Ερώτηση Αγκίστρια MESSLERS E044

12/04/2005 15:35 #1 από NucDoc
Αγκίστρια MESSLERS E044 δημιουργήθηκε από NucDoc
Τα αγκίστρια MESSLERS E044 είναι ένα μάλλον περίεργο αγκίστρι το οποίο το "ανακάλυψα" μετά από συμβουλή του φίλου ZEROCAST (Μάκη σε ευχαριστώ και πάλι) :D

Εκανα μια παραγγελία για (διάφορα) αγκίστρια κι ετσι δοκιμασα και τα Messlers. Το πρώτο που με εντυπωσίασε (ή μάλλον με παραξενεψε) σε αυτό το αγκίστι ήταν η μορφή του...


Εικ. 1

Στην εικόνα 1 βλέπουμε το αγκίστρι όπως παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα απ' όπου τα αγόρασα.

Βλέποντας τότε την παραπάνω εικόνα δεν μου είχε κάνει καμμια εντύπωση το γεγονός ότι το στέλεχος αλλάζει χρώμα και γίνεται πιο σκούρο. Όταν παρελαβα τα αγκίστρια κατάλαβα το γιατι.... :)

Εικ. 2

Το αγκίστρι αυτό περιγράφεται ως "το αυτόματο περιστρεφόμενο αγκίστρι" (The Automatic Rotating Hook) και υποστηρίζεται ότι η ακίδα περιστρέφεται απομακρυνόμενη από το δόλωμα όταν το ψάρι το δαγκώσει. Με την καμπύλη της περιστροφής η ακίδα έρχετε σε θέση ώστε να μπορεί να καρφώσει από οποιαδήποτε γωνία. Ο κατασκευαστής υποστηρίζει επίσης ότι το αγκίστρι συγκρατεί καλύτερα το δόλωμα και ότι αγκιστρώνει πιο καλά το ψάρι.

Έμενε να τα δοκιμάσω για να σχηματίσω προσωπική άποψη...

Το πρώτο που έχω να πώ είναι ότι όντως συγκρατεί πολύ καλά το δόλωμα αλλά αυτό εξαρτάται και από τι θα δολώσουμε φυσικά. Το μέγεθος που είχα πάρει ήταν μικρότερο διαθέσιμο, το no. 1 (η σειρά έχει 1, 1/0, 2/0, 3/0, 4/0, 5/0 και 6/0) και μπορώ να πώ ότι προσφέρεται για μάνα ολόκληρη, για σαρδέλλα ολόκληρη σε μονάγκιστρο ή και με αρματωσιά pennel με 2 αγκίστρια. Παραθέτω μια εικόνα από την αρματωσιά pennel (με άλλα αγκίστρια και σύρμα - το ένα αγκίστρι σταθερό και το άλλο συρώμενο). Σημειώνουμε ότι τα αγκίστρια Messler είναι με θηλιά.

Δολώνοντας με μάνα ολόκληρη διαπίστωσα ότι τα αρπάδια στο στέλεχος κοντά στη θηλιά (διακρίνονται στην εικ. 1) βοηθούν στο να συγκρατηθεί καλά το δόλωμα πάνω στο αγκίστρι.

¶λλη μια διαπίστωση ήταν ότι τα μουγγριά δεν λένε όχι σε μια ζουμερή μάνα όπως επίσης και ότι η αναφερόμενη περιστροφή του αγκιστριού μου έδωσε την εντύπωση ότι έχει κάποια χαρακτηριστικά κυκλικού αγκιστριού αφούόσα πιάστηκαν είχαν αγκιστρωθεί γύρω από το στόμα. Αυτό βέβαια είναι ένα βιαστηκό μάλλον συμπέρασμα και μόνο μετά από περισσότερες δοκιμές θα μπορούμε να το διαπιστώσουμε.

Εικ. 3

Σχόλια: Τα περισσότερα χαρακτηριστικά τα έχω ήδη σχολιάσει παραπάνω. Αυτό που μένει είναι κάποιες προσωπικές εντυπώσεις και εδώ θα πώ μόνο ότι πριν μου τελειώσουν τα Messler που έχω... θα κάνω την επόμενη παράγγελία. Δυστυχώς από ότι γνωρίζω τα αγκίστρια αυτά δεν εισάγονται στην Ελλάδα. Εγώ τα αγόρασα από την Αγγλία και συγκεκριμένα από την UK-Hooks ( http://www.uk-hooks.com )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2005 10:05 #2 από ZEROCAST
Απαντήθηκε από ZEROCAST στο θέμα Αγκίστρια MESSLERS E044
Κωστα, το αγκιστρι το δοκιμασα απο 1 εως 2/0 σε ψαρεμα λαβρακιου με νοτια και μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.
Οντως δουλευει σαν κυκλικο αγκιστρι, αλλα νομιζω οτι το λαβρακι δεν ειναι 100% αντιπροσωπευτικο δειγμα ψαριου για να βγει ασφαλες συμπερασμα.
Κρατησε καλα λαβρακια απο 1 εως 1,4 κιλα αλλα θα πρεπει να δοκιμαστει σε ψαρια με δυνατοτερες αντιδρασεις.

Φιλικα

Κωστας

Υ.Γ. Δολωθηκε με ολοκληρο αμερικανικο (καλο κρατημα) Νο 1
και με ολοκληρη μανα (καλυτερο κρατημα) Νο 2/0

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2005 10:53 #3 από NucDoc
Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Αγκίστρια MESSLERS E044

ZEROCAST έγραψε: Κωστα, το αγκιστρι το δοκιμασα απο 1 εως 2/0 σε ψαρεμα λαβρακιου με νοτια και μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.
Οντως δουλευει σαν κυκλικο αγκιστρι, αλλα νομιζω οτι το λαβρακι δεν ειναι 100% αντιπροσωπευτικο δειγμα ψαριου για να βγει ασφαλες συμπερασμα.
Κρατησε καλα λαβρακια απο 1 εως 1,4 κιλα αλλα θα πρεπει να δοκιμαστει σε ψαρια με δυνατοτερες αντιδρασεις.

Υ.Γ. Δολωθηκε με ολοκληρο αμερικανικο (καλο κρατημα) Νο 1
και με ολοκληρη μανα (καλυτερο κρατημα) Νο 2/0


Μάκη συμφωνω απόλυτα με το σχόλιό σου. Περιμένω κι εγώ να δοκιμάσω τα αγκίστρια με μεγαλύτερα και πιο μαχητικά ψάρια για να διερευνηθεί και η αντοχή τους.

Αυτό που όμως έκανα (έτσι από περιέργια) ήταν το εξής: μετά από ψάρεμα με ολόκληρη μάνα ή ολόκληρη σαρδέλα - όπου έπιασα μόνο μουγγριά - ήταν να συγκρίνω οπτικά (βάζοντας τα δίπλα-δίπλα και το ένα πάνω στο άλλο) τα αγκίστρια που είχαν βγάλει τα μουγγριά με ένα αχρησιμοποίητο. Με τον τρόπο αυτό δεν διαπίστωσα καμμιά μεταβολή στο σχήμα των αγκιστριών αν και όλοι γνωρίζουμε και το πως τραβάει ένα μουγγρί αλλά και τη δύναμη που έχει στα σαγώνια του. Το μεγαλύτερο μουγγρί ζύγιζε 1600 γρ.

Έχω συνεπώς την εντύπωση ότι τα αγκίστρια αυτά είναι μάλλον πιο ανθεκτικά απ' ότι δείχνουν, κάτι το οποίο ενδεχομένως να σχετίζεται με το κυρτό σχήμα του στελέχους τους (δες για παράδειγμα πόσο δύσκολο είναι να ισιώσουμε ένα απλό κομμάτι σύρμα το οποίο το έχουμε προηγουμένως λυγίσει). :wink:

Οπότε φίλε το μόνο που μας μένει είναι να βγάλουμε κάποια μεγάλα ψάρια... έτσι για να δοκιμάσουμε την αντοχή των messler δηλαδή :lol:

Φιλικά,
Κώστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2006 14:23 #4 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Αγκίστρια MESSLERS E044
Εχουμε τιποτα νεωτερο απο δοκιμες του E044 ? :)

φιλικα
κωστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2006 14:55 #5 από maoukas
Απαντήθηκε από maoukas στο θέμα Αγκίστρια MESSLERS E044
Tο συγκεκριμενο αγκιστρι μου αφησε και 'μενα πολυ καλες εντυπωσεις. Ειχα τις εξεις παρατηρησεις

1. Με δολωμα σκουληκι ειχε πολυ καλη παρουσιαση
2. Οσες τσιπουρες ειχα πιασει ηταν ολες καρφωμενες στο μαλακο τμημα της κατω γναθου (πιθανως λογω περιστροφης).
3. Φαινοταν να οξειδωνεται γρηγορα (ισως απο τα υγρα των σκουληκιων), δεν ξερω αν οι προδιαγραφες του ειναι για αλμυρα νερα.
4. Παρα την αλλαγη στο χρωμα οτα αρχιζε η οξειδωση η μυτη παραμενε κοφτερη.
5. Ειχα πολλα σκαλωματα πιθανως λογω σχηματος του αγκιστριου οταν δεν εφερνα ψαρι ( ισως επαιζε ρολο και το μακρυ παραμαλλο, θα δοκιμασω και σε μικροτερο.


Βασιλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2006 16:09 #6 από NucDoc
Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Αγκίστρια MESSLERS E044

maoukas έγραψε: Tο συγκεκριμενο αγκιστρι μου αφησε και 'μενα πολυ καλες εντυπωσεις. Ειχα τις εξεις παρατηρησεις

1. Με δολωμα σκουληκι ειχε πολυ καλη παρουσιαση
2. Οσες τσιπουρες ειχα πιασει ηταν ολες καρφωμενες στο μαλακο τμημα της κατω γναθου (πιθανως λογω περιστροφης).


Βασίλη,

Στα πρωτα 2 συμφωνώ όποτε.... ουδεν σχόλιο.

maoukas έγραψε: 3. Φαινοταν να οξειδωνεται γρηγορα (ισως απο τα υγρα των σκουληκιων), δεν ξερω αν οι προδιαγραφες του ειναι για αλμυρα νερα.
4. Παρα την αλλαγη στο χρωμα οτα αρχιζε η οξειδωση η μυτη παραμενε κοφτερη.


Τα Messler είναι για θάλασσα και αυτό που βλέπεις σαν πιθανή οξείδωση πιθανώς να είναι αποχρωματισμός από τα σκουλίκια. Δεν παρατήρησα κάτι τέτοια παρά μόνο όταν δόλωνα ολόκληρη μάνα. Τα υγρά της μάνας έχω δεί ότι είναι ιδιαίτερα "διαβρωτικά". Όπου έχουν στάξει υγρά μάνας πάνω στο πλαστικό του προφυλακτήρα (στο αυτοκίνητο) έχουν μείνει στάμπες :(

maoukas έγραψε: 5. Ειχα πολλα σκαλωματα πιθανως λογω σχηματος του αγκιστριου οταν δεν εφερνα ψαρι ( ισως επαιζε ρολο και το μακρυ παραμαλλο, θα δοκιμασω και σε μικροτερο.

Βασιλης


Δοκίμασε και πες μου :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.276 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection