• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.

    17/10/2014 22:28 - 17/10/2014 22:38 #1 από Μιχάλης
    Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία. δημιουργήθηκε από Μιχάλης
    Αποφάσισα να ανοίξω αυτό το θέμα για δυο λόγους:
    Ο πρώτος: Εξ αιτίας της συζήτησης που άνοιξε με την αφορμή της έκθεσης Ναυτικό Σαλόνι όπου παρουσιάστηκαν (για πρώτη ίσως φορά) μικρά σκάφη με εσωλέμβιες πετρελαιομηχανές.
    Ο δεύτερος: Η μόνιμη αντιπάθειά μου προς τις εξωλέμβιες μηχανές που μάλλον προέρχεται από το υποβόσκον συναίσθημα ... ζήλειας και φθόνου που έχει εγκατασταθεί στον εγκέφαλό μου, από τότε που όλα τα σκάφη που τις ... φοράνε με προσπερνάνε στη θάλασσα λες και είμαι ... αγκυροβολημένος.
    Αστειεύομαι φυσικά και συγχωρείστε με αν παραφέρομαι, αλλά για μένα συζήτηση χωρίς χιούμορ, είναι παστές σαρδέλες χωρίς ... αλάτι!
    Εγώ ως εραστής της εσωλέμβιας (εννοείται πετρελαιομηχανής) επιλογής, θα καταθέσω εδώ τα επιχειρήματά μου υπέρ αυτής και θα περιμένω τον αντίλογο, από τους ... εξωλέμβιους, για να κάνουμε θαλασσινό... «ντιμπέϊτ» προς όφελος όσων δεν έχουν ακόμη τίποτα αλλά σκέπτονται διακαώς να αποκτήσουν!

    Έχουμε και λέμε λοιπόν: Οι χάρες της εσωλέμβιας επιλογής είναι (κατ’ εμένα) οι εξής:
    Πλεονέκτημα 1ο: Πολύ φθηνότερη στην αγορά της.
    Πλεονέκτημα 2ο: Πολύ (μα πάρα πολύ) φθηνότερη στη λειτουργία της.
    Πλεονέκτημα 3ο: Πολύ (μα πάρα πολύ) φθηνότερη στα (σχεδόν ανύπαρκτα) σέρβις της.
    Πλεονέκτημα 4ο: Εξαιρετική απόδοση σε ψαρέματα όπως το παραγάδι, οι παντός είδους συρτές, όπου δεν χρειάζεσαι απαραίτητα «δεύτερο χέρι» να σου κρατάει το τιμόνι, αλλά μπορείς άνετα να τα κάνεις όλα μόνος σου. (Ο κυριότερος λόγος που τις προτιμώ, γιατί εγώ σπανίως καταφέρνω να εξασφαλίσω παρέα στο ψάρεμα, γιατί ως ψαράς μάλλον είμαι αντιπαθής).
    Πλεονέκτημα 5ο: Κανείς δεν μπορεί να στην κλέψει, έτσι πακτωμένη που είναι στο σκάφος!
    Πλεονέκτημα 6ο: Απεριόριστη δυνατότητα παραγωγής και αποθήκευσης ρεύματος, δεδομένου ότι όλες οι εσωλέμβιες έχουν δυνατότητα ενσωμάτωσης γεννήτριας (δυναμό) κάθε μεγέθους.
    Πλεονέκτημα 7ο: Ελαχιστοποίηση του κινδύνου ανάφλεξης (πυρκαγιάς) σε σχέση με τον αντίστοιχο των βενζινομηχανών.
    Πλεονέκτημα 8ο: ...
    Δεν θα συνεχίσω για να δώσω την ευκαιρία να απαντήσουν οι ...αντίπαλοι και μετά τα ξαναλέμε.

    Υ.Γ.: Να σημειώσω ότι έχω υπέρ μου τις γνώμες όλων ανεξαιρέτως των επαγγελματιών ψαράδων, κανείς των οποίων δεν χρησιμοποιεί, ούτε και πρόκειται να χρησιμοποιήσει ποτέ στο μέλλον εξωλέμβια μηχανή!!!
    Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Georgopoulos Georgios

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 05:03 #2 από ΝΑΣΟΣ
    Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.
    πειδη ακριβως εχω εξωλεμβια κ εκτος της ταχύτητας που μου προσφερει για να πηγαινω γρηγοροτερα στα κοματια πριν από τους αλλους κ ετσι να πιανω πρωτος τους παγκους δεν μου προσφερει τπτ περισσοτερο τουναντιων την εχω σιχαθει για αυτό κ ψαχνω τωρα για νεα βαρκα με πετρελαιομηχανή αν με αξιωση ο θεος βεβαια να πουλησω την πιλοτινα μου κ να παρω νεα βεβαια εχω κ άλλη λυση να βαλω πετρελαιο στην ηδη υπαρχον βαρκα δλδ να καταργηχω την καμπινα κ να την κανω μηχανοστασιο μιας κ ηδη η βαρκα μου εχει αυλακι για τον αξονα.
    Απλα θα ηθελα να παρω νε αβαρκα κ αυτές οι νεες κατασκευες μου ανοιξαν την ορεξη φατε ματια ψαρια - βαρκες

    TIGHT LINES

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 06:41 - 18/10/2014 06:43 #3 από Μιχάλης
    Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.

    ΝΑΣΟΣ έγραψε: πειδη ακριβως εχω εξωλεμβια κ εκτος της ταχύτητας που μου προσφερει για να πηγαινω γρηγοροτερα στα κοματια πριν από τους αλλους κ ετσι να πιανω πρωτος τους παγκους δεν μου προσφερει τπτ περισσοτερο τουναντιων την εχω σιχαθει για αυτό κ ψαχνω τωρα για νεα βαρκα με πετρελαιομηχανή αν με αξιωση ο θεος βεβαια να πουλησω την πιλοτινα μου κ να παρω νεα βεβαια εχω κ άλλη λυση να βαλω πετρελαιο στην ηδη υπαρχον βαρκα δλδ να καταργηχω την καμπινα κ να την κανω μηχανοστασιο μιας κ ηδη η βαρκα μου εχει αυλακι για τον αξονα.
    Απλα θα ηθελα να παρω νε αβαρκα κ αυτές οι νεες κατασκευες μου ανοιξαν την ορεξη φατε ματια ψαρια - βαρκες

    Νάσο,
    Το πρόβλημα με τις εσωλέμβιες μηχανές δημιουργήθηκε από τότε που οι κατασκευαστές έριξαν το βάρος τους στην προσπάθεια να φτιάξουν σκάφη με επιδόσεις στις ταχύτητες. Έτσι σταδιακά η αγορά κατακλύσθηκε από σκάφη που μπορούσαν να φέρουν μόνο εξωλέμβιες, λόγω κυρίως της μορφής της γάστρας, αλλά και της εσωτερικής υποδομής, (κυρίως έλλειψη δοκών για τις βάσεις της εσωλέμβιας).
    Έτσι όσοι είχαμε προτίμηση στις εσωλέμβιες (ο καθένας για τους δικούς του λόγους) δεν μπορούσαμε να βρούμε κατάλληλα σκάφη για να τις βάλουμε μέσα.
    Εγώ σε λίγο κλείνω τα 66 και μπαίνω στα 67 (ζωή νά 'χω) και όλα αυτά τα χρόνια (εκτός από τα 5-6 του νηπιαγωγείου) ψαρεύω με βάρκες που έχουν αποκλειστικά εσωλέμβιες μηχανές.
    Παλιότερα οι φθηνές μηχανές που μπορούσαμε να αγοράσουμε εμείς οι φτωχοί, ήταν κάτι μονοκύλινδρες βενζινομηχανές μικρών ιπποδυνάμεων (μέχρι 10 ίπποι το πολύ). Ήταν οι ίδιες που χρησιμοποιούνται ακόμη σε μικρές γεννήτριες ή σε πηγάδια για να κινούν μικρές αντλίες, όταν δεν υπάρχει ρεύμα.
    Εγώ είχα μια τέτοια που την έφερνε ο Κοντέλλης. Ο τύπος ήταν Clinton 6,3 ΗΡ. Τη μηχανή αυτή την έχω αγοράσει και εγκαταστήσει τρεις συναπτά φορές, γιατί άλλη επιλογή τότε δεν υπήρχε. Οι πετρελαιομηχανές της τότε εποχής ήταν πολύ βαριές και πανάκριβες.
    Φυσικά η μηχανή αυτή δεν ήταν ότι καλύτερο, αλλά απλά μια λύση ανάγκης για όσους επέμεναν στις εσωλέμβιες. Ήταν αερόψυκτη, δεν είχε μίζα και έπαιρνε μπρος με σκοινάκι, σκούριαζε απελπιστικά, η ρεβέρσα της είχε μόνο κράτει και όχι όπισθεν (με δορυφόρους αν έχεις υπόψη σου) και ήταν επίσης εξαιρετικά θορυβώδης (όταν πηγαίναμε για ψάρεμα πολλές ώρες γυρνάγαμε βραχνιασμένοι από τις φωνές!).
    Την πρώτη φορά που επιχείρησα να την εγκαταστήσω σε πλαστική βάρκα (στις αρχές της 10ετίας του 1980) είχα μεγάλα προβλήματα, κυρίως με την υποδομή. Χρειάστηκε να ενισχύσω δραστικά το πάτωμα της βάρκας, αναγκαστικά κατάργησα το στεγανό του δαπέδου και ενσωμάτωσα δοκάρια πάνω στα οποία πάτησε η μηχανή. Παρ' όλα αυτά, ο πολυεστέρας συνεχώς μου παρουσίαζε προβλήματα με ρωγμές που με έκαναν να είμαι συνεχώς με τους υαλοβάμβακες και τους πολυεστέρες στα χέρια κάθε χρόνο.
    Αυτά σαν πρώτη δόση για να δώσω την ευκαιρία να μιλήσουν και άλλοι.
    Σε επόμενο σημείωμά μου θα εξηγήσω γιατί επιμένω στις εσωλέμβιες καθώς και τις επιλογές που υπάρχουν σήμερα που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με το παρελθόν. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σημαντικά.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 12:30 #4 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
    Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.
    Α ρε φιλε Μιχαλη τι μου εκανες τωρα!Μου θυμισες ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη που εχω κανει στη ζωη μου!Πριν 6-7 χρονια μου χαριζε ο θειος και νονος μου το καικι του 6,15 πολυεστερικο καμπινατο και με μια εσωλεμβια πετρελαιου κουμπωτα 24 ιππους και εγω ο βλακας δεν το πηρα γιατι παρολο που εβαλα λιτους και δεμενους δεν βρηκα θεση στο λιμανι!Ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως το εκανα εγω αυτο το λαθος!Η μηχανη του ηταν οπως τα λες εγγυηση!Τωρα εχω μπλεξει με μια εξωλεμβια και μεχρι να βρω ενα γνωστο να μου κανει ενα καλο σερβις καθε τρεις και λιγο η μηχανη δεν δουλευε καλα!Συνοψιζοντας στα μονα σημεια που υπερτερει η εξωλεμβια κατα την γνωμη μου ειναι τα εξης
    Α)Μεγαλυτερη ταχυτητα!
    Β)Σε ορισμενες περιπτωσεις εξοικονομηση χωρου μεσα στη βαρκα!
    ΥΓ Αν με αξιωσει ο θεος στο μελλον και αλλαξω βαρκα(και βρω και θεση στο λιμανι γιατι ακομα παιδευομαι)θα παρω σιγουρα βαρκα με εσωλεμβια εκτος αν μεχρι τοτε οι εξωλεμβιες με πετρελαιο (που εχουν ηδη βγει)εχουν πεσει σαν τιμη και δεν βγαζουν προβληματα οπως οι βενζινοκινητες!Τοτε θα μπω σε διλημα!

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 14:50 - 18/10/2014 14:55 #5 από Μιχάλης
    Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Α ρε φιλε Μιχαλη τι μου εκανες τωρα!Μου θυμισες ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη που εχω κανει στη ζωη μου!Πριν 6-7 χρονια μου χαριζε ο θειος και νονος μου το καικι του 6,15 πολυεστερικο καμπινατο και με μια εσωλεμβια πετρελαιου κουμπωτα 24 ιππους και εγω ο βλακας δεν το πηρα γιατι παρολο που εβαλα λιτους και δεμενους δεν βρηκα θεση στο λιμανι!Ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως το εκανα εγω αυτο το λαθος!Η μηχανη του ηταν οπως τα λες εγγυηση!Τωρα εχω μπλεξει με μια εξωλεμβια και μεχρι να βρω ενα γνωστο να μου κανει ενα καλο σερβις καθε τρεις και λιγο η μηχανη δεν δουλευε καλα!Συνοψιζοντας στα μονα σημεια που υπερτερει η εξωλεμβια κατα την γνωμη μου ειναι τα εξης
    Α)Μεγαλυτερη ταχυτητα!
    Β)Σε ορισμενες περιπτωσεις εξοικονομηση χωρου μεσα στη βαρκα!
    ΥΓ Αν με αξιωσει ο θεος στο μελλον και αλλαξω βαρκα(και βρω και θεση στο λιμανι γιατι ακομα παιδευομαι)θα παρω σιγουρα βαρκα με εσωλεμβια εκτος αν μεχρι τοτε οι εξωλεμβιες με πετρελαιο (που εχουν ηδη βγει)εχουν πεσει σαν τιμη και δεν βγαζουν προβληματα οπως οι βενζινοκινητες!Τοτε θα μπω σε διλημα!


    Αν κατάλαβα καλά Δημήτρη, αυτό που έχασες είναι κάτι τέτοιο:



    Αυτή είναι η τρικύλινδρη Cubota που αν την ακούσεις να δουλεύει θα μείνει ο νους σου. Τύφλα νάχει η ... Μερσεντές.
    Τελευταία η αγορά έχει γεμίσει από τέτοιες μηχανές πολλών τύπων και μοντέλων, όλες με την ίδια φιλοσοφία.
    Οικονομικές, αθάνατες και με ελάχιστες απαιτήσεις. Πραγματικοί υπηρέτες.
    Το σκάφος βουλιάζει και η μηχανή εξακολουθεί να δουλεύει!!!
    Συνημμένα:
    Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 15:58 #6 από ΝΑΣΟΣ
    Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.
    καλησπέρα μα αυτό που λες μιχαλη εχει γινει πολλακις με παλιότερες κιολας κουμποτα να βυθιζοντε καικακια κ αυτές να δουλευουν αλλωστε ποσες τέτοιες συζητήσεις δενε χω ακουσει στα καφενεία στο χωριο

    TIGHT LINES

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 17:19 #7 από Παγκρατης Σταθοπουλος
    Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.
    Καλησπερα κι απο μενα ,δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο εσωλεμβιες αλλα εχω κανει ψαρεματα με μποτακια πλαστικα και τρεχαντηρια ξυλινα και ισως μπορεσω να εκφρασω και τα οποια συμπερασματα αποκομισα συγκρινοντας παντα τις εξωλεμβιες και τα σκαφη που περασαν απο τα χερια μου .Θα συμφωνησω απολυτα με τους παραπανω φιλους σ'οτι αναφερονται πανω στις εσωλεμβιες .Πιστευω οτι το καυσιμο ,το κοστος συντηρησης ,η τρελλα με την παραδοση ειναι και τα μονα πλεονεκτηματα(μιλαμε παντα για εσω και οχι για εσω-εξω)που θα προετρεπαν καποιον να παρει τετοιο σκαφος.Οι μικροι χωροι,ο θορυβος,αναγκαστικα ψαρεμα σε κοντινες αποστασεις απο το δεσιμο,χαμενος χρονος καλυψη αποστασεων,επικινδυνο σε περιπτωση ξαφνικης κακοκαιριας ειναι απο τα λιγα που θα απετρεπαν καποιον για αγορα.Πλεονεκτηματα για τις βενζινες ,η ταχυτητα ,η γρηγορη μεταβαση ,το ψαρεμα οπου γουσταρεις (τρειλερ),τεραστιοι χωροι.Μειονεκτηματα ,συντηρηση,καυσιμο(τωρα ναι ,παλια οχι).Το HARDY (το οποιο και παρκαρισα πλεον στο Ναυτιλο) που απεκτησα πριν τεσσερα χρονια εχει 90αρα honda,και μια YAMAHA 8αρα,και μπορω να πω οτι ολη την δουλεια την κανει η μικρη ,μεχρι και πορειες εχω κανει (4-5/ωρα),την εψαξα με πετρελαιο εσω-εξω κατι βρηκα με Yanmar 39HP(κοντα στα 10000 μονο η μηχανη) αλλα τα κοστολογια τεραστια,οχι τοσο η εγκατασταση μιας και το σκαφος στην Αγγλια βγαινει και με εσω,τα περισσοτερα ψαρεματα ειδικα Πηλιο τα κανω με το τρικαρινο(4,30) του γιου μου και με την 20αρα Mercyru διχρονο του 85 και μπορω να πω οτι ειναι πραγματι αθανατο μηχανακι.Δυστυχως φιλοι μου το ψαρεμα εγινε σπορ για πλουσιους και τα ψαρια λιγα μα παρα πολυ λιγα,και στην εποχη των παχιων αγελαδων ειδικα το καυσιμο και οι δολοι σαν κοστος (οπως λεει και ενας φιλος)ητανε της πλακας(ενας απο τους λογους για την ταση προς τις βενζινες)!!!! :occasion14:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 19:59 #8 από βαγγελισ
    Απαντήθηκε από βαγγελισ στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.
    Καλησπερα σε ολουσ.Εχω μια πολυεστερικη βαρκα με μηκοσ 450.Η μηχανη ειναι 30hp yamaha διχρονη.Ψαρευω κυριοσ με μολυβι φυλακα οποτε εκτοσ απο την καταναλωση που ειναι σημαντικη ταλαιπωρο την μηχανη δουλευονταστην συνεχοσ στο ρελαντι.Εχοντσ βρει μια βαρκα-πιλοτινα-σε πολυ χαμηλη τιμη αρχισα να σκεφτομαι την εκδοχη τησ πωλησησ του σκαφουσ μου και την αγορα μια εσωλεμβιασ που θα τοποθετηθη στην πιλοτινα.Επειδη δεν γνωριζω πολλα για το κοστοσ που αφορα την αγορα μηχανησ την τοποθετηση τουσ απαιτουμενουσ ιππουσ καθωσ και οτιδηποτε αλλο θα εκτιμουσα καθε βοηθεια.Το μηκοσ τησ πιλοτινασ ειναι 5 μετρα. Ευχαριστω

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 20:41 #9 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
    Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.

    βαγγελισ έγραψε: Καλησπερα σε ολουσ.Εχω μια πολυεστερικη βαρκα με μηκοσ 450.Η μηχανη ειναι 30hp yamaha διχρονη.Ψαρευω κυριοσ με μολυβι φυλακα οποτε εκτοσ απο την καταναλωση που ειναι σημαντικη ταλαιπωρο την μηχανη δουλευονταστην συνεχοσ στο ρελαντι.Εχοντσ βρει μια βαρκα-πιλοτινα-σε πολυ χαμηλη τιμη αρχισα να σκεφτομαι την εκδοχη τησ πωλησησ του σκαφουσ μου και την αγορα μια εσωλεμβιασ που θα τοποθετηθη στην πιλοτινα.Επειδη δεν γνωριζω πολλα για το κοστοσ που αφορα την αγορα μηχανησ την τοποθετηση τουσ απαιτουμενουσ ιππουσ καθωσ και οτιδηποτε αλλο θα εκτιμουσα καθε βοηθεια.Το μηκοσ τησ πιλοτινασ ειναι 5 μετρα. Ευχαριστω

    φιλε π[αρε μια βοηθητικη 6 ιππους και κανεις την δουλεια σου με αυτο που ηδη εχεις. Γνωμη μου!!

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    18/10/2014 21:39 - 18/10/2014 21:40 #10 από Μιχάλης
    Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Εξωλέμβια ή Εσωλέμβια; Ιδού η απορία.

    βαγγελισ έγραψε: Καλησπερα σε ολουσ.Εχω μια πολυεστερικη βαρκα με μηκοσ 450.Η μηχανη ειναι 30hp yamaha διχρονη.Ψαρευω κυριοσ με μολυβι φυλακα οποτε εκτοσ απο την καταναλωση που ειναι σημαντικη ταλαιπωρο την μηχανη δουλευονταστην συνεχοσ στο ρελαντι.Εχοντσ βρει μια βαρκα-πιλοτινα-σε πολυ χαμηλη τιμη αρχισα να σκεφτομαι την εκδοχη τησ πωλησησ του σκαφουσ μου και την αγορα μια εσωλεμβιασ που θα τοποθετηθη στην πιλοτινα.Επειδη δεν γνωριζω πολλα για το κοστοσ που αφορα την αγορα μηχανησ την τοποθετηση τουσ απαιτουμενουσ ιππουσ καθωσ και οτιδηποτε αλλο θα εκτιμουσα καθε βοηθεια.Το μηκοσ τησ πιλοτινασ ειναι 5 μετρα. Ευχαριστω


    Βαγγέλη καλησπέρα,
    Η γνώμη μου είναι ότι η βάρκα που έχεις είναι ότι πρέπει για το ψάρεμα που κάνεις και η πιλοτίνα δεν θα σου προσθέσει τίποτα, εκτός εάν θέλεις να κάνεις και άλλα πράγματα μαζί με αυτό που ήδη κάνεις.
    Το πρόβλημα της μηχανής που αντιμετωπίζεις μπορείς να το λύσεις χωρίς πολλά - πολλά είτε με τον τρόπο που σου λέει ο Μανώλης (ΜΠΑΜΙΕΣ) ή αν θέλεις να δεις και κάτι ακόμη πιο οικονομικό μπορείς να κοιτάξεις και την δυνατότητα μιας μικρής ηλεκτρικής βοηθητικής μηχανής. Εγώ αυτή τη δυνατότητα δεν την ήξερα καθόλου, αλλά έχω φίλο έναν παππού εκεί στο Πόρτο Χέλι που ψαρεύω, ο οποίος έχει δυο τέτοιες, γιατί ψαρεύει συστηματικά με αυτές και τη μία την έχει για ... ανταλλακτικό. Αυτός ψαρεύει πολλές ώρες κολπάδα για χταπόδια και ρίχνει και μικρά (100άρια) ψιλά παραγάδια. Για τροφοδοσία χρησιμοποιεί παλιές μπαταρίες που τις φορτίζει καθημερινά στο σπίτι του για να είναι έτοιμος.
    Η αγορά μιας τέτοιας μηχανής σήμερα κοστίζει γύρω στα 250 ευρώ, είναι εντελώς αθόρυβη, έχει 5 ταχύτητες, μεταξύ των οποίων και όπισθεν(!) και είναι πανάλαφρη ώστε να μπορείς να την παίρνεις άνετα μαζί σου μετά το ψάρεμα.
    Για όποια συμπληρωματική πληροφορία είμαι στη διάθεσή σου.
    Θα ήθελα να σου συμπληρώσω ότι το ζήτημα τοποθέτησης εσωλέμβιας μηχανής σε πλαστική βάρκα δεν είναι δυστυχώς καθόλου εύκολη υπόθεση και υπόκειται σε πολλούς περιορισμούς. Οι περισσότερες πλαστικές βάρκες δεν έχουν καμία τέτοια δυνατότητα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά και να εξετάσεις πολλούς παράγοντες πριν προχωρήσεις σε κάτι τέτοιο.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection