Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/06/2011 15:13 #501 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ετσι ειναι κ στα δικα μου μερη γρηγορη.
Την μια μερα που επεστρεφα γιατι ειχα παει πρωι πρωι να βρω ενα κομματι του παραγαδιου που ειχα χασει την νυχτα ειδα τεραστια κοπαδια απο καλογριες καλοαναθρεμενες, οτι πρπει δλδ για ζωντανο για συναγριδες.
επισης στο καρτερι ( νταλιανη ) που ειναι στειμενο στον κολπο περνουν πολλα τοννοειδη - παλαμιδες.
την περασμενη εβδομαδα εκανε το νταλιανη 500 κιλα παλαμιδα μεσα σε μια μερα.
Το οτι δεν δουλεψε φετος η τρατα στον κολπο ειχε σαν αποτελεσμα να εχει γεμισει ψιλο οπως μαριδα , αθερινα κλπ.
Αυτος ειναι κ ο λογος που βλεπουμε πρωινα κ απογευματα σε διαφορα σημεια του κολπου η θαλασσα να βρααζει απο το τσιμπουσι που κανουν τα κυνηγιαρικα.
Ζαργανεςδεν εχουμε δει ακομα η καλυτερα οσες εχω δει ειναι στο μεγεθος του μπικ στιλου.
πιστευω οτι η φετινη χρονια σε οτι εχει να κανει με τα κυνηγιαρικα κ ειδικα με του κυνηγους θαναι καλη.
Ο παπους μου ο συγχωρεμενος επαγγελματιας ψαρας ελεγε δυο χρονιες κακες η επομενη θαναι χρυσαφι.
Δυο χρονιες δεν εχουν φανει φετος ειναι η τριτη θα δουμε.
εκτος αν παλι το γρι γρι " Μαρια " τους ξεκληρησει οπως τα προηγουμενα χρονια που εκανε 2 τοννους την βραδυα κυνηγους κ μαλιστα μικρα ψαρακια του κιλου.
θα δουμε κ θα πουμε.
να τα λεμε κ να ανταλασουμε αυτα που βλεπουμε εκαστος φιλε μου

νασος


Όσων αφορά τους κυνηγούς Νάσο και στα δικά μου μέρη οι δύο προηγούμενες χρονιές δεν ήταν καλές.Ελπίζουμε η φετινή να είναι γιατί είναι ψάρι που το γουστάρω πολύ αν και παρεξηγημένο από πολλούς!




Οι κυνηγοι Γρηγορη ειναι οι λυμπερες που λενε και στα μερη μας?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 18:24 #502 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι Βασίλη! :good:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2011 07:17 #503 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε: Πραγματικα αξιζε τον κοπο η αναμονη... Κι αν θες τη γνωμη μου, συγκεντρωσε το κειμενο σου που ειναι πολυ ωραια δοσμενο και ενωσε το και βαλτο στα αρθρα του παραγαδιου να το δουνε κι αλλοι γιατι πραγματικα αξιζει...

:good: :good: :good: :good: :good: :good:


καλημερα βασιλη
εχεις απολυτα δικιο σε αυτο που λες κ νομιζω οτι εξηγησα για πιο λογο εσπαγα το κειμενο απ το φοβο μην μου χαθει, οπως ειχα προσπαθηση , κ εγραφα αδικα.
τελως παντων αν μπορει ο δημητρης να το συραψει κ να το βαλει εκει που λες εχει καλως.
ασε που θελει κ διορθωσεις απο την γρηγοραδα κ αφηρημαδα την ωρα που το εγραφα.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2011 11:09 #504 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: το ψαρι πρπει να πιαστηκε κατα την ωρα του καλαρισματος κ καταφεραμε να το παρουμε διοτι οταν πιαστηκε στην προσπαθεια του να ξεφυγει πιαστηκε η μανα του παραγαδιου στο δεξι του μαγουλο το οποιο κ σκιστηκε σχεδον ως το στομα του.
θα το δειτε αυτο στην φωτο που ειναι μονο το κεφαλι του, ενα τεραστιο σχισιμο,
ευτηχως διοτι αν ηταν πιασμενος μονο απο το αγκιστρι θα σχιζοτανε κ θα εφευγε το ψαρι.
προφανως εγραφε το ονομα μου πανω για αυτο κ ηρθε κ μας προσφερε ενα απιστευτο τσιμπουσι πινοντας κρασι στην πλατεια ου χωριου κ αφηγωντας στους υπολοιπους την ολη ιστορια



Αυτά Νασο μου όταν μου τυχαίνουν τα ρίχνω μεσα και τα αφήνω να μεγαλώσουν

:lol2: :lol2: :lol2: :love4:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2011 11:29 #505 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευτηχως για να τα πιανω εγω δημητρη μου
πολλα φιλια φιλε μου
επειδη φτιαχτηκα ετοιμαζω καμμια 50αρια αγκιστρια για ξιφιοπαραγαδο μια κ πολλοι φιλοι ψαραδες του χωριου μου ειπαν οτι εχουν δει αυτη την εποχη αρκετα τετοια ψαρακια , λογω πληθωρας κοπαδιων αφρομικροψαρων , ετσι για να θυμηθουμε τα νιατα μας οταν ψαρευαμε με ξιφιοπαραγαδα αναμεσα στα αντικυθηρα κ κρητη.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2011 11:32 #506 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παρεπιπτοντος κ επειδη πολλοι φιλοι με ρωτησαν για το δολο που χρησιμοποιησα ειναι ο εξης :
ειναι καλαμαρι Νο 4-7 cm απο την εταιρεια pesca puerta, islas malvinas, fackland island,
το εισαγη ο Καλλιμανης μα θα πρεπει ολο κ καποιος να το εχει κατω στην κρητη.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 09:45 #507 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
να συνεχισω εδω φιλε Γιαννη για να μην πιανουμε το χωρο με σχολια
οχι δεν σε εχω παρεξηγησει κ νομιζω οτι σου εχω δειξει οτι σε βλεπω ομορφα κ φυσικα το σαιτ ειναι για να ανταλασουμε αποψεις κ να λεμε ολοι με σθενος αυτο που πιστευουμε
κανενας δενε χει το δικαιωμα να στερει τον λογο του αλλου ειτε αυτος μας αρεσει ειτε αυτος μας πειραζει
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 10:26 #508 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Νάσο την ίδια γνώμη έχω και εγώ για το forum και είναι σημαντικό να παραμείνει έτσι.
Στο θέμα μας τώρα , καταρχήν δεν γνώριζα ότι είσαι επαγγελματίας ψαράς οπότε έχεις δικαίωμα (βάση νόμου) και παραπάνω αγκίστρια να ρίξεις και παραπάνω από 5 κιλά ψάρια να πάρεις και να τα πουλήσεις αν θες… είναι δικαίωμα σου εφόσον κατέχεις επαγγελματική άδεια αλιείας.
Εγώ έκανα το σχόλιο για να προστατέψω τους υπόλοιπους φίλους ερασιτέχνες να μην πέφτουν στην παγίδα να postαρουν υπέρ-ψαριές γιατί γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί που θέλουν να σταματήσουν πολλά από τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στο ψάρεμα.
Επίσης φίλοι μου ερασιτέχνες και μη οι πολλές υπερ-ψαριές φέρνουν και τις αψαριές !!!! Γι΄ αυτό προσέχουμε για να έχουμε όπως έλεγε και ένα διαφημιστικό κλιπάκι …..χιχιχι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 10:27 - 04/07/2011 10:31 #509 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καμμια αντιρηση παλικαρι μου σε οτι γραφεις μαζι σου κ εγω,
επαγγελματιας ψαρας δεν ειμαι με την σχετικη εννοια,
απλα υπηρχε επαγγελματικη αδεια απο τον παππου κ προκειμενου να χαθει την πηρα γιατι ποτε δεν ξερεις η ζωη πως στα φερνει τα πραγματα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 10:39 #510 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καμμια αντιρηση παλικαρι μου σε οτι γραφεις μαζι σου κ εγω,
επαγγελματιας ψαρας δεν ειμαι με την σχετικη εννοια,
απλα υπηρχε επαγγελματικη αδεια απο τον παππου κ προκειμενου να χαθει την πηρα γιατι ποτε δεν ξερεις η ζωη πως στα φερνει τα πραγματα.

Και πρόσεχε μην την χάσεις φίλε Νάσο γιατί σε μερικά χρόνια μόνο με επαγγελματική άδεια θα μπορείς να ψαρεύεις από βάρκα!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.281 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection