Ερώτηση Οικονομία και ψάρεμα

21/11/2008 14:19 #1 από vasilios
Οικονομία και ψάρεμα δημιουργήθηκε από vasilios
Αγαπητοί φίλοι γειά σας   :bye:

Αφορμή για το παραπάνω θέμα μου έδωσε μια πρόσφατη συζήτηση που είχα με έναν φίλο φανατικό ψαρά, αλλά και με μερικούς μαγαζάτορες με είδη αλιείας.

Γενικά είναι γνωστό πως διανύουμε 'χαλεπούς' καιρούς, καθώς όλλο αυτό με την οικονομία φένετε να μην έχει γρήγορο τέλος, είναι όμως και γενικά παραδεκτό, πως απο το το Ευρώ και μετά τα πράγματα ξέφυγαν πολύ, με συνέπεια τις περικοπές των εξόδων απο πολλούς συνανθρώπους μας και μέσα σε όλλα αυτά που πειρκόπτονται, και που πολλοί απο εμάς στερούνται εξ αναγκης πλέον, είναι και οι ψαρευτικές μας εξορμήσεις, με τον παραπάνω φίλο λέγαμε λοιπόν πως εγώ προσωπικά - αλλά και εκείνος - σχεδόν κάθε εβδομάδα φεύγαμε για διήμερα ψαρέματα, τότε λοιπόν - εκείνες τις 'όμορφες και ανευ επιστροφής εποχές ' τα έξοδά μας ήταν περίπου για  κάθε Σαββατοκύριακο  κάπου στις 30 με 35.000 χιλίαδες 'παλιοδραχμές' αν θυμάμαι καλά πέρναμε Φαραώ και άλλα δολώματα,και φτάναμε το 10χίλιαρο, άντε 15.000 δρχ - Αλήθεια ...Θυμάσται τον Κολοκοτρώνη μας ; - και ειχαμε τουλάχιστον 3-4 διαφορετικά δολώματα, άντε και άλλες 10.000 δρχ σε καύσιμα για μια απόσταση 500 χλμ πήγαινε - ελα, φτάναμε τις 25.000, άντε και νερά και καφέδες, και κάτι να τσιμπήσεις, και τίποτα σοκολάτες,τίποτα πατατάκια, και κρουασανάκια (πλούσια πράγματα τότε )  αλλές 5.000, αντε και αλλα 5.000 σε βαρύδια, πετονιές κλπ, σύνολο 35.000 δραχμές, άντε να ήταν 40.000 δρχ. ΤΟΤΕ

Για κάντε σήμερα έναν υπολογισμό στα γρήγορα για ένα διήμερο ψάρεμα δύο άτομα να δούμε που πάμε......
έχουμε και λέμε λοιπόν :
1.Δολώματα (2 Φαραώ, 20 Μάνες, καμιά 30αριά μονοδόλια, 2 αμερικάνους, λίγη σαρδελίτσα,άντε και δυό κουτάκια Μαύρο ...για να μην λέμε πως  : Αν είχαμε μαύρο θα τις τσακίζαμε !!!) και λίγα μάλλον έβαλα σε ποσότητα  :fool: :fool: Σύνολο 90 Ευρώ ....λίαν επιοικώς
2.Παρελκόμενα ( βαρίδια, στριφτάρια, αγκίστρια, μια δυό πετονιές, και καμιά χάντρα.....και μεταξωτές κορδέλλες, μια και ότι βλέπει το μάτι μας δεν αφήνει το χέρι μας ) να βάλουμε 60 Ευρώ ; ok Σύνολο 60 Ευρώ
3.Καύσιμα να βάλουμε 50 Ευρώ βενζινούλα ; άλλα 50 Ευρώ
4.Δεν θα φάμε και τίποτα δυό ολόκληρες μέρες - μάλλον τρείς αν φύγεις απο Παρασκευή, σάντουϊτς, νερά, καφέδες, μερικά αναψυκτικά, νερό, κανένα 'μνπινελίκι' δεν θές για το τσιγάρο; να υπολογίσουμε με όλλα αυτά 25 ευρώ ; για βάλε και 4-5 πακέτα καπνό για όσους καπνίζουμε άλλα 15 Ευρώ, πάμε στα 40, έχουμε λοιπόν και λέμε :

1.Δολώματα                90
2.Παρελκόμενα            60
3.Καύσιμα                   50
4.και λοιπά φαγώσημα  40
Σύνολο :               240 Ευρώπουλα
για ένα σαββατοκύριακο ψάρεμα, για πολλαπλασίασε τώρα να το κάνεις αυτό κάθε βδομάδα και δες πως πάνω κάτω θέλεις 1000 !!!! Ευρώ μόνο για το ψάρεμα, άντε και να το μοιράσεις με ένα φίλο, πας στα μισά δηλαδή μια 500σάρα.....τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας, πάντως όσον με αφορά, αυτά τα πολύ αγαπημένα μου διήμερα κάθε βδομάδα σχεδόν, ανήκουν πλέον στην σφαίρα της 'νοσταλγίας' .

Και τα ίδια ακούω να μου λένε και οι μαγαζάτορες, πως η δουλειά έχει 'κόψει', και πως να μην έχει κόψει όταν ένα καρούλι πετονιά έφτασε να έχει 20 + Ευρώ, και ένα σακουλάκι με ακγκίστρια φτάνει και 3.5 Ευρώ.

Δεν ξέρω αν φταίνε οι μαγαζάτορες, η οι εταιρείες που εισάγουν τα ψαροπαρελκόμενα, αλλά κοιτώντας και site του εξωτερικού, βλέπω μεγάλες διαφορές στα κόστη, μήπως, λέω μήπως, να αρχίσουμε να ψάχνουμε κι'εμείς για φθηνότερες τιμές ; μήπως μας έχουν 'πιάσει' κορόϊδα ; Eπειδή κάνουμε το χόμπυ μας και είμασται 'τρελαμένοι ' πρέπει να τους τα ακουμπάμε κανονικά ; για προτείνετε καμιά ιδέα μπας και δούμε φώς, γιατί έτσι όπως πάει με βλέπω, να βλέπω την θάλασσα με τα κυάλια που αγόρασα απο την Κινέζα   :crazy: και να αρχίσω να ψαρεύω στην πισίνα του γείτονα.  :yahoo: :crazy: :crazy:     

Φιλικά
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 14:30 #2 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Βασίλη όντως οι καιροί είναι δύσκολοι αλλά σαν πολλά δεν τα λες τα έξοδα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 14:39 #3 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Φίλε Πασχάλη γειά χαρά   :bye:

Εδώ στην Αθήνα τα δολώματα πουλιούνται σχεδόν με ίδια τιμή σχεδόν σε όλλα τα μαγαζίά, για πράδειγμα :
Φαραώ 15/τεμ, Μάνες απο 1-1,20 /τεμ, Αμερικάνος 5-5.50/κουτί, μονοδόλια ο.50 /τεμ.,Μαύρο 6.50-7 /κουτί.
Τώρα αν είμαι και κανένα 50άρικο επάνω  :yahoo:, μικρή η διαφορά, αλλά για λιγότερα δεν το βλέπω, εγώ τουλάχιστον εκεί γύρω είμαι στα έξοδα.....για να μην σου προσθέσω τον χειμώνα και κάνα μπουκάλι τσίπουρο, και το καλοκαίρι το ούζο  :crazy: :crazy:

Με την ευκαιρία θα είχε ενδειαφέρον να δούμε και απο τους φίλους που δεν είναι απο Αθήνα, που κυμένονται τα δικά τους έξοδα, ας γράψουν περιοχές, θα είναι μια καλή ένδειξη, για σύγκρηση
         

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 14:57 #4 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Κοίτα….το ψάρεμα για μας είναι τουλάχιστον «διασκέδαση». Για άλλον είναι τα μπάρ ή ένα εστιατόριο.

Φαντάζεσαι όμως κάποιον που να ξεκινά το πιοτό ή το φαί το Σάββατο το πρωί και να τελειώνει Κυριακή βράδυ? Τι μισθό θα πρέπει να έχει για να το κάνει?

Πήγαινε κι εσύ το ψαρεματάκι σου σαν άνθρωπος. Δώσε στον εαυτό σου κάποιες ώρες ξεκούρασης και χαλάρωσης και τις υπόλοιπες στους φίλους σου ή την οικογένειά σου. Για μια μέρα ψάρεμα με 20 ευρώ δολώματα είσαι υπερκαλυμμένος. Κι εγώ π.χ. γνωρίζω ότι Ανατολικό Πήλιο και Εύβοια έχει καλά ψάρια. Γνωρίζω ότι Πορτογαλία και Ισπανία έχει ακόμα καλύτερα. Δεν θα παλαβώσω κιόλας…

Τι στα κομμάτια παρελκόμενα παίρνεις σε κάθε ψάρεμα και σου βγαίνουν 30 ευρώ δεν καταλαβαίνω. Εάν μιλάμε για ψάρεμα με συρόμενα κ.λ.π. με 30 ευρώ βγάζεις τα παρελκόμενα του…έτους.

Όλοι το χαιρόμαστε το ψάρεμα και όλοι θέλουμε να ψαρεύουμε περισσότερο αλλά άμα θέλουμε να πηγαίνουμε  κάθε εβδομάδα ένα 2ήμερο δεν μας φταίει η ακρίβεια.
Εάν (όλοι μας) είμαστε κορόιδα και αγοράζουμε ότι μας «γυαλίσει» δεν φταίει η ακρίβεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 14:59 #5 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Και όσον αφορά τη δημοσκόπηση εμένα μου κοστίζει από 30-50 ευρώ το πολύ…Δεν έχεις καμιά τέτοια επιλογή…

Αυτό όσον αφορά το casting.

Εάν πάω για εγγλέζικο ακόμα λιγότερα. Για σπιν (που πάω σπάνια) κόψε κάτι ακόμα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 15:05 #6 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Και τώρα που το είδα…300-500 ευρώ για ένα ψαρευτικό session που λέμε?

300-500 ευρώ?

Όπως έλεγε και ένας παλιό φίλος:

ΤΡΕ-ΛΑ-ΝΕ-ΜΑΣΣΣΣΣΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 15:06 #7 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα

Και όσον αφορά τη δημοσκόπηση εμένα μου κοστίζει από 30-50 ευρώ το πολύ…Δεν έχεις καμιά τέτοια επιλογή…


Κι εμενα Πασχαλη μου στοιχιζει το ιδιο γιατι δεν κανω ψαρεματα πανω απο5-6 ωρες κι εχω και την θαλασσα στα ποδια μου.
Παλι ομως πολλα ειναι...
Αν πας 2 φορες την εβδομαδα,θελεις 400 ευρω το μηνα
Λιγα ειναι?
Φαντασου και καποιον που μενει μακρια απο την θαλασσα...
(Εξαρταται βεβαια κι απο τα εισοδηματα του καθενος...)


-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 15:25 #8 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
υπερβαλλουμεεεεεεεεε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 15:31 #9 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
Καλησπέρα  παιδεία  κάθε εξόριση  λίγων ωρών  δεν πιστεύω να στοιχίζει πάνω από 60 ευρώ και εγώ τόσα δίνω σε κάθε εξόριση είναι υπερβολή για περσότερα ξεφεύγουμε. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 16:27 #10 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Οικονομία και ψάρεμα
ρε παιδια εγω δεν ξερω γιατι αλλα για μια εξορμιση 4-6 ωρες δεν χαλαω πανω απο 20 ευρο!ασ πουμε 2 κουτια αμερικανο κανα βαριδακι αν χρειαζετε γιατι ηδη εχω και κανα αλλο συμπραγκαλακι αν χρειαστει γιατι ουτος η αλλος τα περισσοτερα ειναι αγορασμενα απο πριν!ε και 5 ευρο βενζινι αφου δεν θα παω μακρια μιας και το ψαρεμα θα ειναι ολιγοωρο!για κανα ψαρεμα πιο οργανομενο(απο τις 8 το απογευμα μεχρι τις 10 το αλλο πρωι αντε να παμε στα 40 με 45 ευρο!δηλαδη 20 ευρο αμερικανο 10 εωρο τα εκτακτα συμπραγκαλακια και 15 ευρο βενζινι!αντε να παμε στα 60 ευρο με φαγωσιμα και οτι αλλο ειναι!και επειδη τα περρισοτερα οργανομενα ψαρεματα τα κανω μαζι με φιλους μου αν παμε 2 ατομα ειμαστε στα
35-40 ευρο ο καθενας αφου θα χρειαστει λιγο δολωμα παραπανω!ειμαστε στα 70 αντε στη χειρουτερη 80 ευρο τα 2 ατομα!τωρα για παραπανω ειναι λιγο πεταμενα χρηματα υπο την εννοια οτι 50 εωρο δολωμα για μια εξορμηση δεν δινεις εκτος και αν ξερεις οτι εκει που πας θα χρειαζετε να δολωνεις ανα 10 λεπτα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.821 δευτερόλεπτα