Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

07/08/2009 14:58 #1721 από panos (salamina)
Απαντήθηκε από panos (salamina) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο 2 ωρες ψαρεμα στο λιμανι της Ροδου, βγηκε κατι καλο.  :yahoo: Ενα γουρουνοψαρο 2280kg.  :pleasantry:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2009 17:37 #1722 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
η συρτουλα σημερα πηγε καλα εως πολυ καλα αλλα και το τσαπαρι συρομενο με  γαριδα :good:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2009 19:00 #1723 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινο match με μαλαγρα μυδι σκονη :spiteful:  -γαλα-φρυγανια και σκορδο.Δολωμα τι αλλο μπικατινι :yes:

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2009 22:15 #1724 από Δημήτρης Καλομοίρης(J.K.)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Καλομοίρης(J.K.) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινοβραδυνό εγγλέζικο σε ένα βραχότοπο που πηγαίνω κάθε χρόνο.Τα πιο αξιόλογα ψάρια ήταν ένας σαργός και δύο μελανούρια.Το γύλο δεν σκόπευα να τον κρατήσω αλλά είχε αγκιστρωθεί τόσο άσχημα που μετά το ξαγκίστρωμα είχε ήδη πεθάνει.

"Αν σκεφτόμασταν δύο φορές πριν μιλήσουμε,θα μιλούσαμε δύο φορές καλύτερα."
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 04:14 #1725 από Αδάμος
Απαντήθηκε από Αδάμος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ultra light cast ke pali  me kalamia egglezikou ke monagkistres armatosies .Paramalla  na aggizoun ta 2 metra ke doloma amerikanos!!Oi sigkinisis polles idietera me ti tsipoura sto 1.5 kilo ke to lavraki!Oi mourmoures ...pipilisma ke pano halara.. :bye:Dokimaste to...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 09:33 #1726 από Γιάννης Ελενίτσας (striftaroparamanas)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ελενίτσας (striftaroparamanas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μετα απο 2 ωρες ψαρεμα στο λιμανι της Ροδου, βγηκε κατι καλο.  :yahoo: Ενα γουρουνοψαρο 2280kg.  :pleasantry:


Φίλε Παναγιώτη γεια χαρά και καλωσόρισες στο Psarema.gr
Συγχαρητηρια για το γουρουνόψαρο σου . Ηθελα απλώς να σε ρωτήσω
πως σου επιτρεψανε την εισοδο στο λιμάνι για ψάρεμα ;
Απο ότι ξέρω εδώ και 2 μηνες περίπου και στα δυο λιμάνια, ακόμη και στην Μαρίνα απαγορεύεται
η είσοδος σε αυτούς που δεν ταξιδευουν και μάλιστα έχει και φύλακες...
Αλλαξε κάτι ;
Ρωτάω διοτι εγώ έχω φάει πόρτα όσες φορές επιχείρησα να μπω... :rtfm:

Member of the cot family

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 12:42 #1727 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα καλά πολύ καλά πήγα  στη συρτή συγγνώμη που δεν βάζω φωτογραφίες  δεν θέλω να στεναχωρο ανθρώπους και προπάντων νέα μέλη πολύ νέα στο site
Και κάτι ακόμη θα παρακαλούσα τα ευγενή μελη του site να μην μου βάζουν συγχαρητήρια     Φιλικά Θεόδωρος :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 16:40 #1728 από panos (salamina)
Απαντήθηκε από panos (salamina) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αλλο ενα ψαρι που το τσακωσα στην ροδο κοντα στο λιμανι ενα χελιδονοψαρο κοντα στα 2 κιλα με απλη γαριδα και αγγιστρι..............νουμερο 9
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 16:53 #1729 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα.Εκτοs απο το λαυρακι 1600gr σε μοναγκυστρο με μονοδολι πιαστηκε και το καλαμαρι!!!Δεν μου εχει ξανατυχει αυτο.

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2009 17:25 #1730 από panos (salamina)
Απαντήθηκε από panos (salamina) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μετα απο 2 ωρες ψαρεμα στο λιμανι της Ροδου, βγηκε κατι καλο.  :yahoo: Ενα γουρουνοψαρο 2280kg.  :pleasantry:


Φίλε Παναγιώτη γεια χαρά και καλωσόρισες στο Psarema.gr
Συγχαρητηρια για το γουρουνόψαρο σου . Ηθελα απλώς να σε ρωτήσω
πως σου επιτρεψανε την εισοδο στο λιμάνι για ψάρεμα ;
Απο ότι ξέρω εδώ και 2 μηνες περίπου και στα δυο λιμάνια, ακόμη και στην Μαρίνα απαγορεύεται
η είσοδος σε αυτούς που δεν ταξιδευουν και μάλιστα έχει και φύλακες...
Αλλαξε κάτι ;
Ρωτάω διοτι εγώ έχω φάει πόρτα όσες φορές επιχείρησα να μπω... :rtfm:


Φιλε γιαννη καλησπερα. Στην Ροδο κατεβαινω καθε καλοκαιρι για 2 μηνες περιπου. Το γουρουνοψαρο το τσακωσα πριν απο μια εβδομαδα μεσα απο βαρκα με πλωτη αγκυρα και απογευματινη ωρα που δεν ειχε και πολυ κινηση απο καραβια. Ξεκινησαμε απο το ενυδριο και φυγαμε προς sun wind μονο με το ρευμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection