banner psaremagr

ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Φόρο ανά χιλιόμετρο θα πληρώνουν οι οδηγοί

Οι οδηγοί στην Ολλανδία θα πληρώνουν λιγότερα για να αγοράζουν αυτοκίνητο, θα τους επιβληθούν όμως τέλη για κάθε χιλιόμετρο που διανύουν στον δρόμο.
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, το νέο σύστημα θα μειώσει τα μποτιλιαρίσματα, τα θανατηφόρα τροχαία και τις εκπομπές των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, ενώ μπορεί να αποτελέσει πρότυπο και για άλλες χώρες.

Η κυβέρνηση ενέκρινε νομοσχέδιο με το οποίο, από το 2012, ο οδηγός ενός μέσου επιβατικού αυτοκινήτου θα πληρώνει βασικό τέλος 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Οι οδηγοί βαρύτερων οχημάτων που ρυπαίνουν περισσότερο θα πληρώνουν περισσότερα και το κόστος θα ανεβαίνει όταν το αυτοκίνητο κινείται τις ώρες αιχμής. Ένα δορυφορικό σύστημα εντοπισμού θέσης (GΡS) θα καταγράφει τον ώρα, τον τόπο και τη διάρκεια κάθε μετακίνησης και θα στέλνει τα δεδομένα σε μια υπηρεσία που θα χρεώνει τον οδηγό.

Με την εφαρμογή αυτού του συστήματος, θα καταργηθούν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η τιμή τους μέχρι και 25%, ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών.

Μεγάλος Αδελφός
Ο υπουργός Κάμιελ Όιρλινγκς προέβλεψε ότι το σύστημα θα μειώσει κατά 15% το σύνολο των χιλιομέτρων που διανύονται στη χώρα και κατά 10% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Διευκρίνισε επίσης πως έξι στους δέκα οδηγούς θα πληρώνουν λιγότερα με το νέο σύστημα, σε σχέση με το προηγούμενο, και πως με την εφαρμογή του δεν θα αυξηθούν τα φορολογικά έσοδα του κράτους από τους οδηγούς.

Η επιβολή χιλιομετρικού τέλους συζητείται εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς εκφράζονται ανησυχίες ότι θα αυξήσει άδικα το κόστος των ταξιδιών με αυτοκίνητο και θα προκαλέσει κινδύνους για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Το υπουργείο διευκρίνισε πως οι πληροφορίες για τα ταξίδια που κάνει κάποιος με το αυτοκίνητό του θα προστατεύονται και πως η κυβέρνηση δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά για άλλους σκοπούς.

Το υπουργείο υπολόγισε πως θα μειωθούν η συνολική κυκλοφορία περίπου 15%, τα μποτιλιαρίσματα τις ώρες αιχμής κατά το ήμισυ, οι θάνατοι από τροχαία κατά 7% και οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα οδικά ταξίδια κατά 10%. Το τέλος θα αυξάνεται κάθε χρόνο έως το 2018 και μπορεί να αναπροσαρμοστεί, αν δεν καταφέρει να αλλάξει τα μοντέλα της οδικής κυκλοφορίας.


ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection