- Δημοσιεύσεις: 1409
- Μου αρέσει που έλαβε 1464
Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε: ετσι ειναι κ στα δικα μου μερη γρηγορη.
Την μια μερα που επεστρεφα γιατι ειχα παει πρωι πρωι να βρω ενα κομματι του παραγαδιου που ειχα χασει την νυχτα ειδα τεραστια κοπαδια απο καλογριες καλοαναθρεμενες, οτι πρπει δλδ για ζωντανο για συναγριδες.
επισης στο καρτερι ( νταλιανη ) που ειναι στειμενο στον κολπο περνουν πολλα τοννοειδη - παλαμιδες.
την περασμενη εβδομαδα εκανε το νταλιανη 500 κιλα παλαμιδα μεσα σε μια μερα.
Το οτι δεν δουλεψε φετος η τρατα στον κολπο ειχε σαν αποτελεσμα να εχει γεμισει ψιλο οπως μαριδα , αθερινα κλπ.
Αυτος ειναι κ ο λογος που βλεπουμε πρωινα κ απογευματα σε διαφορα σημεια του κολπου η θαλασσα να βρααζει απο το τσιμπουσι που κανουν τα κυνηγιαρικα.
Ζαργανεςδεν εχουμε δει ακομα η καλυτερα οσες εχω δει ειναι στο μεγεθος του μπικ στιλου.
πιστευω οτι η φετινη χρονια σε οτι εχει να κανει με τα κυνηγιαρικα κ ειδικα με του κυνηγους θαναι καλη.
Ο παπους μου ο συγχωρεμενος επαγγελματιας ψαρας ελεγε δυο χρονιες κακες η επομενη θαναι χρυσαφι.
Δυο χρονιες δεν εχουν φανει φετος ειναι η τριτη θα δουμε.
εκτος αν παλι το γρι γρι " Μαρια " τους ξεκληρησει οπως τα προηγουμενα χρονια που εκανε 2 τοννους την βραδυα κυνηγους κ μαλιστα μικρα ψαρακια του κιλου.
θα δουμε κ θα πουμε.
να τα λεμε κ να ανταλασουμε αυτα που βλεπουμε εκαστος φιλε μου
νασος
Όσων αφορά τους κυνηγούς Νάσο και στα δικά μου μέρη οι δύο προηγούμενες χρονιές δεν ήταν καλές.Ελπίζουμε η φετινή να είναι γιατί είναι ψάρι που το γουστάρω πολύ αν και παρεξηγημένο από πολλούς!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε: Πραγματικα αξιζε τον κοπο η αναμονη... Κι αν θες τη γνωμη μου, συγκεντρωσε το κειμενο σου που ειναι πολυ ωραια δοσμενο και ενωσε το και βαλτο στα αρθρα του παραγαδιου να το δουνε κι αλλοι γιατι πραγματικα αξιζει...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: το ψαρι πρπει να πιαστηκε κατα την ωρα του καλαρισματος κ καταφεραμε να το παρουμε διοτι οταν πιαστηκε στην προσπαθεια του να ξεφυγει πιαστηκε η μανα του παραγαδιου στο δεξι του μαγουλο το οποιο κ σκιστηκε σχεδον ως το στομα του.
θα το δειτε αυτο στην φωτο που ειναι μονο το κεφαλι του, ενα τεραστιο σχισιμο,
ευτηχως διοτι αν ηταν πιασμενος μονο απο το αγκιστρι θα σχιζοτανε κ θα εφευγε το ψαρι.
προφανως εγραφε το ονομα μου πανω για αυτο κ ηρθε κ μας προσφερε ενα απιστευτο τσιμπουσι πινοντας κρασι στην πλατεια ου χωριου κ αφηγωντας στους υπολοιπους την ολη ιστορια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Και πρόσεχε μην την χάσεις φίλε Νάσο γιατί σε μερικά χρόνια μόνο με επαγγελματική άδεια θα μπορείς να ψαρεύεις από βάρκα!!!!ΝΑΣΟΣ έγραψε: καμμια αντιρηση παλικαρι μου σε οτι γραφεις μαζι σου κ εγω,
επαγγελματιας ψαρας δεν ειμαι με την σχετικη εννοια,
απλα υπηρχε επαγγελματικη αδεια απο τον παππου κ προκειμενου να χαθει την πηρα γιατι ποτε δεν ξερεις η ζωη πως στα φερνει τα πραγματα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD