Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

18/01/2010 13:14 #1961 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σημερινο ψαρεμα εγγλεζικο το τριτο και φαρμακερο για το 2010 και μου επιφυλαξε μια μεγαλη εκπληξη ενα λαβρακι που μετα κοπων και βασανων καταφερα με τον φιλο τον Μπαμπη να το βγαλουμε εξω αν ειμουν μονος μου το ψαρι θα ειχε χαθη σιγουρα καθως μου εσπασε και την μυτη του καλαμιου πρωτη φορα επιασα σε εγγλεζικο ενα τετοιο ψαρι.
Μανα 20 - 18 παραμαλο με 10 νουμερο αγκυστρακι owner και δολομα μπικατινι.

κανα κοκκαλακι? :cray:

..... ενα λαβρακι που μετα κοπων και βασανων καταφερα με τον φιλο τον Μπαμπη να το βγαλουμε εξω .......


Συγχαρητήρια Ιάσωνα, μπράβο παληκάρι μου :good: :good: :good:

Όσο για τον Μπάμπη, αυτόν τον εκπαίδευσε ο ίδιος ο πρόεδρος των γερόλυκων, ο Χρήστος, στην συνάντηση της Αγχιάλου. :crazy: :crazy: :crazy:

http://www.psarema.gr/forum/index.php?action=dlattach;topic=13926.0;attach=55121;image


:beee:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2010 13:19 #1962 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
παρατηρηστε απο που εχει πιαστει σε αυτη τη φωτο :shok:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2010 07:40 #1963 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα στον ψαρεμα .gr  μας  σήμερα παρασκευή τέλειωσε και αυτή η εβδομάδα ήρθε το ΣΚ ετοιμασθείτε καπεταναίοι για ατελείωτο ψάρεμα να  βάλετε βενζίνα να πάρετε και κάνα ντεπόζιτο για αποθήκη μην σας κλείσει ο καιρός σε καμιά ξερά και σας καθυστερήσει το δελτίο καιρού παντός είναι άστατος ο καιρός προσοχή λοιπόν φίλοι μου :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2010 14:04 #1964 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα αργά πηγα για καθετή το πρωι έκοβε και έριχνε ψήλο καραβίδα πράσινο έβγαλα πολύ ψήλο το έριξα πάλι μέσα  τα μικρά  δεν τα θέλω  :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2010 14:44 #1965 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


μια χαρά είσαι!

πήγες κ τη βόλτα σου, πήρες κ ψαράκια...

ταμάμ!  :dance3:  :beach:  :dance3:  :beach:  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2010 09:08 #1966 από manos76
Απαντήθηκε από manos76 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
προχθεσινό ψάρεμα απογευματάκι με τα ζόρια ψαρέψαμε ένα διορώ λόγω καιρού πρόλαβα και έβγαλα το μεζέ για το κρασάκι μου. :victory: Τεχνική εγγλέζικο δόλωμα μπικατινι  :ok:
:give_rose: :give_rose:

Το να ξέρεις ότι δεν ξέρεις είναι το καλύτερο. Το να υποκρίνεσαι ότι ξέρεις, ενώ δεν ξέρεις, είναι αρρώστια.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2010 11:35 #1967 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λίγο συρτουλα γιατί έκανε κρύο αλλά ψαράκια είχε αλλά δεν κάθισα πολύ  και λίγο καθετί και πολύ πραμα σολογγους για τηγανολοδο το οποίο τα ξαναπέταξα μέσα  :bye: :bye: :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2010 20:29 #1968 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

προχθεσινό ψάρεμα απογευματάκι με τα ζόρια ψαρέψαμε ένα διορώ λόγω καιρού πρόλαβα και έβγαλα το μεζέ για το κρασάκι μου. :victory: Τεχνική εγγλέζικο δόλωμα μπικατινι  :ok:
:give_rose: :give_rose:


βρε ψυχουλα που εισαι εσυ
εχω καιρο νασε δω και να σε ακουσω
:cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2010 11:28 #1969 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
στο spin τιποτα αλλα και ειχε πολυ κρυο , ετσι εριξα τα καλαμια του εγγλεζικου με 10 αρι μολυβακι και καλαμαρακι απο την τρατα,20αρα μανα και 18αρι παραμαλο, τα νερα πεντακαθαρα αλλα το αποτελεσμα αριστο βγηκαν με την σειρα
α. λαβρακι 1,450
β. σαλπα  850
γ. λαυρακι 2,550
μετα τα μαζεψα και εφυγα . παντως με φιλα εργαλεια τα ψαρια κανουν κανα 10λεπτο να μπουν στην αποχη
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2010 14:29 #1970 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λιγο συρτη και καθετοι με καραβιδακι πρασινο  και  πολλους  σπαρους  γοπακι και πολλες καλογριες μαναουγγα τα οποια τα ξαναγυριζα μεσα !
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.559 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection