Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

15/12/2009 12:24 #1931 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Xθεσινο casting στην Χαλικιδα απο τις 9.00 εως τις 13.30
Καλαμια:Trabucco pro surf 100-200 3σπαστο,Trabucco admiral 10-200 3σπαστο
Μηχανισμοι:Tica scepter και Okuma distance pro
Πετονιες:Sakuma nite crystal 0.35 για μανα,s/l Sakuma 0.62,Yozami 0.31 παραμαλα
Αγκιστρια:Gamakatsu 0/1
Δολωμα:φαραω και μανακια
Καιρικες συνθηκες:2-3 μποφωρ β.α
Αποτελεσματα:1 μουρμουρα,1 ουγενα 720 γρ,1 κομμενο παραμαλο και 2 επιστροφες μικρων σαργων.......

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2009 13:36 #1932 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

τωρα γυρισα απο βραδυνη συρτουλα . Θερμοκρασία νερού 16 βαθμοί!! Εξωτερική 3 βαθμοί


Σωστος ο Καπταιν!!!!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/12/2009 10:08 #1933 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημερα!!Μπαφες και παλι μπαφες!!Τι γινεται βρε παιδια?Αλλοι ψαραδες στην περιοοχη παιδευονται να τις πιασουν κι εγω τις πιανω χωρις τη θεληση μου!Παντως ευχαριστιεμαι μαχη!Με το που καρφωνεται πηγαινει τερμα κατω στο βυθο και ο μηχανισμος παιρνει φωτια!!Η παρακατω 3,000gr ακριβως,την περασμενη Τεταρτη!!!! :give_rose:



Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2009 14:46 #1934 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο φιλε γρηγορη
δεν εχει σημασια αν ηθελες η οχι να την πιασεις το αποτελεσμα ειναι αυτο που μετρα αλλωστε.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2009 17:48 #1935 από χελι21
Απαντήθηκε από χελι21 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:good: :give_rose: :bye:

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Στην θαλασσα αφηνεις μονο τα προβληματα σου!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2009 10:18 #1936 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φωτο της Τριτης πηγα για λαυρακια αλλα τελικα πηρα αυτο το "καλαμαρακι" :shok: σε πρασινο Raglou μετατροπη με zikhead 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2009 10:51 #1937 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους!!!
Επιτελους κι ενα γοφαρι!!Τριτη,απογευματινο spinning σε βραχωδη ακτη!Πανω στη δυση του ηλιου χτυπησε το παρακατω ομορφο γοφαρι 2.400 gr.Ενα ψαρι το οποιο ευχαριστηθηκα ιδιαιτερα καθως ημουν μονος μου σε μια δυσβατη περιοχη χωρις να εχω καποιον για βοηθεια στην αποχη!Ομως με την καταλληλη ηρεμια καταφερα να το αποχιασω χωρις προβληματα! :give_rose:




Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2009 08:23 #1938 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινό τελευταίο ψάρεμα του 2009, 8-10 πρωί.
σπασμένος ΝΑ , βράχια , εγγλέζικο, στη ζύμη όλα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2009 23:30 #1939 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα φιλοι μου!!!!Δευτερα,απογευματινο spinning σε βραχωδη ακτη και παλι αλλα αυτη τη φορα ειχα βοηθεια στο αποχιασμα!Βγηκαν τα παρακατω τεσσερα ομορφα γοφαρακια,ενα 2.450gr,ενα 2αρι ενα εναμισαρι κι ενα 1.300 gr!Τα ψαρια εφαγαν μεσα σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα!!Η αδρεναλινη στα υψη και ο μηχανισμος να χει παρει φωτια!!!Ξεδολωσαν και κανα δυο αλλα τι να κανουμε,δε μπορουμε να τα πιανουμε και ολα,αλλιως δεν θα χε το αναλογο σασπενς και αγωνια!!!Χρονια πολλα σε ολους!!! :give_rose:



Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2010 13:38 #1940 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γρηγόρη...respect you! Άπαιχτος είσαι φίλε μου :give_rose: :bye:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.526 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection