Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

25/10/2009 10:51 #1871 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο !

Σα δεν ντρεπεστε κοτζαμ μαντραχαλοι να ψαρευετε ολοι μαζι  και

ολοι εμεις πουδεν μπορεσαμε να παρευρεθουμε να

                  Ζ  η  λ  ε  υ  ο  υ  μ  ε.

Ντροπη σας !!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2009 11:13 #1872 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πες τα Κώστα..πες τα......... Που ούτε ένα ποτήρι τσίπουρο δεν μου στείλανε. :tease: :tease:

Πάντως αν θέλετε αποτελέσματα θα σας πω εγώ τι φάγανε και τι ήπιαν. Έχω πολλούς ανταποκριτές που με ενημερώνουν συνεχώς. :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2009 11:45 #1873 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Πες τα Κώστα..πες τα......... Που ούτε ένα ποτήρι τσίπουρο δεν μου στείλανε. :tease: :tease:

Πάντως αν θέλετε αποτελέσματα θα σας πω εγώ τι φάγανε και τι ήπιαν. Έχω πολλούς ανταποκριτές που με ενημερώνουν συνεχώς. :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:


αυτος ο τελιγκας δεν σταματησε να μασουλα ενω εγω και να μασουλω αλλα και πολυ τσιπουρο ρε παιδια ζηλιααααα:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2009 12:34 #1874 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
"Καθημερινές και αποτελέσματα"  :rtfm:

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2009 08:43 #1875 από Αντωνης Χατζηθεοδωρου
Απαντήθηκε από Αντωνης Χατζηθεοδωρου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχθες τα ψαρακια αφαντα......Μου εμειναν αρκετα μονοδολια και μισος φαραω......τον μαζεψα σε ενα μεγαλο ταπερ πηρα μαζι μου κι ενα μπουκαλι θαλασσινο νερο για να τον φρεσκαρω και εφτασα σπιτι....

Τακτοποιησα τα αλιευτικά μου εργαλεια και ειπα να αλλαξω νερακι στον φαραω μιας και ηταν απο το πρωι......παίρνω το μπουκαλι πεταω το παλιο και μολις του βαζω το καινουριο νερακι ο φαραω εκανε λες και τον χτυπησε ρευμα.......χτυπιοταν σαν τρελος,προσπαθουσε να δαγκωσει οπου εβρισκε,γινοταν ενα κουβαρι.....
Τον τρομαξα σκεφτηκα.....και συνεχιζα να ξεφορτωνω......Δεν περασαν 2 λεπτα και......ΑΜΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ......ΛΕΣ??

Το νερο το θαλασσινο το ειχα ριξει πισω απο το καθισμα του οδηγου......το νερο που εριξα στον Φαραω το πηρα απο τη θεση του συνοδηγου!!!!!!!!

Ωχ...το νερο που ειχα για να πινω!!!

Τρεχω και βλεπω τον φαραω αγαλμα τεντωμενο......πεταω αμεσως το γλυκο νερο και ριχνω θαλασσινο.....Πολυ αργα σκεφτηκα......αρχισε καπως να συνερχεται....τον εβαλα ψυγειο αλλα τωρα που τον ειδα διαπιστωνω οτι δεν κινειται..... :cray:


"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός παρά του ευεργετηθέντος αχαρίστου"
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2009 10:02 #1876 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Εχθες τα ψαρακια αφαντα......Μου εμειναν αρκετα μονοδολια και μισος φαραω......τον μαζεψα σε ενα μεγαλο ταπερ πηρα μαζι μου κι ενα μπουκαλι θαλασσινο νερο για να τον φρεσκαρω και εφτασα σπιτι....

Τακτοποιησα τα αλιευτικά μου εργαλεια και ειπα να αλλαξω νερακι στον φαραω μιας και ηταν απο το πρωι......παίρνω το μπουκαλι πεταω το παλιο και μολις του βαζω το καινουριο νερακι ο φαραω εκανε λες και τον χτυπησε ρευμα.......χτυπιοταν σαν τρελος,προσπαθουσε να δαγκωσει οπου εβρισκε,γινοταν ενα κουβαρι.....
Τον τρομαξα σκεφτηκα.....και συνεχιζα να ξεφορτωνω......Δεν περασαν 2 λεπτα και......ΑΜΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ......ΛΕΣ??

Το νερο το θαλασσινο το ειχα ριξει πισω απο το καθισμα του οδηγου......το νερο που εριξα στον Φαραω το πηρα απο τη θεση του συνοδηγου!!!!!!!!

Ωχ...το νερο που ειχα για να πινω!!!

Τρεχω και βλεπω τον φαραω αγαλμα τεντωμενο......πεταω αμεσως το γλυκο νερο και ριχνω θαλασσινο.....Πολυ αργα σκεφτηκα......αρχισε καπως να συνερχεται....τον εβαλα ψυγειο αλλα τωρα που τον ειδα διαπιστωνω οτι δεν κινειται..... :cray:

φιλε Αντωνη καλημερα.ετσι μπορειs να αξιοποιησειs το φαραω!το εμαθα απο το φιλο Ιορδανη(jo)!μαγειρευτοs κοκκινιστοs!ΦΑΡΑΩ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟΣ.χαχαχαχαχα,αν ειναι δυνατον!

2 φαραώ
1/2 φλυτζάνι βούτυρο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κονσέρβα τοματάκι
1 κουταλιά της σούπας πελτέ
1 ποτηράκι κρασί
2 σκελίδες σκόρδο
λίγο μπαχάρι
αλάτι, πιπέρι

-Βάζετε σε μία κατσαρόλα το βούτυρο να κάψει
-Προσθέτετε το κρεμμύδι και το τσιγαρίζετε
-Προσθέτετε τα φαραώ και τα τσιγαρίζετε
-Σβήνετε με κρασί
-Προσθέτετε την ντομάτα και τον πελτέ
-Ρίχνετε το σκόρδο και το μπαχάρι
-Αλατοπιπερώνετε
-Προσθέτετε 1 ποτήρι νερό
-Χαμηλώνετε τη φωτιά και αφήνετε να σιγοβράσει μέχρι να μείνει με τη σάλτσα του


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2009 10:06 #1877 από manos76
Απαντήθηκε από manos76 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινοβραδινό ψάρεμα από τις 18.00 έως 01.00 τεχνική εγγλέζικο και δόλωμα μπικατινι. :give_rose:

Το να ξέρεις ότι δεν ξέρεις είναι το καλύτερο. Το να υποκρίνεσαι ότι ξέρεις, ενώ δεν ξέρεις, είναι αρρώστια.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2009 14:43 #1878 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μεγαλε ψαρα μανο76 μπραβο σου φιλε κ παλι μπραβο εχεις γινει μου φαινετε πρωτος μπολονεζας
κανενα ψαρακι θα μας στειλεις κ μας ?
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2009 10:16 #1879 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τις περιμέναμε πως και πως τόσο καιρό και σήμερα έκαναν την πρώτη εμφάνιση τους, ήταν και χοντρούλες...  :crazy: :crazy:

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο (pacman) που παράτησε το δικό του ψάρεμα και γάτζωσε τα ψάρια. Αύριο είναι η σειρά μου...  :give_rose: :bye:

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2009 18:09 #1880 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά το μαύρο χάλι του καιρού των τελευταίων ημερών, επιτέλους έκανε μια ηλιόλουστη υπέροχη μέρα, χωρίς βροχές/συννεφιές/αέρηδες και πήραμε τσιμπιές και ....κοψίματα! :ok:

Το εικονιζόμενο ήταν και το μεγαλύτερο της ημέρας!
Άλλο ένα σχεδόν  τέτοιο,  βγήκε από το φιλικό ζευγάρι που είμαστε παρέα.

Ψάρεμα μπολονέζ με συρόμενο 4άρη φελλό, μάνα 18άρα Plasma, παράμαλλο 14,8 GrandMax
και αγκίστρι Νο17 .........τι άλλο;  Takara  :yahoo:

ΣΗΜ: 2 μπικαττίνια στην δολωσιά!!! :shok:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.549 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection