Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/08/2010 15:59 #2261 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ουάου! Αυτά είναι!!!!!
Τι είναι όμως; Τάσκα;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/08/2010 19:57 #2262 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ρείκι original 100%!Έλα ρε Στάθη θρησκείααα!!!! :dance3:

(Ντάσκα όχι τάσκα φίλε Μενιδιάτη!)

Φιλικά!


Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/08/2010 20:42 #2263 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευχαριστώ για τη διόρθωση. Εννοείται, πάντα φιλικά. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.
Πάντως, επειδή, «τάσκα» το θυμόμουν, από τότε που αγόρασα μία από το ιχθυοπωλείο, το έψαξα στο fishbase και βρήκα τις εξής αναφορες:

866. Ντάσκα το είδος Pelasgus marathonicus (αναφέρεται και ως 868. Ντάσκα Μαραθώνα - Pelasgus marathonicus)
867.  Ντάσκα το είδος Pelasgus stymphalicus
και
1265. Τάσκα το είδος Euthynnus alletteratus

Αλλά εδώ μιλάμε για ρίκι
(με γιώτα, με έψιλον γιώτα είναι το φρύγανο, ο θάμνος ρείκι).


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/08/2010 08:14 #2264 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ασχετο με το θεμα του ποστ αλλα δεν μπορω να κρατηθω κ να μην το αναφερω.
Μου αρεσει πολυ τον τελευταιο καιρο  το υφος κ η αμοιβαιοτητα κ ο σεβασμος που παρατηρω μεταξυ των μελων του σαιτ, χωρις στειρες κ ανουσιες αντιπαραθεσεις ανεφ λογου κ αιτιας κ αυτο ειναι αξιο λογου κ αναφορας.
Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους σας.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2010 23:44 #2265 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ποιος θα μου το λεγε ότι θα έβγαζα μοσχάρι στο απίκο...κατά τα άλλα λίγα πράγματα.


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 00:06 #2266 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ποιος θα μου το λεγε ότι θα έβγαζα μοσχάρι στο απίκο...κατά τα άλλα λίγα πράγματα.

Τι ειναι αυτο Δημητρη?Παει το καημενο!Κριμα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 09:31 #2267 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δημήτρη είναι ένας ταύρος που ξέβρασε το κύμα στη κατάσταση που βλέπεις, πιθανόν από πλοίο. Όποιος θέλει μπικατίνι του στέλνω...
Πριν μερικές εβδομάδες σε κοντινό σημείο είχαμε δει μια μεγάλη καρέτα καρέτα στην ίδια κατάσταση.

Έτσι όπως πάμε κάποια στιγμή θα δούμε και κανένα άνθρωπο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 11:24 #2268 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα σας

την περασμένη εβδομάδα βρέθηκα στο χωριό της μητέρας μου την Σάλακο
ο λόγος η γιορτή του γιαπρακιού(ντολμαδάκι) που
διοργανώνετε κάθε χρόνο απο τον πολιτιστικό σύλλογο Σαλάκου
η Σάλακος είναι ένα πολύ μικρό και γραφικό χωριό
απέχει μόλις 40 χιλ. Νοτιοδυτικά απο την πόλη της Ρόδου
βρήκα λοιπόν λίγο χρόνο(όχι που δεν θα έβρισκα δηλαδή)
έφτιαξα λίγο ζυμαράκι με βάση το τυρί φέτα
πήρα το bolognese καλάμι μου και γρήγορα-γρήγορα
κατευθύνθηκα προς το κοντινό λιμανάκι της Καμείρου Σκάλας όλα καλά αλλά
το μόνο ψαράκι που μπόρεσα να κρατήσω ήταν το παρακάτω λαυράκι
πιάστηκαν και μερικά σαργουδάκια τα οποία φυσικά επέστρεψαν τάχυστα και προσεκτικά στην μαμά τους

Υ.Γ. Οι μπαταριές μου όμως φόρτησαν για τα καλά φίλοι μου και σας παροτρύνω να κάνετε το ίδιο

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 12:53 #2269 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δημήτρη είναι ένας ταύρος που ξέβρασε το κύμα στη κατάσταση που βλέπεις, πιθανόν από πλοίο. Όποιος θέλει μπικατίνι του στέλνω...
Πριν μερικές εβδομάδες σε κοντινό σημείο είχαμε δει μια μεγάλη καρέτα καρέτα στην ίδια κατάσταση.

Έτσι όπως πάμε κάποια στιγμή θα δούμε και κανένα άνθρωπο


δημητρη τα ιδια πανω κατω βρηκα κ εγω στο χωριο στην πισω μερια του καβου που το χτυπαει ο νοτιας κ ερχετε απο λιβυη ας πουμε ο καιρος.
εκει λοιπον τον αυγουστο σε μια εξορμηση μου για αθερινακι απο τις εκει λουμπες βρηκα πρωτα ενα ατοφιο μα ατοφιο σκελετο απο δελφινι κανονηκα απο το κεφαλι ως την ουρα.
καθησα μαλιστα κ το χαζευα γιατι δεν ειχα ξαναδει κατι τετοιο δεν το εβγαλα φωτο ρε γαμωτο θα αξιζε .
επισης μια αγελαδα που ηταν στην κατασταση οπως ο ταυρος που εβαλες κ η βρωμα ηταν τετοια που δεν μπορουσες να πλησιασεις.
βεβαια ηταν καλη πηγη για μπικα αλλα μονο αν ειχες αντισφυξιογωνα μασκα.
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 18:54 #2270 από volos-inglese-fishing
Απαντήθηκε από volos-inglese-fishing στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινο ψαρεμα με εγγλεζικο απο τις 4 το μεσσημερι μεχρι τις 3 τα ξημεροματα μανα 16 παραμαλο 16 και 10αρι αγκυστρι με δολομα μπικατινι και μαλαγρα με βαση το τυρι. Δυστηχως τα μικρωτερα τις φωτο το αγκυστρι το κατεβασανε μεχρι κατω και επρεπε να γινει χειρουργικη επεμβαση.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.353 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection