Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/11/2014 19:41 - 10/11/2014 19:42 #1561 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: προσπαθησα να σου στηλω μηνημα αλλα δεν τα καταθερα.

εκλεισε η συμφονεια.οκ


Βασίλη,
Είδα ότι στην ανάρτησή σου συμπλήρωσες μερικά πράγματα και θέλω να σου απαντήσω.
Και εγώ προτιμώ τα μικρά παραγάδια. Αν μάλιστα διαβάσεις το βιβλίο μου για το παραγάδι, θα δεις ότι όλα σχεδόν τα παραγάδια μου τα έχω κάνει 50άρια. Κάτι λίγα έχω ακόμη 100άρια. Για να μην έχω βέβαια πολλά πανέρια (λεκάνες) βάζω μέχρι και 6 50άρια στην ίδια λεκάνη. Στο καλάρισμα όμως τα ρίχνω χωριστά, ένα - ένα.
Λοιπόν έχω ήδη κρατήσει στην μνήμη μου τα σχετικά και θα περιμένεις ... ενόχλησή μου κάπου κοντά στα Χριστούγεννα.
Ως τότε να έχουμε υγεία ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 15:45 #1562 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγω παντως αυτό που αναφερετε δεν μπορω να το καταλαβω δλδ αν εγω εχω μια κοφα με 500 αγκιστρια δεν μπορω δλδ αναλογα με τον τοπο να καλαρω οσα θελω κ να το κοψω κ μετα να παω στο επομενο σημειο πρεπει δλδ ναναι τα παραγάδια μου 50αρια η 100αρια ?
από περιεργεια ρωτω περισσοτερο γιατι ως δεδομενο δεν αλλαζω την τωρινη μου αποψη απλα για να δω τι είναι αυτό πουσας κανει να θεωρείτε ότι είναι καλυτέρα ναχω πολλα 50αρια η 100αρια κομματια ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:08 - 11/11/2014 16:09 #1563 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Εγω παντως αυτό που αναφερετε δεν μπορω να το καταλαβω δλδ αν εγω εχω μια κοφα με 500 αγκιστρια δεν μπορω δλδ αναλογα με τον τοπο να καλαρω οσα θελω κ να το κοψω κ μετα να παω στο επομενο σημειο πρεπει δλδ ναναι τα παραγάδια μου 50αρια η 100αρια ?
από περιεργεια ρωτω περισσοτερο γιατι ως δεδομενο δεν αλλαζω την τωρινη μου αποψη απλα για να δω τι είναι αυτό πουσας κανει να θεωρείτε ότι είναι καλυτέρα ναχω πολλα 50αρια η 100αρια κομματια ?

Εγώ σε κάθε κόφα (λεκάνη δηλαδή) έχω 300 αγκίστρια. Απλά αυτά δεν είναι συνεχόμενα αλλά είναι 6 50άρια. Αυτό είναι καλύτερο αγαπητέ Νάσο γιατί όπως ξέρεις σε κάθε παραγάδι, μπροστά και πίσω πρέπει να υπάρχει και κάποιο «νέτο» διάστημα ώστε να μην ξεκινάνε τα αγκίστρια αμέσως μετά τα μολύβια των καλαδουριών.
Επίσης η σύγχρονη πλέον αντίληψη είναι τα δεσίματα των μολυβιών στην αρχή και στο τέλος να γίνονται με παραμάνες και όχι με θηλιές και κόμπους όπως παλιά.
Το να έχεις μικρά παραγάδια δεν σου απαγορεύει να τα ρίχνεις συνεχόμενα άμα έτσι σε βολεύει ώστε να έχεις όσα αγκίστρια θέλεις σε κάθε παραγαδιά.
Άλλωστε και με τα δίχτυα το ίδιο δεν γίνεται; Συνήθως έχουν κομμάτια (τσόλια) και στο ρίξιμο τα ενώνουν ανάλογα με τον τόπο.
Με λίγα λόγια είναι πιο εύκολο να έχεις μικρά κομμάτια και να τα ενώνεις στο ρίξιμο από το να έχεις ένα μεγάλο μήκος και να το τεμαχίζεις την ώρα που το ρίχνεις.
Μερικούς από τους λόγους ήδη στους εξήγησα.
Αν σε όλους αυτούς προσθέσεις και το γεγονός ότι συνήθως τα κομμάτια με τα ψάρια (δηλαδή οι ξέρες κ.λ.π.) είναι συνήθως μικρά τότε γίνεται ακόμη πιο κατανοητό γιατί αυτό το σύστημα είναι καλύτερο. Όταν ρίχνεις μεγάλα παραγάδια μεγάλο μέρος τους ψαρεύει «στα χαμένα», δηλαδή στο νέτο.
Ένας ακόμη λόγος είναι και το γεγονός ότι αν το παραγάδι είναι μεγάλο τότε για να το σώσεις όταν κολλάει όπως ξέρεις αναγκάζεσαι να βάζεις ενδιάμεσα καλαδούρια (πόδια) τα οποία τις περισσότερες φορές είναι μπελάς γιατί μπερδεύονται με τη μάνα κ.λ.π. Ενώ αν τα παραγάδια είναι μικρά ούτε αυτό σου χρειάζεται γιατί το κάθε κομμάτι είναι αυτόνομο.
Όλα αυτά βέβαια είναι σε τελευταία ανάλυση υποκειμενικά αν εσένα δε σε βολεύουν. Όπως συνηθίσει κανείς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:11 #1564 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα κι απο μενα ,καποτε παλια εκανα διακοπες στην Σαρτη μ'ενα φιλικο ζευγαρι ,τοτε εκανα και ψαροτουφεκο και μου προξενησε εντυπωση η πληθωρα απο μουρμουρες και μπαρμπουνια,ρωτησα εκει τους ντοπιους για δολωμα και μουπανε σκαψε εκει που σκαει το κυμα,δολωναμε λοιπον ενα 100αρι ψιλο με το κοκκινο σκουληκι που βγαζαμε μαλιστα μπροστα στον οικισμο των καθηγητων ,και το ριχναμε με το φουσκωτο του φιλου κατα τις 10 το βραδυ και το σηκωναμε κατα τις 1 ,εεε εκει να δεις απιστευτα πραγματα ,μιλαμε για μουρμουρες λεσια κοντα στα 4 κιλα συνολο,γι αυτο λοιπον δεν μου φαινεται περιεργο οτι αναφερει και δειχνει ο Βασιλης,ευλογημενος τοπος η Χαλκιδικη,ασε τις γυαλιστερες και τα κυδωνια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:26 #1565 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα συμφωνησω με τον Μιχαλη για τα μεμωνομενα κομματια στην ιδια κοφινα ,αλλα ομως οταν γνωριζεις τους τοπους καλα και ξερεις αρχη -τελος του τοπου και ποσα αγκιστρια παιρνει ο τοπος,ετσι δουλευαμε παλια εμεις στο Πηλιο γιατι εκει εχει και ψοφια κενα κομματια,αλλα αν πας σε παγκο που παιρνει αγκιστρια απο 500-600 εκει φευγει μονοκομματο ,στην ουσια μιλαμε για σωστη γνωση του τοπου.Ειχα εναν ξαδερφο πρωην φανατικο ψαροτουφεκα που εκανε και βραδυνα που ειχε μεγαλη τρελλα με τα κομματια ,ολα τα παραγαδια που εφτιαχνε ητανε με 50-60-70 αγκιστρια και ο λογος οτι ηξερε τον βυθο σαν το σαλονι του σπιτιου του,τα δε αποτελεσματα δεν σου λεω τιποτα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:32 #1566 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Θα συμφωνησω με τον Μιχαλη για τα μεμωνομενα κομματια στην ιδια κοφινα ,αλλα ομως οταν γνωριζεις τους τοπους καλα και ξερεις αρχη -τελος του τοπου και ποσα αγκιστρια παιρνει ο τοπος,ετσι δουλευαμε παλια εμεις στο Πηλιο γιατι εκει εχει και ψοφια κενα κομματια,αλλα αν πας σε παγκο που παιρνει αγκιστρια απο 500-600 εκει φευγει μονοκομματο ,στην ουσια μιλαμε για σωστη γνωση του τοπου.Ειχα εναν ξαδερφο πρωην φανατικο ψαροτουφεκα που εκανε και βραδυνα που ειχε μεγαλη τρελλα με τα κομματια ,ολα τα παραγαδια που εφτιαχνε ητανε με 50-60-70 αγκιστρια και ο λογος οτι ηξερε τον βυθο σαν το σαλονι του σπιτιου του,τα δε αποτελεσματα δεν σου λεω τιποτα!!!


Με πολύ λίγα λόγια Παγκράτη, εγώ περιγράφω τη φιλοσοφία μου για το πόσα αγκίστρια πρέπει να καλάρει κανείς ως εξής:
«ΛΙΓΑ και ΚΑΛΑ» .
Δηλαδή όπως λες πρέπει να έχεις πολύ καλή γνώση του τόπου και να φροντίζεις να μην ξοδεύεις αγκίστρια στα χαμένα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2014 23:31 #1567 από Κυριάκος
Απαντήθηκε από Κυριάκος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχαλη φιλε γεια σου και εγω 50ρια εχω κανει τα παραγαδια και τα προτιμω ετσι!παντωσ εαν σου εδωσε ο βασιλης συντενταγμενεσ ειναι guarantee οπως λεν και οι αγγλοι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 13:19 #1568 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κυριάκος έγραψε: Μιχαλη φιλε γεια σου και εγω 50ρια εχω κανει τα παραγαδια και τα προτιμω ετσι!παντωσ εαν σου εδωσε ο βασιλης συντενταγμενεσ ειναι guarantee οπως λεν και οι αγγλοι

Κυριάκο,
Φαίνεται ότι γνωρίζεστε με τον Βασίλη και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι όταν ανέβω στα ... μέρη σας μπορεί να συναντήσω περισσότερους από έναν τρελαμένους με το ψάρεμα. Να σου πω ότι αυτό μου δίνει ιδιαίτερη χαρά, γιατί όσο κι αν αγαπώ τους συγγενείς που έχω εκεί κοντά σας στο Αγγελοχώρι, η θάλασσα μου λείπει και γι' αυτό κάθε πρωί πάω και πίνω καφέ στη Μηχανιώνα και κάνω και μια βόλτα στις προβλήτες με τις τράτες, όπου συνήθως ψαρεύουν και κάμποσοι με καλάμια.
Θα ήταν το καλύτερο για μένα να συναντήσω ... συναγωνιστές, με τους οποίους θα μπορούσα να πω και δυο - τρία πράγματα παραπάνω!
Δεν ξέρω αν θα ήταν πολύ να ευχηθώ καλή αντάμωση κάπου μεταξύ Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 13:33 #1569 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα ήταν το καλύτερο για μένα να συναντήσω ... συναγωνιστές, ( ΤΟΥ 1821 )
με τους οποίους θα μπορούσα να πω και δυο - τρία[/quote]

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 20:34 #1570 από Κυριάκος
Απαντήθηκε από Κυριάκος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με μεγαλη μου χαρα και εμενα θα περιμενω νεα σου για το ποτε θα ερθεις !!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection