Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/07/2010 12:54 #2211 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

3 Mελανουρια χθες στην συρτη απο το καγιακ! :bye:

Μπραβο και παλι ρε Νικολη! Αυριο μπορει να παω και εγω κοντα σε ενα μερος που ξερω οτι κραταει μελανουρια. Εχω βγαλει με ενα μπλε της strike pro ρικια, παλαμιδες και μελανουρια (δυστυχως οχι με το καγιακ). Ποιο ψαρακι χρησιμοποιεις;

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2010 13:06 #2212 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αδελφε χαραλαμπε,το αιμα νερο δε γινετε(κρυφογαυρε :rofl:)
αγαπητε μου τσελικα δεν εφταιγαν τα δολωματα,απλως καποιος κυριος που ψωνιζω πραγματα με γκαντεμιαζει συνεχεια,φοβουμενος μη τυχων και το ξεπερασω :tease: :tease: :lol2: :rofl:
αγαπητε ιωαννη,που θα παει μια μερα θα κατσεις στο τραπεζι μου και τοτε θα σου κανω ενα τσιπουροευχελαιο :drinks: :drinks:

την ευλογια μου  :give_heart: :give_heart:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2010 13:10 #2213 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

3 Mελανουρια χθες στην συρτη απο το καγιακ! :bye:

Μπραβο και παλι ρε Νικολη! Αυριο μπορει να παω και εγω κοντα σε ενα μερος που ξερω οτι κραταει μελανουρια. Εχω βγαλει με ενα μπλε της strike pro ρικια, παλαμιδες και μελανουρια (δυστυχως οχι με το καγιακ). Ποιο ψαρακι χρησιμοποιεις;

Το δικο μου εχει το σχημα και το μεγεθος του δεξιου (οπως βλεπεις την φωτο) www.strikepro.se/jl092.htm και περιπου το χρωμα του αριστερου (δυστυχως δεν μπορεσα να το βρω στο δικτυο)

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2010 16:03 #2214 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Aλλα 3 μελανουρια χθες το βραδυ με το καγιακ και αυτα!Εχω παρεα ενα φιλο που εχει και αυτος καγιακ και κανουμε συρτη παρεα!
Τα μελανουρια τα πετυχα ακριβως στο ιδιο μερος που τα επιασα και τα προχθεσινα ακριβως την ιδια ωρα!!


Speleanthropos (γραψε το μικρο σου για να μιλαμε καλυτερα :bye: ).
Τα μελανουρια απο τον Μαιο (αν θυμαμε καλα) σταματησαν να χτυπανε σε minnow και απο τοτε ακουσα την συμβουλη του καπετανιου για τα χελακια της raglou 55χιλ (κιτρινο) και ψαρευω με αυτα αφηνω 12 οργιες πισω απο το καγιακ και με μεση ταχυτητα χαλαρο κουπι και οταν το κυμα ειναι πισω μου το αφηνα και με σπρωχνει,απλα κοιταω να κραταω ευθεια πορεια!Τα βρισκω παντα σε κοφτα νερα,σε γκρεμια που ο βυθος απο 5 μετρα φτανει ξαφνηκα τα 30-40 η σε φυιαδες,(βρηκα μερος εχθες με βαθος 110 μετρα ++) που σταματησα για jigging και ο πλανος μου δεν εφτασε κατω...
Συνηθως οταν παω μακρια τραβαω δυο συρτες πισω μου μια με minnow και μια με χελακι ακομα στο minnow δεν εχω παρει ψαρι ενω στο χελακι εχω παρει μεχρι και μαναλι!! :good:

Καλη επιτυχια!! :give_rose:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2010 12:34 #2215 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νικο μπραβο και παλι. Σε χαιρομα γιατι μπορεις και εισαι συνεχεια σε αυτο που αγαπας. Τα περισσοτρεα παιδια της ηλικιας σου δυστυχως ζουνε σε αλλη πρεαγματικοτητα (virtual). Σακη ή Νασο ή θανο να με αποκαλεις (προτιμω το Νασο). Λεγωντας κιτρινο ενοεις σιγουρα το μεσαιο (δες το λινκ: www.dilaveris.gr/eshop/psarakia-silikonoukha/256.html ). Δεν το εχω δει να κυκλοφορει εδω πανω αλλα θα ψαξω να το βρω. Σε ευχαριστω! Να δω ποτε θα μπορεσω να ξαναπαω τωραβ με το καλο! Θα κοιταξω να συρω και θα σου πω!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2010 15:43 #2216 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλο μηνα!! :give_rose:
Οχι Νασο το φωσφορουχο το πρωτο λεω!
Χθες βραδυ ψαρευα με το ασπρο καλα αποτελεσματα και σε αυτο το χρωμα!
Ενα κοκαλι ενα μελανουρι στην συρτη και εναν σπαρο στην καθετη και αυτα απο το καγιακ! :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/08/2010 12:36 #2217 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:give_rose: :good: Σε ευχαριστω και παλι! ελπιζω το Σ.Κ να μπορεσω και εγω να κατεβω θαλασσα και να περασω ιδιο καλα!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2010 20:35 #2218 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Xθεσινό ψάρεμα,εγγλεζάκι..Μαζι με τον κύριο της φώτο 2 συκιοί παλαμίσιοι και ενα μελανούρι και σπάρος παλαμίσια επίσης..Πολλά μικρόψαρα που πήγαν πάλι στην μαμά τους



Ψαρεύστε γιατί.......ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/08/2010 21:16 #2219 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πέμπτη με τον κολητό μου στο Αγίασμα (κοντά στην Κεραμωτή Καβάλας) casting με δόλωμα τριχιά και μαμούνι.

Πιάσαμε συνολικά 11 σπάρους, έχοντας δολώσει 88 τριχιές και το ψάρεμά μας κράτησε 8 ώρες! Όλα μαζί μας κάνουν 11888! Τυχαίο; Δε νομίζω!

Φίλοι μου, πρώτη φορά ένιωσα τόσο ανόητος σε ένα ψάρεμα! Αφού με τσίμπησε μέλισσα, κουνούπια, σκνίπες, χάλασαν τα παπούτσια του φίλου μου, έσπασε και ένα φαναράκι, μετά πήραν τη σκυτάλη τα ψάρια! Το δόλωμα χανόταν από τα αγκίστρια μας χωρίς να κουνηθεί ούτε στο ελάχιστο το καλάμι! Άσε που δεν εμφανίστηκε ούτε μια μουρμούρα, γεγονός που είναι παράδοξο, για όσους ξέρουν το Αγίασμα! Τεράστια αποτυχία το ψάρεμα, αλλά περάσαμε όμορφα με μπύρα και καλαμπούρια!

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2010 14:02 #2220 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπαμπινο υπαρχουν ακομη αυτα τα δρακουλιαρικα κουνουπια εκει? :vampire: :vampire: :vampire:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.503 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection