Ερώτηση Όποιος κοροϊδεύει τον άλλο, κοροϊδεύει τον εαυτό του.

29/05/2005 00:07 #61 από tsiomp
ΠΡΟΣ WIZZARD
Εχω κανει παραγγελιες μεσω internet απο ιταλια αμερικη αγγλια και ιαπωνια(πρωτος πελατης του ιαπωνια στην Ελλαδα) μπορω να πω οτι οι διαφορες ειναι πολυ μεγαλες στις τιμες και το προβλημα με το service το καλυπτουν οι πωλητες η σε ενημερωνουν για εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους ειται στην ΕΛΛΑΔΑ ειται στο εξωτερικο.Το προβλημα ειναι στα μεταορικα πχ να φερεις ενα δισπαστο αγωνιστικο απο αγγλια τα μεταφορικα ειναι περιπου 85 λιρες πανω απο 120 ευρω και με το εχουν φερει σπασμενο.Ευτυχως το αναγνωρισε η μεταφορικη και το αλλαξε.Οσο για site δεν προκειται να δημοσιευσω κανενα απο σεβασμο στους αντιπροσωπους και στους μαγαζατορες. ΚΑΠΙΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΑΣΑΝ ΤΙς ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΣΩΣ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΦΙΛΙΚΑ
ΔΗΜΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2005 15:00 #62 από paramythos
Θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα του topic, αν και δεν αντιμετωπίζουμε τέτοιο πρόβλημα στην επαρχία, νομίζω :
1) Αν και δεν διάβασα όλες τις απόψεις, νομίζω πως η κίνηση ματ είναι το να γίνουν καταγγελίες απ' ευθείας στις ίδιες τις εταιρείες γιατί όταν ο εδώ αντιπρόσωπος υπερτιμολογεί κάποιο προϊόν, το καθιστά άμεσα και λιγότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα. Τώρα αν υπάρχει μονοπώλιο σηκώνουμε τα χέρια... (και τα πόδια μαζί .... :wink: ) ή ...ξεκινάμε να γίνουμε αντιπρόσωποι εμείς!... :lol: Μια καταγγελία στην ελληνική επιτροπή ανταγωνισμού δεν ξέρω αν θα είχε βάση... Πρόσφατα βάλανε μεγάλα πρόστιμα στα Σούπερ Μάρκετς που ελέγχανε τις τιμές συγκεκριμένων προϊόντων...
2) Πριν καιρό σε κάποια εκπομπή του Κούλογλου είχε ένα παρόμοιο θέμα σχετικά με την διαφορά τιμών στα έπιπλα IKEA, μεταξύ Ελλάδας και Βελγίου και αν δεν κάνω λάθος, είχε αιτιολογηθεί η διαφορά τιμής (λόγω μικρής αγοράς κλπ.). Γι' αυτό νομίζω πως πρέπει να ψαχτεί καλά το θέμα πριν γίνει κάποια σοβαρή κίνηση.
3) Συμφωνώ με τον Ηλία σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Θεωρούμε απροσπέλαστη - κακώς - την Ε.Ε. ενώ μπορεί να τρίξει δόντια σε όσους κερδοσκοπούν.
4) Συμφωνώ - πάλι - με τον Ηλία, για την άποψή του σχετικά με την δύναμη του καταναλωτή και για το πώς μπορεί αυτή να κινήσει βουνά υπό προϋποθέσεις. Στην ασυνείδητη παθητική κατάσταση που ζούμε καθημερινά δεν είναι λίγες οι φορές που μια φωτεινή στιγμή γίνεται ένα κλικ σε μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων και μηχανισμοί ετών, καταρρέουν.
5) Αν και δεν με εκφράζουν οι πάσης φύσεως σύλλογοι, όμιλοι κλπ. - προτιμώ την παρέα - προβλέπω αυτήν την στιγμή που γράφω ότι από αυτό το site θα γεννηθεί κάτι σπουδαίο μια μέρα, που θα έχει λόγο και δύναμη επέμβασης στα θέματα που αφορούν το ψάρεμα, γιατί συμμετέχουν άνθρωποι με πολύ αγάπη γι' αυτό που κάνουν. (Παρεμπιμπτόντως : Γιώργο Τσεντελιέρο, σ' ευχαριστώ προσωπικά, για ότι μου έχει προσφέρει το psarema.gr)

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2005 15:38 #63 από elper

paramythos έγραψε: ......

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ!



Αγαπητέ Φίλιππε,

Σε έρευνα που έχω πραγματοποιήσει τους τελευταίους μήνες, έχω διαπιστώσει τα εξής (όσον αφορά την αγορά της Αθήνας:
1. Τα προϊόντα έχουν μια ενδεικτική τιμή λιανικής πώλησης που καθορίζεται από τους έλληνες αντιπροσώπους. Έχω παρατηρήσει το ποσοστό κέρδους που τους καθορίζει ο αντιπρόσωπος σε μερικές περιπτώσεις να φτάνει στο 60%.
2. Κάποια μαγαζιά δεν κερδοσκοπούν με τα περιθώρια που τους δίνει ο αντιπρόσωπος και ρίχνουν το ποσοστό κέρδους στο 30-40%
3. Ακόμα και στην χονδρική πώληση πολλά προϊόντα της αγοράς δεν θα φτάσουν τις τιμές άλλων χωρών.
4. Η ποιότητα πολλών προϊόντων αλλάζει χώρα κατασκευής και από made in japan γίνεται made in china. Παρόλα αυτά το προϊόν διατηρεί τις υψηλες τιμές του στην Ελλάδα, παρόλλο που το κόστος κατασκευής έχει πέσει πολύ. Τελευταία βλέπουμε και made in greece προϊόντα που μιμούνται best sellers προϊόντα και παρόλλα αυτά παραμένουν ακριβά παρόλλο που έχουν ελάχιστο κόστος κατασκευής.
5. Μια πιθανή εκτίμηση που έχω για κάποιους συγκεκριμένους αντιπροσώπους είναι ότι προϊόντα από τα χέρια τους μέχρι την αγορά μπορεί να φτάσει στο εκπληκτικό νούμερο του 550%. Αυτό το νούμερο μοιράζεται μεταξύ αντιπρόσωπου (αυτός που δεν θέλει να φαίνεται για να μπορεί να αντιπροσωπεύσει και άλλες εταιρίες), άλλων αντιπροσώπων (αυτοί που φαίνονται στην επικοινωνία), διανομέων, καταστηματαρχών (το μικρότερο ποσοστό)
6. Οι αντιπρόσωποι έχουν καταφέρει και κλειδώσει την ελληνική αγορά με αποτέλεσμα να μην μπορεί ένας καταστηματάρχης να κάνει μόνος του αγορές από εξωτερικό.

Η λύση είναι απλή. Συσσώρευση πολλών ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα και μαζικές αγορές μέσω online, διαπραγματεύσεις, εκπτώσεις κλπ. Πάντως έχω πιαστεί πολλές φορές βλάκας και αυτό δεν το συγχωρώ ούτε στον εαυτό μου ούτε στους κυρίους αυτούς.
Προτείνω στις μαζικές αγορές να συμμετέχουν και οι καταστηματάρχες γιατί θεωρώ ότι σε μια μεγάλη αγορά μπορεί να επιτευχθεί και η απαραίτητη έκδοση τιμολογίων.
Ελπίζω με την δημιουργία του Fishing Therapy Club Αθήνας να καταφέρουμε ένα πλήγμα και να ταρακουνήσουμε λίγο το σύστημα.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2005 16:32 #64 από paschal_s
Φίλε paramythos

Το πρώτο βήμα για να αλλάξουμε τα πράγματα είναι να αλλάξουμε εμείς. Και τι εννοώ με αυτό: Πρέπει να γίνουμε σωστοί καταναλλωτές. Να ξέρουμε τις ανάγκες μας και να διαλέγουμε ένα προιόν που τις καλύπτει.

Η εμπειρία μου είναι ότι γενικά όταν πήγε να γίνει κάτι σε συλλογικό επίπεδο απέτυχε γιατί, όπως σε πολλά άλλα πράγματα στην Ελλάδα, κάποιο λάκο έχει – σχεδόν – πάντα η φάβα.

Κάτι παρόμοιο πήγε να γίνει πρίν 2-3 χρόνια αν θυμάμαι καλά με το www.snowball.gr όπου κάποιος έκανε ένα post σχετικά με ένα προιόν που πουλούσε και η τιμή του μειωνότανε σχετικά με την ποσότητα των αγοραστών. Που οδηγεί αυτό? Σε χειρότερα αποτελέσματα αφού τις περισσότερες φορές θα αναγκαζόσουνα να κάνεις παραδοχές σχετικά με το προιόν που θα έπρεπε να αγοράσεις.

Παραθέτω παράδειγμα από eBay:
DAIWA EMCAST PLUS ECP6000...........$68.40
Μεταφορικά για Ελλάδα.......................$30.00
Σύνολο..............................................$98.40/1.2=82 ευρό

ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ! ! ! !

Για έναν μηχανισμό ο οποίος εδώ θα κοστίζει 150-200 ευρό

Και όλα αυτά χωρίς να είσαι υποχρεωμένος σε ΚΑΝΕΝΑΝ παρά μόνο στον εαυτό σου και στις ανάγκες από το πορτοφόλι σου.

Και να είσαι σίγουρος ότι σιγά σιγά το μήνυμα θα το πάρουνε οι αντιπρόσωποι. Το παίρνουνε δλδ ήδη, ακόμα και από αυτό το post που κάνω. Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση και δυστυχώς έχω πέσει κι εγώ θύμα απατεώνων. Και κάνω και την παρακάτω ερώτηση: Εχθές βρισκόμουνα σε μεγάλο κατάστημα με ψαρευτικά της Λάρισας. Οι κύριοι είναι οι εδώ αντιπρόσωποι της SHIMANO και έχουνε όλη την σειρά με τα αξιόλογα καλάμια της εταιρίας. Έχουνε όμως και ένα καλάθι σε μια γωνία που έχει κάτι τηλεσκοπικά SHIMANO με 13 ευρό!!! Υπάρχει SHIMANO με αυτήν την τιμή και δεν το ξέρω???? Να πάρω 5-6 ρε παιδιά να καθαρίσω.....

Τρία πράγματα χρειάζονται φίλε μου

1.Γνώση του περιεχομένου του πορτοφολιού μας και της ¨ελαστικότητάς του¨
2.Καλή γνώση των αναγκών μας και των προδιαγραφών του υποψήφιου προς αγορά προιόντος
3.Γνώση της αγοράς, είτε ντόπιας, είτε άλλης πόλης, είτε ηλεκτρονικής

Πιστεύω ότι υπάρχουνε πολλά άτομα στο psarema που θα σε βοηθήσουν με πολύτιμες πληροφορίες κατά την αγορά ενός προιόντος.

Και για να μην κάψω και τα χλωρά μαζί με τα ξερά, υπάρχουνε και θα υπάρχουνε σωστοί επαγγελματίες σε όλους τους χώρους που προσπαθούνε τόσο με το επίπεδο που κρατάνε τις τιμές τους (στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό) όσο και με τις υπηρεσίες τους, να κρατήσουνε την αγορά σε ένα αποδεκτό επίπεδο, Αυτοί το έχουνε πάρει ήδη το μήνυμα.....

Οι άλλοι??????

Φιλικά και συναγωνιστικά

Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.314 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection