Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

08/06/2009 20:27 #1511 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

για τον ΜΑΝΟ-76   :scare:  και τον ΜΑΝΟ  ΝΙΚΑΙΑ   :scare:


Φίλε Τσέλικα σε βρίσκω απαράδεκτο. :rtfm:

Στην φωτογραφία με το χταπόδι, έχεις ποστάρει και μια γόπα, της οποίας το μέγεθος είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. (στο πίσω μέρος της φωτογραφίας). :shok:

Απολογήσου λοιπόν, και παρακαλώ να μην επαναληφθεί :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2009 20:35 #1512 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

για τον ΜΑΝΟ-76   :scare:  και τον ΜΑΝΟ  ΝΙΚΑΙΑ   :scare:


Φίλε Τσέλικα σε βρίσκω απαράδεκτο. :rtfm:

Στην φωτογραφία με το χταπόδι, έχεις ποστάρει και μια γόπα, της οποίας το μέγεθος είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. (στο πίσω μέρος της φωτογραφίας). :shok:

Απολογήσου λοιπόν, και παρακαλώ να μην επαναληφθεί :crazy:


Λάθος Jo είναι 2 γόπες!!!Και οι 2 κάτω από τα επιτρεπτά όρια!!!  :rtfm:




[off-topic]Άμα γεράσει ο άνθρωπος!!!!!!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:[/off-topic]

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2009 22:13 #1513 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ψαρεμα με συρτη παραλιας, μια ζαργανα 1100γρ τιμησε το τεχνητο μου


οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2009 22:34 #1514 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Που τις βλεπεται ρε παιδια??? :search:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2009 22:52 #1515 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:  Παιδια δεν φταιω εγω τις ειχε το χταποδι στο στομα του κριμα δεν ειναι να τις παιταξω  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2009 11:40 #1516 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα παιδάκια η σημερινή βόλτα μου απέφερε δυο κόκκαλια και ένα λαβράκι δεν ψαρεύω πολύ γιατί είμαι κάθε μέρα μέσα και έτσι κάπου με κουράζει παρέα σήμερα είχα καφεδάκι και μπόλικο Καζαντζίδη στο cd  καλά πέρασα το ποιο ωραίο ήταν όταν  βγήκα στο λιμάνι παρέα με παλαιούς καπεταναίους ουζάκι και αστεία το ποιος έπιασε το ποιο μεγάλο ψαρί άλλα όχι της ημέρας της ζωή μας καταλαβαίνετε τη ειπώθηκε η φαντασία κάλπαζε καλά περάσαμε είχε πλακα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2009 11:42 #1517 από Μιχάλης Τσιβίκας (ΜΙΧΑΛΗΣ Τ)
Απαντήθηκε από Μιχάλης Τσιβίκας (ΜΙΧΑΛΗΣ Τ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψάρεμα Παρασκευή βράδι με πράσινο καραβιδάκι και πεταχτάρια
ξεκούραστο ψάρεμα :beach:
αλλά τα αποτελέσματα πάλι όχι καλά
που είναι οι μουρμούρες οεο?  
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2009 16:24 #1518 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτεσινό, βραδινό ψάρεμα, υιός - πατέρας, αποτέλεσμα : 1 - 3.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2009 18:35 #1519 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ωραια ψαρια δεν λετε που ακριβως τα πιανετε μπραβο παντως καλοφαγωτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2009 20:30 #1520 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:......Γεια σας φιλοι ψαραδες... :give_rose:.....χθες Βραδυ επισκευθηκα στην γαλανη.. :yes3:....

πολλυ ωραια βραδια.. :ok:.....αλλα και πολλυς κοσμος... :wav:......

και στην προσπαθεια μου να αποτραβηχτω.. :whistle3:..για να εχω ησυχια. :whistle3:..πηγα σε κατι βραχια,και εφερα μια βουτα!!!!!... :vava:.. :cray:

αστα να πανε.. :blush:..

το πρωι με το ζορι για δουλεια. :vava:... :cray:...

                                                                   
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.860 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection