Χρήστο, έχεις δίκαιο σε αυτά που λές, αλλά τελευταία άρχισα να σκέφτομαι ότι πολλοί απο εμάς (ασυναίσθητα) προτιμούν να ασχολούνται με τα "μεγάλα" (άρα και μακρυνά,δύσκολο να προσεγγίσουν ουσιαστικά) προβλήματα παρά με τα "μικρά" και "όχι και τόσο σοβαρά" (αλλά πανεύκολο να επιλυθούν φτάνει να ξεφύγουμε απο την έγνοια αν θα έχει κανα ψαράκι ο κουβάς όταν μπούμε σπίτι).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ειμαι 33 και ψαρευω απο τα 13.Τοτε κοβαμε κρανιες σε σχημα V ή φουρκα που το λεγαμε εμεις και τα βαζαμε στην αμμο και δεναμε τη πετονια μαζι με ενα κουτι κοκα-κολα.Αυτα ομως πριν 20 χρονια Μιχαλη.Ο ανθρωπος ακολουθει ή προηγειται των εξελιξεων.Αν τωρα εσυ παραμενεις πιστος στον δημαρχο του Κολοκοτρωνιτσιου(Χαρης Ρωμας),τηλεοπτικη σειρα το ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,που ελεγε ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ,καλα κανεις.Αν θελεις και βοηθεια εχω να σου δωσω και πολλα κουτια κοκα-κολα αντι για κουδουνακια μιας και ειμαι φανατικος της ανακυκλωσης.
Ασε εμας να ψαρευουμε με Badbass-Italcanna-Shimano.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Ειμαι 33 και ψαρευω απο τα 13.Τοτε κοβαμε κρανιες σε σχημα V ή φουρκα που το λεγαμε εμεις και τα βαζαμε στην αμμο και δεναμε τη πετονια μαζι με ενα κουτι κοκα-κολα.Αυτα ομως πριν 20 χρονια Μιχαλη.Ο ανθρωπος ακολουθει ή προηγειται των εξελιξεων.Αν τωρα εσυ παραμενεις πιστος στον δημαρχο του Κολοκοτρωνιτσιου(Χαρης Ρωμας),τηλεοπτικη σειρα το ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,που ελεγε ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ,καλα κανεις.Αν θελεις και βοηθεια εχω να σου δωσω και πολλα κουτια κοκα-κολα αντι για κουδουνακια μιας και ειμαι φανατικος της ανακυκλωσης.
Ασε εμας να ψαρευουμε με Badbass-Italcanna-Shimano.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Κύριε Μιχάλη καλημέρα,
Με την τελευταία σας παρατήρηση ξεκαθαρίσατε τι ακριβώς θέλετε να πείτε και ποιος τελικά ο λόγος που ανοίξατε το ποστ.
Έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε, ότι δηλ έχουμε πέσει σε «παγίδες» προκειμένου να γίνουμε καλύτεροι ψαράδες και να βγάζουμε περισσότερα ψάρια.
Συμφωνώ ότι τα εργαλεία δεν κάνουν τον ψαρά παρά μόνο η αγάπη για αυτό που κάνει .
Θα σας παρακαλούσα όμως να μην είστε τόσο δογματικός στις απόψεις σας , όχι για κάποιο άλλο λόγο, για να μη προκαλείτε την αντίδραση όπως προκαλέσατε και τη δική μου.
Πάντως κύριε Μιχάλη αν εξαιρέσουμε τον τόνο και το ύφος, συμφωνώ μαζί σας :
Το ψάρεμα είναι το «ταξίδι» που τα περιλαμβάνει όλα : προετοιμασία, χαλάρωση, προσμονή, αναζητήσεις και εμπειρίες .
Με ΦΧ
Αρετή
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρήστο ατυχές το παράδειγμα. Σε όλες τις δραστηριότητάς μας πρώτα μπουσουλάς, μετά περπατάς και μετά τρέχεις.
Όποιος προσπάθησε να κάνει το αντίθετο έφαγε τα μούτρα του.
Όποιος δεν έχει μάθει να "καθαρίζει την αυλή του" πρώτα δεν θα δει ποτέ τον τυφώνα να έρχεται. Εκτός και αν για κάποιον λόγο θέλει να τραβήξει την προσοχή του κόσμου από την αυλή του στον τυφώνα.
Για να ασχοληθείς με τα "μεγάλα" πρέπει πρώτα να περάσεις από τα "μικρά". Εκεί ψήνεσαι, εκεί μαθαίνεις, εκεί τα αναπόφευκτα λάθη κοστίζουν λιγότερο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD