Ερώτηση ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ

07/04/2008 17:45 #1 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ δημιουργήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Όπως είχα υποσχεθεί, παραθέτω εδώ μια ιδιοκατασκευή ηλεκτρικού μηχανισμού βαθιάς καθετής, την οποία ξεκίνησα τώρα και ένα μήνα περίπου.
Τώρα βρίσκομαι στο τελικό στάδιο και το μόνο που απομένει είναι να βρω τον τρόπο που θα κομπλάρω και αποκομπλάρω το τύμπανο, για να μπορώ σε περίπτωση που μου αδειάσει η μπαταρία να ανεβάζω την καθετή με μια μανιβέλα, χειροκίνητα.
Σας στέλνω δυο φωτό και όταν τελειώσει θα στείλω περισσότερες.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΘΗΣ ΛΥΤΡΑΣ, pstenos, thanos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2008 22:04 #2 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
Ωραία κατασκευή Χρήστο !!!  :clapping: :clapping: :clapping:

Κοίτα να την κάνεις υδατοστεγή ( σιλικόνες , τσιμούχες κ.λ.π. )   :good:

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2008 23:38 #3 από volt (Βασίλης)
Απαντήθηκε από volt (Βασίλης) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
Μπράβο Χρήστο κούκλα  :ok:

βάλε και μια φωτογραφία από το πλάϊ να καταλάβουμε πως κομπλάρει η καρούλα μπας και βοηθήσουμε.

Αλήθεια την καρούλα πού την βρήκες ? Είναι ιδιοκατασκευή ή αγοραστή ?

Για την ιστορία αναφέρω ότι στο εμπόριο υπάρχουν σπαστά μπράτσα / χειρολαβές που μπορείς να προσαρμόσεις στο πλάϊ της καρούλας στην εξωτερική πλευρά, έτσι ώστε σε περίπτωση black-out, ξεκομπλάροντας την ηλεκτροκίνηση να έχεις τη δυνατότητα χειροκίνητης ανάκτησης.



:victory:  Καλές θάλασσες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 09:15 #4 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ

Ωραία κατασκευή Χρήστο !!!  :clapping: :clapping: :clapping:
Κοίτα να την κάνεις υδατοστεγή ( σιλικόνες , τσιμούχες κ.λ.π. )   :good:

Δεν χρειάζεται Βασίλη μου γιατί όλα τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι ανοξείδωτα ή πλαστικά.
Το κουτί, η βάση για στήριξη στον σκαρμό, οι βίδες, τα αξωνάκια κ.λ.π. όλα ανοξείδωτα.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 09:41 #5 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ

βάλε και μια φωτογραφία από το πλάϊ να καταλάβουμε πως κομπλάρει η καρούλα μπας και βοηθήσουμε.
Αλήθεια την καρούλα πού την βρήκες ? Είναι ιδιοκατασκευή ή αγοραστή ?
Για την ιστορία αναφέρω ότι στο εμπόριο υπάρχουν σπαστά μπράτσα / χειρολαβές που μπορείς να προσαρμόσεις στο πλάϊ της καρούλας στην εξωτερική πλευρά, έτσι ώστε σε περίπτωση black-out, ξεκομπλάροντας την ηλεκτροκίνηση να έχεις τη δυνατότητα χειροκίνητης ανάκτησης.

Την καρούλα τη βρήκα σε κατάστημα με είδη ψαρικής με 15 Ευρώ.
Ακριβώς αυτό είναι το σκεπτικό μου Βασίλη, να μπορώ να κομπλάρω και να ξεκομπλάρω την καρούλα, σε περίπτωση black-out, να μπορώ με μια μανιβέλα να ανεβάζω την καθετή.
Το ξεκομπλάρισμα χρειάζεται επίσης για το κατέβασμα της καθετής για να μην χρησιμοποιώ την μπαταρία γι' αυτή την ενέργεια.
Κάπως έτσι σκέπτομαι να κατασκευάσω την μανιβέλα και το κόμπλερ, δεν έχω ακόμα καταλήξει και περιμένω ιδέες.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 16:28 #6 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
Για μοτέρ τι χρησιμοποίησες; Πως γίνετε η μετάδοση κίνησης στον άξονα; Καμιά ωτό από το εσωτερικό του κουτιού;
Μήπως θα πρέπει η μανιβέλα να πιάνει ΜΟΝΟ στο καρούλι, ώστε στο μάζεμα να μην γυρίζεις ΚΑΙ το μοτέρ;
Πάντως πολύ καλή δουλειά. Μπράβο. :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 18:02 #7 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
ερωτηση:
θα μπορουσαμε να χρησιμοποιησουμε αυτο το μοτερ για τον μηχανισμο; www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.20080414.p.motersuvlas
λεει οτι ειναι μεχρι 30 κιλα και 12V

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 18:20 #8 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
χρηστο πρεπει με μια κινηση ενος μοχλου να βγαζεις την καρουλα απο το καρέ αλλα θελει ελατηριο να την επαναφερει στην θεση της  :scratch_one-s_head:

mainalon.net/  

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 19:05 #9 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ
www.teki.gr/products/kompler.htm
www.ydroxoos.gr/products.asp?catid=10
η καρουλα θα βγαινει απο το κομπλερ για να γυρνα ελευθερη με μετατοπηση του αξονα

mainalon.net/  

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 19:21 #10 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΒΑΘΕΙΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΜΠΑΛΑΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗΣ

Για μοτέρ τι χρησιμοποίησες; Πως γίνετε η μετάδοση κίνησης στον άξονα; Καμιά ωτό από το εσωτερικό του κουτιού;
Μήπως θα πρέπει η μανιβέλα να πιάνει ΜΟΝΟ στο καρούλι, ώστε στο μάζεμα να μην γυρίζεις ΚΑΙ το μοτέρ;
Πάντως πολύ καλή δουλειά. Μπράβο. :yes:

Το μοτέρ που χρησιμοποιώ είναι ένα μοτεράκι από υαλοκαθαριστήρες αυτοκινήτου. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με αξονάκι που περνά μέσα από σωλήνα που αποτελεί τον άξονα της καρούλας. Όλα ανοξείδωτα.
Στην δεξιά μεριά λοιπόν, έχω τον σωλήνα που κινεί την καρούλα και μέσα του το αξονάκι που φέρνει την κίνηση από το μοτέρ.
Αυτά είναι τα δεδομένα μέχρι τώρα και κάνω κάποιες σκέψεις, για το πως θα εμπλέκω και απομπλέκω την καρούλα από τον κινητήριο άξονα και συγχρόνως να μπορώ να χρησιμοποιώ την μανιβέλα, μετά από την απεμπλοκή της καρούλας, σε περίπτωση μπλακάουτ.
Το πρόβλημα θα ήταν πολύ πιο απλό αν μπορούσα να κρεμάσω την καρούλα και το σύστημα εμπλοκής, στον άξονα του μοτέρ. Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν, γιατί το αξονάκι δεν αντέχει τέτοιο βάρος.
Έβαλα λοιπόν το υποστήριγμα που φαίνεται στη φωτογραφία για ενίσχυση, αλλά τώρα πρέπει να βρω λύση με την καρούλα ανάμεσα σε δυο στηρίγματα και τον άξονα κίνησης του μοτέρ και της καρούλας στην δεξιά μεριά, έξω όμως από τον χώρο που βρίσκεται η καρούλα.
Είναι λίγο δύσκολο να το περιγράψεις, αλλά ελπίζω να σας έδωσα κάποιες εξηγήσεις.
Σας στέλνω και δυο φωτο για να δείτε τον μηχανισμό κίνησης. Έχω παραγγείλει σε γνωστό τορναδόρο τα υπόλοιπα ανταλλακτικά, πάντα σε ανοξείδωτο μέταλλο.  

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.732 δευτερόλεπτα