banner psaremagr

Το νέο Mazda 3 επιβάλλεται...

Το νέο Mazda 3 ήρθε έτοιμο να μοιραστεί με τον οδηγό του μια σπορτίφ οδηγική εμπειρία.
Καλύτερο από ποτέ, προσφέρει ξεχωριστή εμφάνιση, μοναδική ποιότητα, δύναμη και ευελιξία, ικανά να αναδείξουν το αναβαθμισμένο προφίλ της Mazda στη κατηγορία των μικρομεσαίων.

Είναι πραγματικά δύσκολο να καθιερωθείς στην πιο απαιτητική και πολυδιάστατη κατηγορία της αγοράς, αυτή των μικρομεσαίων, και το Mazda 3 το πέτυχε με τον πιο εύγλωττο τρόπο. Η προηγούμενη γενιά του κατάφερε να πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες, με νούμερα συνεχώς αυξανόμενα χρόνο με το χρόνο. Το νέο Mazda 3 ήρθε για να συμβάλλει στην εξέλιξη του είδους με τον πιο δυναμικό τρόπο.


Η προσεγμένη αεροδυναμική μελέτη του νέου Mazda 3 αποτυπώνεται στο σχεδιασμό του

Προκλητική σχεδίαση
Το νέο Mazda 3 έπρεπε να είναι αναγνωρίσιμο για να μπορέσει να πετύχει τη συνέχεια με το επιτυχημένο παρελθόν του, φανερώνοντας ότι το δυναμικό προφίλ του μοντέλου, έχει αποκτήσει ακόμα πιο επιθετική διάσταση. Η μελέτη του αμαξώματος είναι αεροδυναμική, προσεγμένη σε κάθε λεπτομέρεια. Ο συνδυασμός των πάνελ αναδεικνύει την ποιότητα της κατασκευής, ενώ οι γραμμές αναδύουν κομψότητα και δυναμισμό. Οι καμπύλες και οι ακμές αναμειγνύονται αρμονικά χαμηλώνοντας το οπτικό κέντρο βάρους του μοντέλου και αποτυπώνοντας την ελάττωση του αεροδυναμικού συντελεστή. Tο νέο Mazda κυκλοφορεί τόσο σε σεντάν, όσο και σε χάτσμπακ αμάξωμα, προκειμένου να προσαρμόζεται απόλυτα στο lifestyle κάθε αγοραστή. Παράλληλα, οι διαστάσεις του έχουν μεγαλώσει τόσο ως προς το μήκος, όσο και ως προς το ύψος. Έτσι το εξωτερικό αντανακλά και την εσωτερική αναβάθμιση.


Οδηγοκεντρικό εσωτερικό με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, ψαγμένη εργονομία και τεχνολογική άποψη

Οδηγοκεντρικό εσωτερικό
Η επιθετικότητα και ο σπορτίφ χαρακτήρας του νέου Mazda 3 αντανακλάται απόλυτα στο νέο εσωτερικό του. Το design είναι συγκροτημένο, χωρίς αισθητικές φλυαρίες και απόλυτα εστιασμένο στην έκφραση της οδηγικής απόλαυσης. Το νέο ταμπλό, κατασκευασμένο από υλικά κορυφαίας ποιότητας με soft touch υφή, είναι προσανατολισμένο στο οδηγό, ενώ η εργονομική μελέτη έχει επιτάξει την ομαδοποίηση των διακοπτών. Οδηγός και επιβάτες κάθονται στα νέα, πιο ανατομικά καθίσματα, ενώ απολαμβάνουν τα νέα συστήματα infotainment, μέσα σε ένα ευρύχωρο περιβάλλον με πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και μελετημένο χώρο αποσκευών που φτάνει μέχρι τα 430 λίτρα. Η αναβαθμισμένη κατασκευή του νέου Mazda 3 αποτυπώνεται στην άνεση του εσωτερικού, αφού όλοι απολαμβάνουν τα μειωμένα επίπεδα θορύβου ως απόρροια της καλύτερης αεροδυναμικής μελέτης, της πιο προσεγμένης ηχομόνωσης, της πιο στιβαρής κατασκευής και της μεγαλύτερης απομόνωσης που προσφέρει η εξελιγμένη ανάρτηση.


Αναβαθμισμένη ανάρτηση, πιο στιβαρό αμάξωμα, μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια

Ένα με τον οδηγό
Όπως κάθε Mazda, έτσι και το νέο Mazda 3 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συγκινήσεις που αποτυπώνονται στο οδηγικό υποσυνείδητο και διαμορφώνουν το προφίλ του σημείου αναφοράς όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά. Παρά το γεγονός ότι το νέο μοντέλο έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, η προσεκτική του εξέλιξη επέτρεψε τον περιορισμό του βάρους του μέχρι και 15 κιλά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Παράλληλα, η χρήση υλικών κατασκευή υψηλής και υπερ-υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί μέχρι και 17%, με αποτέλεσμα την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας. Το αποτέλεσμα εξαργυρώνεται στο δρόμο, με ένα σύνολο απόλυτα συμμετοχικό που υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού. Το νέο Mazda 3 ξέρει πώς να είναι δυναμικό, χωρίς να χάνει την άνεση και την ευελιξία του. Σε αυτό βοηθά το αναβαθμισμένο σετάρισμα τόσο της μπροστινής, όσο και της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος διεύθυνσης.
Άλλωστε ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς πρέπει να σου προσφέρει και peace of mind στους κινδύνους. Και το νέο Mazda 3 είναι απόλυτα προετοιμασμένο γι’ αυτό, με πλήρες σύστημα ευστάθειας (DSC, TCS, ABS, EBD, BA) από την βασική του έκδοση, αλλά και πλήρες σετ αερόσακων. Παράλληλα, η νέα τεχνολογία με κατευθυνόμενους προβολείς Bi-xenon, emergency stop signal (ESS) και σύστημα που ελέγχει τα ερχόμενα οχήματα (RVM) πάει την ενεργητική ασφάλεια ένα βήμα πιο πέρα.


Το σύστημα i-Stop συνδυάζεται με τον 2λιτρο κινητήρα και συμβάλλει στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση

Κινητήρες δυνατοί και φιλικοί προς το περιβάλλον
Στη γκάμα του νέου Mazda 3 υπάρχει ένα κινητήρας για κάθε απαίτηση. Στη βάση βρίσκεται ο οικονομικός MZR 1.6, με 105 ίππους και 145 Nm ροπής, ο οποίος δεν καταναλώνει πάνω από 6,3 λ./100 χλμ., δηλαδή 0,6 λ./100 χλμ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, και εκπέμπει μόλις 149 γρ./χλμ. CO2. Ο νέος 2λιτρος DISI κινητήρας με τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού, παράγει 151 ίππους και 191 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το πρωτοποριακό σύστημα τερματισμού και επανεκκίνησης του κινητήρα της Mazda, i-Stop, και με το νέο καταλύτη της εταιρείας που χρησιμοποιεί νανοτεχνολογία. Αποτέλεσμα μία μέση κατανάλωση της τάξης των 6,8 λ.100 χλμ.
Στην κορυφή της γκάμας του νέου Mazda 3, βρίσκεται το εκρηκτικό MPS, με 2,3 υπερτροφοδοτούμενα λίτρα, 260 ίππους, 380 Nm ροπής, όλα διοχετευμένα στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Ο συνδυασμός εκτοξεύει το μοντέλο μέσα σε 6,1 δλ. για το 0-100, με την τελική ταχύτητα να σταματάει στα 250 χλμ./ώρα.


To Mazda 3 MPS κορυφώνει την γκάμα με εκρηκτικές επιδόσεις από τους 260 ίππους του turbo κινητήρα του και υποδειγματική οδική συμπεριφορά

Δυναμική τιμολογιακή πολιτική
Οι τιμές του νέου Mazda 3 ξεκινούν από 17.390 ευρώ για το 5θυρο χάστμπακ και από 17.890 ευρώ για το 4θυρο σεντάν, με πλήρες επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Παράλληλα, η Mazda δίνει τη δυνατότητα για εξόφληση σε 84 μηνιαίες δόσεις με ονομαστικό επιτόκιο 6,5% μέσω της Alpha Bank A.E., της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και της EFG Eurobank Ergasias, από 0% προκαταβολή.

 

ΠΗΓΗ: AUTOΤΡΙΤΗ


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection