Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

25/10/2008 09:23 #41 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Χρήστο, έχεις δίκαιο σε αυτά που λές, αλλά τελευταία άρχισα να σκέφτομαι ότι πολλοί απο εμάς (ασυναίσθητα) προτιμούν να ασχολούνται με τα "μεγάλα" (άρα και μακρυνά,δύσκολο να προσεγγίσουν ουσιαστικά) προβλήματα παρά με τα "μικρά" και "όχι και τόσο σοβαρά" (αλλά πανεύκολο να επιλυθούν φτάνει να ξεφύγουμε απο την έγνοια αν θα έχει κανα ψαράκι ο κουβάς όταν μπούμε σπίτι).


Κι όμως Μιχάλη μου, αυτή πρέπει να είναι η σειρά και η προτεραιότητα που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Φαντάσου να βλέπουμε να πλησιάζει ένας τυφώνας και εμείς να ασχολούμαστε με το σκούπισμα της αυλής μας, αντί να πάρουμε μέτρα για την αντιμετώπιση του τυφώνα.
Και βέβαια πρέπει να αρχίσουμε από τα δύσκολα και κυρίως τα πιο επικίνδυνα, γιατί όταν θα έχει έρθει η τέλεια καταστροφή τι να προστατεύσεις μετά???

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 09:34 #42 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ειμαι 33 και ψαρευω απο τα 13.Τοτε κοβαμε κρανιες σε σχημα V ή φουρκα που το λεγαμε εμεις και τα βαζαμε στην αμμο και δεναμε τη πετονια μαζι με ενα κουτι κοκα-κολα.Αυτα ομως πριν 20 χρονια Μιχαλη.Ο ανθρωπος ακολουθει ή προηγειται των εξελιξεων.Αν τωρα εσυ παραμενεις πιστος στον δημαρχο του Κολοκοτρωνιτσιου(Χαρης Ρωμας),τηλεοπτικη σειρα το ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,που ελεγε ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ,καλα κανεις.Αν θελεις και βοηθεια εχω να σου δωσω  και πολλα κουτια κοκα-κολα αντι για κουδουνακια μιας και ειμαι φανατικος της ανακυκλωσης.
Ασε εμας να ψαρευουμε με Badbass-Italcanna-Shimano.


Φιλε Πεταλουδα,το θεμα εχει ξεκινησει απο αλλου..
Απο ενα θεμα σχετικα με τις βολες ριχνει ο καθενας
Υπηρχαν καποιοι οπως εγω που ειπαν 50-60 μετρα λογω απειριας και φθηνου εξοπλισμου και καποιοι αλλοι ποσταραν τα μετρα που ριχνουν και τον πανακριβο εξοπλισμο τους επιδεικτικα
Το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι καποιοι με σχετικα φθηνο εξοπλισμο και με βολη λιγων μετρων,ποσταρουν φωτο αρκετα καλων ψαριων,ενω αλλοι με πανακριβο εξοπλισμο,ποσταρουν ψαρακια γραμμαριων.
Οτι εχει ο καθενας καλο ειναι ειτε ακριβο ειτε φθηνο,μην κανουμε ομως τους εξυπνους γιατι ψαρια τελικα βγαζει ο μαγκας ψαρας και οχι το ακριβο καλαμι
Εγω στο αλλο χομπι μου,το κυνηγι,εχω ξοδεψει αρκετες χιλιαδες ευρω (απο τα αρβυλα ως το αμαξι.Μονο η καραμπινα μου κανει 2000 ευρω)
Ειμαι λοιπον ο πρωτος που φωναζει οτι το κυνηγι εχει καταντησει χομπι των πλουσιων
Μη καταντησει ετσι και το ψαρεμα!!!
Τουλαχιστον οσοι μπορουν να ξοδεψουν, μην υποβαθμιζουν αυτους που δεν μπορουν ή δεν θελουν.
Δεν ειναι αυτος ο σκοπος του site


Φιλικα Παυλος :heart:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 09:40 #43 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χρήστο ατυχές το παράδειγμα. Σε όλες τις δραστηριότητάς μας πρώτα μπουσουλάς, μετά περπατάς και μετά τρέχεις.

Όποιος προσπάθησε να κάνει το αντίθετο έφαγε τα μούτρα του.

Όποιος δεν έχει μάθει να "καθαρίζει την αυλή του" πρώτα δεν θα δει ποτέ τον τυφώνα να έρχεται. Εκτός και αν για κάποιον λόγο θέλει να τραβήξει την προσοχή του κόσμου από την αυλή του στον τυφώνα.

Για να ασχοληθείς με τα "μεγάλα" πρέπει πρώτα να περάσεις από τα "μικρά". Εκεί ψήνεσαι, εκεί μαθαίνεις, εκεί τα αναπόφευκτα λάθη κοστίζουν λιγότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 09:59 #44 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κύριε Μιχάλη καλημέρα,
Με την τελευταία σας παρατήρηση ξεκαθαρίσατε τι ακριβώς θέλετε να πείτε και ποιος τελικά ο λόγος που ανοίξατε το ποστ.
Έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε, ότι δηλ έχουμε πέσει σε «παγίδες» προκειμένου να γίνουμε καλύτεροι ψαράδες και να βγάζουμε περισσότερα ψάρια.
Συμφωνώ ότι τα εργαλεία δεν κάνουν τον ψαρά παρά μόνο η αγάπη για αυτό που κάνει .
Θα σας παρακαλούσα όμως να μην είστε τόσο δογματικός στις απόψεις σας , όχι για κάποιο άλλο λόγο, για να μη προκαλείτε την αντίδραση όπως προκαλέσατε και τη δική μου.
Πάντως κύριε Μιχάλη αν εξαιρέσουμε τον τόνο και το ύφος, συμφωνώ μαζί σας :
Το ψάρεμα είναι το «ταξίδι» που τα περιλαμβάνει όλα : προετοιμασία, χαλάρωση, προσμονή, αναζητήσεις  και εμπειρίες .

Με ΦΧ
Αρετή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 10:34 #45 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ειμαι 33 και ψαρευω απο τα 13.Τοτε κοβαμε κρανιες σε σχημα V ή φουρκα που το λεγαμε εμεις και τα βαζαμε στην αμμο και δεναμε τη πετονια μαζι με ενα κουτι κοκα-κολα.Αυτα ομως πριν 20 χρονια Μιχαλη.Ο ανθρωπος ακολουθει ή προηγειται των εξελιξεων.Αν τωρα εσυ παραμενεις πιστος στον δημαρχο του Κολοκοτρωνιτσιου(Χαρης Ρωμας),τηλεοπτικη σειρα το ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,που ελεγε ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ,καλα κανεις.Αν θελεις και βοηθεια εχω να σου δωσω  και πολλα κουτια κοκα-κολα αντι για κουδουνακια μιας και ειμαι φανατικος της ανακυκλωσης.
Ασε εμας να ψαρευουμε με Badbass-Italcanna-Shimano.


Μάλιστα.


Ξέρεις τί σου συμβαίνει; Πήρες 1-2 εργαλεία που μοστράρουν στα ελληνικά περιοδικά (και ειδικά τα δύο πρώτα ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού), την είδες δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί, και αμέσως βάφτισες όσους ασχολούνται ΠΡΩΤΑ με το ψάρεμα και μετά με τα εργαλεία σαν φτωχομπινέδες. Πώς να δείς την ουσία μετά;

Αν θέλεις να μπούμε στη διαδικασία σύγκρισης...εργαλείων, δε θα σε ακολουθήσω (αν και δε σε συμφέρει απο ό,τι είδα).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 10:40 #46 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κύριε Μιχάλη καλημέρα,
Με την τελευταία σας παρατήρηση ξεκαθαρίσατε τι ακριβώς θέλετε να πείτε και ποιος τελικά ο λόγος που ανοίξατε το ποστ.
Έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε, ότι δηλ έχουμε πέσει σε «παγίδες» προκειμένου να γίνουμε καλύτεροι ψαράδες και να βγάζουμε περισσότερα ψάρια.
Συμφωνώ ότι τα εργαλεία δεν κάνουν τον ψαρά παρά μόνο η αγάπη για αυτό που κάνει .
Θα σας παρακαλούσα όμως να μην είστε τόσο δογματικός στις απόψεις σας , όχι για κάποιο άλλο λόγο, για να μη προκαλείτε την αντίδραση όπως προκαλέσατε και τη δική μου.
Πάντως κύριε Μιχάλη αν εξαιρέσουμε τον τόνο και το ύφος, συμφωνώ μαζί σας :
Το ψάρεμα είναι το «ταξίδι» που τα περιλαμβάνει όλα : προετοιμασία, χαλάρωση, προσμονή, αναζητήσεις  και εμπειρίες .

Με ΦΧ
Αρετή


Αρετή, απο τις δικές μου εμπειρίες, κατέληξα σε ένα συμπέρασμα:
Ουσιαστικός διάλογος ξεκινά όταν ξεφύγεις απο τα σαβουάρ-βιβρ και τραβήξεις και λίγο το σχοινί.
Το ότι προκλήθηκε αντίδραση και πάει να ξεκινήσει ένας πιό ειλικρινής διάλογος, ξεφεύγοντας απο διστακτικές απόψεις κάθε άλλο παρά κακό το βρίσκω.

Στο κάτω κάτω, δεν πλακωνόμαστε. Συζητάμε. Όσο δεν υπάρχουν προσβολές επι προσωπικού επιπέδου οι διαφωνίες που ξεπετάχτηκαν καλό κάνουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 11:02 #47 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όλοι λέτε, λέτε χωρίς καν σας έχει απαντήσει ο άμεσα εμπλεκόμενος (Παναγιώτης) και καλά κάνει, χωρίς καν να γνωρίζεται αν τα ψαράκια που έπιασε απελευθερώθηκαν μετά την φώτο και σπαταλιέστε σε μια άσκοπη συζήτηση που μόνο προκαλεί, με την τροπή που έχει πάρει. Το σωστότερο, κατ' έμενα, θα ήταν να ξεκινήσει το τόπικ, που σαν θέμα είναι πολύ καλό, χωρίς να υπάρχει το παράδειγμα των μικρών σπάρων και των ακριβών καλαμιών.

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 12:52 #48 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημέρα σε όλους,
καταρχήν να πω ότι συμφωνώ με αυτά που λέει ο Μιχάλης (τα περισσότερα τουλάχιστον). Ο τρόπος που τα εκφράζει βγάζει μια επιθετικότητα αλλά αυτός είναι ο τρόπος που εκφράζεται και κριτική στην έκφραση του λόγου κανενός, δεν είμαι ικανός να κάνω. Οπότε μπαίνουμε στο ζουμί. Όπως λέει και ο Παύλος το θέμα ξεκίνησε από την χρησιμότητα των μακρινών βολών στο ψάρεμα. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν πρόλαβα να γράψω κάποια πράγματα που ήθελα τότε. Θα το κάνω εν συντομία τώρα. Ότι ξέρει ο καθένας λέει, λέω εγώ. Ο καθένας κρίνει με κριτήρια που αφορούν την περιοχή του και δεν έχει ιδέα του τι γίνεται παραπέρα. Στη Ρόδο δεν υπάρχουν τσιπούρες και αν υπάρχουν δεν είναι στον αριθμό που κυκλοφορούν στη Κω. (αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος αλλά τα τελευταία πέντε χρόνια τα πέρασα στην Κω ψαρεύοντας σχεδόν καθημερινά). Οι τσιπούρες λοιπόν στις παραλίες της Κώ, βόσκουν στην δεύτερη ζώνη και σπανίως πλησιάζουν πολύ κοντά στην ακτή. Αυτό συμβαίνει μόνο στο λιμάνι της πόλης. Αν λοιπόν (και ιδιαίτερα όταν έχει καιρό) οι βολές σου είναι κοντινές (15-30 μ) θα βγάλεις καφέ φυκιάδες. Αν πας στα 45-60 θα βγάλεις μουρμούρες. Αν πας παραπάνω θα βγάλεις τσιπούρες. Απλά. Για να φτάσεις σε αυτές τις αποστάσεις (70-150) θες αξιοπρεπή εξοπλισμό και γνώση μιας βολής. Δεν σου χρειάζεται ούτε δίσπαστο καλάμι (δεν κρίνω αυτούς που τα έχουν, έχω και γώ) ούτε pendulum βολή ούτε καν off the ground. Πρέπει να ξέρεις να διατηρείς το δόλωμα σε άριστη κατάσταση ώστε φτάνοντας στο προορισμό του να ψαρέψει και όχι να νομίζεις ότι ψαρεύει. Σε άλλα μέρη όμως όπως η Ρόδος, ο Άγιος Νικόλαος κτλ το βασικό θήραμα του casting είναι ο σαργός. Ο σαργός βόσκει πολύ κοντά στην ακτή. Ιδιαίτερα μετά από θαλασσοταραχή είναι τόσο κοντά στην ακτή που δεν το βάζει ο νους σου. Δεν χρειάζεσαι μακρινές βολές, αλλά αξιοπρεπή εξοπλισμό. Κάνω ότι έκπτωση στον εξοπλισμό θέλετε, ψαρεύω με κινέζικο καλαμάκι και μηχανισμό, αλλά το αγγίστρι και η πετονιές θα είναι κορυφαίας ποιότητας. Αν ξέρεις να διαβάζεις τον καιρό οι ψαριές σου είναι γεμάτες. Πάλι απλά. (Γιώργο Σάββενα αν κάνω λάθος σε παρακαλώ να με διορθώσεις).
Τώρα για το σκάφος και τα ψάρια που είχε αναφερθεί, παρακαλώ όποιος έχει φώτο φαγκριά με surfcasting ή σκαθάρια ή λιθρίνια ή μπαλάδες παρακαλώ να την ανεβάσει. Αλλιώς η σύγκριση σκάφος-απόσταση από την ακτή και ικανότητα απόστασης μέσω βολής-καλαμιού είναι αστεία. Δεν έχω κάνει ποτέ καθετή για λαυράκια, τα ψιλά μου παραγάδια για σαργούς μελανούρια τα αφήνω σύριζα αν είναι δυνατόν σε βραχώδη ακτή, καίω πολύ βενζίνη για να πάω για χάνους (ποιός surfcaster κρατάει χάνους και πέρκες;) και τα φαγκριά τα ψάχνω στα 80 μέτρα βάθος και βλέπουμε.
Τώρα η απαξίωση των "αθλητών" ψαράδων προς τους υπόλοιπους είναι γεγονός. Μόνο λίγοι προσπαθούν να εξηγήσουν και να τεκμηριώσουν άποψη. Οι υπόλοιποι αφ'υψηλού χασκογελούν και ειρωνεύονται τους κακομοιρέους που δεν είναι αθλητές. Μια ερώτηση μόνο. Πόσο ταλέντο χρειάζεται για να ρίξεις το μολύβι μακριά; ή είναι απλά θέμα στοιχειώδους προπόνησης;δηλαδή αν εγώ πάρω το καλαμάκι μου το δίσπαστο σετ με το multi μηχανισμό και κάνω βολές 3 φορές την εβδομάδα επί 2 ώρες τη φορά, θα καταφέρω τα 200 μέτρα; Τώρα με τηλεσκοπικό και fixed spool ξεπερνάω τα 120 μέτρα. Οπότε τι ταλέντο χρειάζεται; Αν κάνω χρήση αναβολικών και εντατικό γυμναστήριο θα φτάσω τα 250; Αν η λέξη αθλητής σας είναι άγνωστη ανατρέξτε στη αρχαία ελληνική έννοια της λέξης. Σίγουρα δεν είναι αυτός που πίνει καμιά 10 μπύρες, τρώει 20 σουβλάκια στην καθησιά του, ρίχνει μολύβια με καλάμια στα 180+μέτρα και ειρωνεύεται τους άλλους.
Το πρόβλημα μας τελικά είναι πως ενώ έχουμε γνώσεις (σε ότι και αν είναι αυτό) δεν κοιτάζουμε αθόρυβα να δείξουμε πέντε πράγματα στους άλλους, αλλά σκοπός είναι να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων που κοιτάνε την αυτοπροβολή τους, λες κι είναι η ρίψη μολυβιού κάτι ποιό σημαντικό από ότι είναι πραγματικά.
Ξεχνάμε που κάποιοι μας έδειξαν και μας (αν ήμασταν τυχεροί) ή ξεχνάμε την ειρωνία που εισπράξαμε στο ξεκίνημα από τους "γνώστες" και γινόμαστε χειρότεροι. Είρωνες. Ιδιώτες. Δέσμιοι της βλακείας μας.
Σας χαιρετώ προς το παρόν και τα ξαναλέμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 13:16 #49 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νίκο σ'ευχαριστώ που εξέφρασες πολύ πολύ καλύτερα αυτά που ήθελα να πώ.
Αυτό είναι.
Ο χώρος γέμισε Ιδιώτες, με την ουσιαστική αρχαιοελληνική έννοια της λέξης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 13:41 #50 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Χρήστο ατυχές το παράδειγμα. Σε όλες τις δραστηριότητάς μας πρώτα μπουσουλάς, μετά περπατάς και μετά τρέχεις.

Όποιος προσπάθησε να κάνει το αντίθετο έφαγε τα μούτρα του.

Όποιος δεν έχει μάθει να "καθαρίζει την αυλή του" πρώτα δεν θα δει ποτέ τον τυφώνα να έρχεται. Εκτός και αν για κάποιον λόγο θέλει να τραβήξει την προσοχή του κόσμου από την αυλή του στον τυφώνα.

Για να ασχοληθείς με τα "μεγάλα" πρέπει πρώτα να περάσεις από τα "μικρά". Εκεί ψήνεσαι, εκεί μαθαίνεις, εκεί τα αναπόφευκτα λάθη κοστίζουν λιγότερο.


Δεν είναι καθόλου ατυχές φίλε Πασχάλη, στην Ελλάδα ζεις και ξέρεις οτι αυτά τα φαινόμενα με τους ασυνείδητους ψαράδες που καταπατούν τον νόμο και κρατούν τα μικρά ψαράκια θα υπάρχουν πάντα. Αυτό δεν σημαίνει οτι τους στηρίζω, αντιθέτως τους καυτηριάζω σε κάθε μου ποστάρισμα.
Έχοντας λοιπόν δεδομένη την άποψη μου πάνω σ' αυτό το θέμα, δεν θα πάψω να επαναλαμβάνω σε όλες τις ευκαιρίες και προς όλες τις κατευθύνσεις, οτι την μεγάλη ζημιά την κάνουν οι τράτες και αν θέλουμε να σώσουμε την αγαπημένη μας γαλανή, θα πρέπει να παλέψουμε γι' αυτό, άμεσα, τώρα, χθες...... :clapping: :clapping:
Φιλικά

Χρήστος

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.816 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection