους είναι λογικά. Ας μήν βιαζόμαστε να κρίνουμε-κατακρίνουμε τόσο έντονα..

Εσύ ή, άλλος μπορεί να τα θεωρεί μικρά, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Η εκφραση"γενοκτονία" δεν πρέπει να είναι υποκειμενική, αλλά να περιγράφει συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα σύμφωνα με την κοινή λογική -επιστήμη και όχι τι θεωρεί ο καθένας απο εμάς για να "νουθετεί" τους υπόλοιπους..

Η υπόλοιπη αντιπαράθεση στην ταβέρνα,

Φιλιά

,Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:21 #2277 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δείχνει ψάρι 20 εκατοστών;;;;
:shok: :shok:
Αν είναι έτσι, όντως είμαι άδικος με τον φίλο και ανακαλώ.

αλλά... κάπου το παραδέχεται:

μεσα στην φωτο ειπαρχουν και 300 γρ μελανουρια

και είναι τα μεγαλύτερα, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο αυτά.

τελοσπαντον δεν χρειαζεται να απολογουμε σε κανεναν ισως εσυ σαν πιο εμπειρος να κρινεις καλυτερα αλλα δεν μπορεις να μιλας για γενοκτονειες.

Αυτό τώρα έχει ειρωνεία...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:33 #2278 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συγνωμη που ενοχλω,αλλα τετοιες συζητησεις καλυτερα να γινονται εδω
www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_...5.msg121539msg121539


-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:47 #2279 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συμφωνώ, και νομίζω καλά θά ήταν να μας μεταφέρεις.

Κλείνοντας, να πώ οτι 1) θεωρώ σοφό το ""Μην παίρνεις τοις μετρητοίς αυτά που λέω. «Εν οίδα ότι ουδέν οίδα».
""
2) Να καλωσορίσουμε στον χώρο τον Ιάσωνα

3) Να πούμε στον Ιάσωνα ότι εχουμε δει και ακούσει δυστυχώς πολλές και φοβερές "γενοκτονίες" ψαριών και είμαστε στην "πρίζα"..

Με το καλό να γνωριστούμε και απο κοντά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 23:49 #2280 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καληνύχτα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.528 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection