Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

10/07/2010 19:01 #2191 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπάμπη έκατσα μέχρι 00.30  αλλά τίποτα. γύρισε και ό αέρας  και μπορεί να ήταν αυτός ο λόγος ή κατι κυνιγια που είδα τη ώρα που νύχτωνε. περίμενα να γυαλώσουνε τα μελανούρια που χτύπούσανε το ψωμί στον αφρό απο νώρις αλλά μακριά. τζίφος. δεν πειράζει τηνάλλη φορά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2010 19:59 #2192 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αλλαγή σκηνικού. Με απόλυτη μπουνάτσα, ο κύριος της φωτογραφίας 3,1 κιλά....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2010 20:02 #2193 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Α... και το κοκάλι αυτό, που όλως περιέργως και παρά το μεγάλο του μέγεθος (έγινε επανέλεγχος της ζυγαριάς :lol2:) ζύγιζε 0,9 του κιλού...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2010 11:53 #2194 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα σήμερα από της 5,30 έκανα συρτή αφρού για κάνα Κοκκαλι μέχρι της 7,30 άλλα ούτε χτύπημα όπου μετά τα άλλαξα και έβαλα το μολύβι φύλακα να πάω ποιο βαθειά για κάνα ρείκι και κατά της 9,30 χτύπησε αυτό το κοκκαλι των 700 γραμμάριων στα 30 μέτρα βάθος συμπέρασμα τα ψάρια είναι μεσονερα και ποιο κάτω δεν κάθισα άλλο να ψάξω μας έφτανε για το μεσημέρι όχι πλεονεξίες .
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2010 12:31 #2195 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εβγε κάπταιν μπράβο...
θηριάκι μου φαίνεται , να το πιανες στον αφρό αυτό θα σε τρέλαινε...
Με τέτοια ζέστη όμως ρε γαμώτο και είναι ακόμη πατωτά και μεσόνερα τα άτιμα???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2010 19:31 #2196 από Zogas
Απαντήθηκε από Zogas στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο πολυ καιρο αποφασισα να ασχολη8ω με το εγγλεζικο και ειδου τ αποτελεσματα...!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2010 23:16 #2197 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα απο Ξυλοκαστρο!

Tα μελανουρια ολα απο το καγιακ αφιερωμενα στους καγιακερς του φορουμ τα πρωτα στις 18-7 το μεγαλο βγηκε με συρτη τα υπολοιπα με ψωμι!Στις 23-7 ολα τα μελανουρια βγηκαν με συρτη και αυτα απο το καγιακ με 3 ακομα μελανουρια εχασα στην μαχη επεισης και μια λιτσα καλουτσικια και στον γυρισμο επιασα αλλα 5 μελανουρια ολα ελευθερωθηκαν !

Ενα χελιδονοψαρο χτυπησα,το φαγαμε την επομενη μερα σουπα καλο ηταν αλλα ειχε σκληρο δερμα!

Καλο καλοκαιρι σε ολους! :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2010 11:26 #2198 από Zogas
Απαντήθηκε από Zogas στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τ αλιευματα αρχιζουν σιγα σιγα ν ανεβαινουν κατηγορια...!Εγγλε στο Πορτο Κουφο.Βαρος γυρω στο εναμιση κιλο.Σας παρουσιαζω τον πρωτο αξιολογο λαβραξ μου...Δολωμα μπικατινι.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2010 14:37 #2199 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Ενα χελιδονοψαρο χτυπησα,το φαγαμε την επομενη μερα σουπα καλο ηταν αλλα ειχε σκληρο δερμα!


γεια σου φιλε Νικο,
πως τα περνας παλικαρι μου στην εξοχη ? ελπιζω να εκμεταλευεσαι στο επακρο τις διακοπες σου κ να μην αφηνεις τις μερες να περνανε ετσι.
Τωρα ο λογος που σου γραφω ειναι γιατι θελω να σου πω κατι που δεν ξερω ποσο το ξερουν ολοι οι φιλοι ψαραδες.
Το χελιδονοψαρο θελω να ξερεις οτι ζευγαρωνει με τον συντροφο του, να το πω ετσι , δια βιου δλδ με το ταιρι που θα βρεθουν περνανε ολη την ζωη μαζι.
Αν εκανες πισω σου κ κοιταγες ειμαι σιγουρος 100% οτι θα εβλεπες απο πισω σου να ακολουθει το ταιρι του .
Μου εχει τυχη στο παραγαδι αρκετες φορες να πιασω το ενα κ απο πισω απο το καικι να με ακολουθει το ταιρι του ως το λιμανι., σηκωνοντας συνεχεια το κεφαλι εξω απο το νερο ψαχνοντας να βρει το ταιρι του.
Ωσπου το εμαθα κ απο τοτε να ξερεις οτι οποτε εχω πιασει ενα κ ειναι ζωντανο το αφηνω ετσι γιατι με πιανουν τα ευαισθητα μου.


νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2010 19:58 #2200 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν οντως ειναι ετσι λυπαμε... :cray:

Για αυτο το ψαρι διαβασα απο πολους οτι δεν ειναι χελιδονοψαρο αλλα καπονι,,,το καπονι μοιαζει αλλα εχει μικροτερα πτεπιγια απο αυτο που χτυπησα εγω...
Μαλον υπαρχουν 2 ειδη χελιδονοψαρου το ενα μοιαζει με σαρδελα (τα χρωματα του) εχει διαφανα πτερυγια και ειναι αυτο που πεταει πανω απο την θαλασσα και αυτο που εχω στην φωτο λενε οτι ειναι πατοψαρο και δεν εχει καμια σχεση με το πραγματικο χελιδονοψαρο...

Τελικα τι ειναι?? :unknw:

Εδω μια φωτο απο αυτο που εχω στην φωτο^ (καρακουκο τον διαβασα)


Εδω ειναι το χελιδονοψαρο που πεταει πανω απο την θαλασσα (απο οτι διαβασα)


Εδω το καπονι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.573 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection