- Δημοσιεύσεις: 2847
- Μου αρέσει που έλαβε 3176
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πες τα Κώστα..πες τα......... Που ούτε ένα ποτήρι τσίπουρο δεν μου στείλανε.
![]()
Πάντως αν θέλετε αποτελέσματα θα σας πω εγώ τι φάγανε και τι ήπιαν. Έχω πολλούς ανταποκριτές που με ενημερώνουν συνεχώς.![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε Αντωνη καλημερα.ετσι μπορειs να αξιοποιησειs το φαραω!το εμαθα απο το φιλο Ιορδανη(jo)!μαγειρευτοs κοκκινιστοs!ΦΑΡΑΩ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟΣ.χαχαχαχαχα,αν ειναι δυνατον!Εχθες τα ψαρακια αφαντα......Μου εμειναν αρκετα μονοδολια και μισος φαραω......τον μαζεψα σε ενα μεγαλο ταπερ πηρα μαζι μου κι ενα μπουκαλι θαλασσινο νερο για να τον φρεσκαρω και εφτασα σπιτι....
Τακτοποιησα τα αλιευτικά μου εργαλεια και ειπα να αλλαξω νερακι στον φαραω μιας και ηταν απο το πρωι......παίρνω το μπουκαλι πεταω το παλιο και μολις του βαζω το καινουριο νερακι ο φαραω εκανε λες και τον χτυπησε ρευμα.......χτυπιοταν σαν τρελος,προσπαθουσε να δαγκωσει οπου εβρισκε,γινοταν ενα κουβαρι.....
Τον τρομαξα σκεφτηκα.....και συνεχιζα να ξεφορτωνω......Δεν περασαν 2 λεπτα και......ΑΜΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ......ΛΕΣ??
Το νερο το θαλασσινο το ειχα ριξει πισω απο το καθισμα του οδηγου......το νερο που εριξα στον Φαραω το πηρα απο τη θεση του συνοδηγου!!!!!!!!
Ωχ...το νερο που ειχα για να πινω!!!
Τρεχω και βλεπω τον φαραω αγαλμα τεντωμενο......πεταω αμεσως το γλυκο νερο και ριχνω θαλασσινο.....Πολυ αργα σκεφτηκα......αρχισε καπως να συνερχεται....τον εβαλα ψυγειο αλλα τωρα που τον ειδα διαπιστωνω οτι δεν κινειται.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD