Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

15/11/2008 18:57 #1051 από Βασίλης (Samurai)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Samurai) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2008 18:59 #1052 από Βασίλης (Samurai)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Samurai) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2008 19:01 #1053 από Βασίλης (Samurai)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Samurai) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ελπιζω να σας ανεβασα λιγο οπως εγω οταν τα επιασα.
Οποτε καλα μας λεπια και να προσεχετε!!!!      :bye: :bye: :bye:



Υ.Γ.: Το ξερω οτι δεν τους φενεται αλλα τα μεγαλα ειναι 1.5 κιλα το καθενα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 12:07 #1054 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Υ.Γ.: Το ξερω οτι δεν τους φενεται αλλα τα μεγαλα ειναι 1.5 κιλα το καθενα.

Συνονόματε τα μυλοκόπια εννοείς ε?

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2008 22:44 #1055 από Κων/νος Μ. (ksniper)
Απαντήθηκε από Κων/νος Μ. (ksniper) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μόλις επέστρεψα από μια γρήγορη εξόρμηση για spinning. Αποτέλεσμα πέντε λυκόπουλα περί τα 300 gr έκαστο τα οποία έστειλα στη μαμά τους.

Έπρεπε να βλέπατε πώς με κοιτούσαν δύο τύποι που ψάρευαν δίπλα μου όταν με είδαν να αφήνω τα λαβράκια να φύγουν :shok:. Κάποια στιγμή ο ένας δεν άντεξε και μου είπε να τα δίνω σε εκείνον αφού δεν τα θέλω...
Όταν του απάντησα πως θα τα ξαναπιάσω όταν γίνουν πέντε κιλά το καθένα κούνησε ειρωνικά την κεφάλα του και κάτι μουρμούρισε ανάμεσα στα δόντια του.

Φιλικά Κων/νος

Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο, εννιά φορές ειν' αδειανό και μια φορά γεμάτο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2008 10:58 #1056 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα αν και τα χθεσινα αποτελεσματα δεν ηταν καλα το τοπιο ηταν ολα τα λευτα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2008 15:28 #1057 από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk)
Απαντήθηκε από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλημερα αν και τα χθεσινα αποτελεσματα δεν ηταν καλα το τοπιο ηταν ολα τα λευτα


Είναι από τις λίγες φορές που ζηλεύω φωτό με αποτελέσματα συναδέλφου.......
Πραγματικά είναι όλα τα λεφτά.......
Και μέσα στην πίεση της δουλειάς , και της καθημερινότητας , και τι δεν θα έδινα  να βρισκόμουν εκεί , και όχι να μην τσίμπαγε δεν  θα με ένοιαζε , αλλά και να μην ψάρευαν τα καλάμια μου καθόλου..........

A bad day of fishing is much better than a good day of cutting the grass.....
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2008 16:43 #1058 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλημερα αν και τα χθεσινα αποτελεσματα δεν ηταν καλα το τοπιο ηταν ολα τα λευτα


Είναι από τις λίγες φορές που ζηλεύω φωτό με αποτελέσματα συναδέλφου.......
Πραγματικά είναι όλα τα λεφτά.......
Και μέσα στην πίεση της δουλειάς , και της καθημερινότητας , και τι δεν θα έδινα  να βρισκόμουν εκεί , και όχι να μην τσίμπαγε δεν  θα με ένοιαζε , αλλά και να μην ψάρευαν τα καλάμια μου καθόλου..........


Νίκο, νοτιανατολικός σήμερα σε Λαρνακα-Λεμεσό. Άρχισε να φορτώνει πριν καμιά ώρα.
Άρπαξε ένα ζευγάρι καλάμια και όρμα.
Σαργοκαιρός.
:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 01:15 #1059 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλησπερα αποψε απο τις 18.00 εως τις 23.00 χτυπησαν αυτα τα ψαρια ολα στο μπικατινι
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 18:04 #1060 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες το πρωι,ειχε λιγο αερακι..  :blush: το μονο που καταφερα ηταν ενα δυνατο τσιμπημα και κοψιμο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.451 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection