banner psaremagr

H 3η γενιά του Ford Focus

Mε νέο κινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ από 150 ίππους. Περισσότερο hi-tech, τουρμπάτη αλλά και σαφώς πιο οικολογική αναμένεται να είναι η επόμενη γενιά του Ford Focus. Οι σχεδιαστές του γερμανικού μικρομεσαίου μοντέλου φιλοδοξούν για μία ακόμη φορά να κερδίσουν το αγοραστικό κοινό και με την εμφάνισή του.

PHOTO

Πιο Focus από ποτέ...

Το Ford Focus πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998 θέτοντας νέα δεδομένα στη μικρομεσαία κατηγορία και επιτρέποντας στη Ford να διεκδικήσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Οι σημαντικότεροι άξονες που έκαναν το Focus ιδιαίτερα ελκυστικό σε μεγάλο κομμάτι της αγοράς και σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, είναι δύο.

Ο πρώτος είναι η αρκετά «προχωρημένη» του σχεδίαση, που βρήκε ιδανική εφαρμογή στο παραδοσιακό χάτσμπακ αμάξωμα του Focus. O δεύτερος παράγοντας έχει να κάνει με την κορυφαία οδική συμπεριφορά του, αφού αποτέλεσε το πρώτο μικρομεσαίο, με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.

Βέβαια, το παράδειγμά του ακολούθησαν και άλλα μοντέλα στη συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση, το Focus έχει αποκτήσει το δικό του αγοραστικά «φανατικό» κοινό σε όλη την Ευρώπη και η επερχόμενη 3η του γενιά αναμένεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ.

Πίστη στο Kinetic Design
H ευρύτερη σχεδιαστική φιλοσοφία Κinetic Design, που είδαμε σε όλα τα νέα μοντέλα της Ford (π.χ. Fiesta και Mondeo), θα βρει εφαρμογή και στο επόμενο Focus. Το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η «ρευστότητα» σε όλες τις γραμμές του αμαξώματος, στοιχείο που το κάνει να δείχνει πως βρίσκεται μόνιμα σε κίνηση.

Όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία που σας παρουσιάζουμε, το design του αυτοκινήτου θα παραμείνει αρκετά δυναμικό, με έμφαση στους καμπυλόγραμμους σχηματισμούς. Βέβαια, πρέπει να αναφέρουμε ότι η εν λόγω φωτογραφία αποτελεί την πιο πρόσφατη εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας, αφού πριν από λίγο καιρό σας είχαμε δείξει μία παρόμοια, με μικρές διαφορές στα φανάρια.

Πλέον, η καινούργια εικόνα μας επιτρέπει να έχουμε μία πιο ξεκάθαρη αντίληψη για το αισθητικό προφίλ του μικρομεσαίου μοντέλου, με τα νέα φανάρια να μαρτυρούν πως θα είναι εντελώς νέας τεχνολογίας, με προτζεκτοράκι για σωστά κατευθυνόμενη δέσμη.

Με τούρμπο Ecoboost σίγουρα στα 1,6 λίτρα
Η νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων Ecoboost που ετοιμάζει η Ford, θα μπει στην παραγωγή σχεδόν παράλληλα χρονικά με την επίσημη παρουσίαση του νέου Focus. Πρόκειται για 4κύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού, οι δύο «πρώτοι» εκπρόσωποι των οποίων θα έχουν χωρητικότητα 1,6 και 2,0 λίτρων.

Σύμφωνα με τη Ford, η μέση κατανάλωση καυσίμου, αλλά και ο μέσος όρος εκπομπών CO2 σε αυτούς τους κινητήρες θα είναι κατά 20% μειωμένοι σε σχέση με σημερινά μοτέρ αντίστοιχων χαρακτηριστικών (κυβισμός και ιπποδύναμη). Ταυτόχρονα, η ύπαρξη της υπερτροφοδότησης εγγυάται και αρκετά καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης και ροπής.

Από πλευράς ιπποδύναμης, ο δίλιτρος Ecoboost θα αποδίδει 200 και πλέον άλογα και ο 1.600άρης από 150 έως 180 ίππους. Λίγο αργότερα χρονικά θα προστεθεί στην γκάμα της Ford και ένας ακόμη Ecoboost, μικρότερης από τα 1,6 λίτρα χωρητικότητας, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε αν θα περάσει στο Focus.

PHOTO

Άμεσος ψεκασμός και υπερτροφοδότηση είναι τα βασικά τεχνολογικά πλεονεκτήματα που θα φέρει ο νέος Ecoboost κινητήρας των 1,6 λίτρων που ετοιμάζει η Ford

Και με κουπέ έκδοση αμαξώματος
Η κίνηση της Volkswagen να επαναφέρει στο προσκήνιο το Scirocco με τη λογική της κουπέ έκδοσης αμαξώματος του Golf δεν άφησε τη Ford αδιάφορη. Έτσι, και η επόμενη γενιά του Focus θα διαθέτει στην γκάμα μία αμιγώς κουπέ έκδοση αμαξώματος με περισσότερο νεανικό προφίλ και αρκετά ευδιάκριτα σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Το πρώτο «παγκόσμιο» Focus
Ακόμα και τώρα το Focus στην Αμερική είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο με 4θυρο αμάξωμα, άλλη σχεδίαση και διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Η επόμενη γενιά του ευρωπαϊκού Focus όμως θα «ταξιδέψει» κανονικά και θα σταδιοδρομήσει εμπορικά στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, παρά το γεγονός ότι οι προδιαγραφές του θα είναι σαφώς ευρωπαϊκές.

Άλλωστε, στόχος της Ford είναι να ενοποιήσει όσο γίνεται τα μοντέλα της σε Ευρώπη και Αμερική, προκειμένου να κάνει καλύτερη διαχείριση της παραγωγής της. Το πρώτο δείγμα γι αυτό είναι το νέο Fiesta, που μόλις πριν από λίγες εβδομάδες ξεκίνησε να λανσάρεται στις Η.Π.Α.

Πιο «πράσινο»
Η παρουσία των Ecoboost, όπως προείπαμε, θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Το επόμενο Focus όμως θα αποκτήσει και νέες τεχνολογίες περαιτέρω εξοικονόμησης ενέργειας, όπως start/ stop στον κινητήρα, ακόμα και ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση.

Τέλος, ιδιαίτερα χαμηλός αναμένεται να είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του επόμενου Focus σε σύγκριση με του σημερινού μοντέλου.

PHOTO

Ford Focus station wagon

Στέισον για την οικογένεια
Όπως και το σημερινό, έτσι και το επόμενο Focus θα διαθέτει έκδοση με στέισον αμάξωμα στην γκάμα του. Σχεδιαστικά το Focus στέισον που βλέπετε στην κατασκοπευτική εικόνα είναι αρκετά ενδιαφέρον, με διακριτικά δυναμικές γραμμές περιμετρικά του αμαξώματος.

Σε ό,τι αφορά στις πρακτικές λύσεις που θα προσφέρει, τα ανεξάρτητα και πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα θα πλαισιώνονται από αρκετά πρακτικού σχήματος πορτ μπαγκάζ, με χωρητικότητα που θα κυμαίνεται κοντά σε αυτή του σημερινού (475 λίτρων).


ΠΗΓΗ: AUTOΤΡΙΤΗ


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection