Εξυπηρέτηση & Service

17/07/2008 11:11 #1 από Τσαουρέλος Σάββας (AGROMAN)
  Θα ήταν αχαριστία εκ μέρους μου αν δεν εκφράσω και δημόσια τις ευχαριστίες μου και την ικανοποίηση μου για την άμεση εξυπηρέτηση που είχα από την εταιρία ΑΦΟΙ ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ , μετά
από κάποιο "ατύχημα" που είχα σε τρία από τα καλάμια μου (Forcemaster (2), Antares(1) και σε ένα μηχανάκι Ultegra XTA ).
Δηλώνω λοιπόν υπεύθηνα ότι όταν η Ποιότητα , η Εξυπηρέτηση  και το μεράκι ενωθούν αντικατοπτρίζονται με ένα όνομα:  ΑΦΟΙ ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ
Γιαννιτσά - 17/7/2008 - Τσαουρέλος Σάββας 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 13:32 #2 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Καλά κάνεις και ευχαριστείς αγκρομαν, έτσι πρέπει. απλά θέλω να ρωτήσω καλοπροαίρετα...

Τι σόι ατύχημα ήταν αυτό;

Τέσσερα τεμάχια;  :scratch_one-s_head: 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 15:48 #3 από Δημήτρης (DimitrisG)

Καλά κάνεις και ευχαριστείς αγκρομαν, έτσι πρέπει. απλά θέλω να ρωτήσω καλοπροαίρετα...

Τι σόι ατύχημα ήταν αυτό;

Τέσσερα τεμάχια;  :scratch_one-s_head: 


Συγνωμη, εντελως φιλικα θα ηθελα να ρωτησω κατι.

Πρεπει να ζηταμε ευχαριστω γιατι κανουν σωστα (η πλησιαζουν τις σωστες προδιαγραφες service πελατων) οι οποιοι αντιπροσωποι ή καταστηματαρχες;
Δηλαδη εγω εσυ και ο καθε καταναλωτης-πελατης που βγαζει απο την τσεπη του τα λεφτα του πρεπει να λεει και ευχαριστω επειδη τον εξυπηρετησαν;

Δεν ειναι υποχρεωμενοι;
Δεν ωφειλουν να σκιστουν να δωσουν λυση;
Δεν πρεπει να λειτουργησουν ετσι;
Χαρη εκαναν;


#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:00 #4 από Nedbuhannezzar
δεν ειναι οικονομικο το θεμα εξυπηρετησης... ενα ευχαριστω για καποιους ανθρωπους ειναι η καλητερη ανταμοιβη για την δουλεια που κανουν κ σιγουρα τους δινει εφοδια για να συνεχισουν την καλη δουλεια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:03 #5 από Δημήτρης (DimitrisG)

δεν ειναι οικονομικο το θεμα εξυπηρετησης...


Ποιος ειπε οτι ειναι οικονομικο το θεμα της εξυπηρετησης;

Ηθικοτατο ειναι.

Το οικονομικο ειναι στη φαση του αγοραζω-πουλω.
Στην Ελλαδα βεβαια εχει γινει τριπτυχο αγοραζω-πουλω-σε γραφω.

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:29 #6 από dark
"Στην Ελλαδα βεβαια εχει γινει τριπτυχο αγοραζω-πουλω-σε γραφω."

έτσι είναι αγαπητέ slack!

και το αυτονόητο θα συμπλήρωνα έχει γίνει κάτι το ιδιαίτερο!!

Απλά ο agroman πιθανόν να ήθελε να εκφράσει την ικανοποίησή του δημόσια και το μετέφερε λάθος.

Και στον ταμεία στην τράπεζα που την δουλεία του κάνει λέμε ένα ευχαριστώ ....δεν το κάνουμε όμως και θέμα!!

Χρήστος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:32 #7 από Δημήτρης (DimitrisG)

Και στον ταμεία στην τράπεζα που την δουλεία του κάνει λέμε ένα ευχαριστώ ....δεν το κάνουμε όμως και θέμα!!

Χρήστος


Χρηστο  :give_heart:

Το λεμε στον ταμια οχι γιατι του το χρωσταμε ομως, αλλα επειδη ειμαστε ευγενικοι.

Με εκτιμηση.

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:41 #8 από dark
Έτσι ακριβώς Slack! :yes:

Φαντάσου να πάρεις τρία κουτιά  αμερικάνο (στα γρήγορα γιατί θέλεις να ψαρέψεις)να ανέβεις κατέβεις τα βράχια .........διαπιστώνεις ότι το 90% είναι ψόφια
να επιστρέψεις στο κατάστημα να ανγνωρίσει το λάθος του και να λες....:
Τι καλός άνθρωπος που μου τα αντικατέστησε τον ευχαριστώ!!
Τον ευχαριστώ Και θέλω να το ξέρουν όλοι.

Χρήστος

Υ.Γ Το ρώτησε και ο ΙΧΘΥΣ "τι σοι ατύχημα ήταν αυτό AGROMAN?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:47 #9 από dark

Δηλώνω λοιπόν υπεύθηνα ότι όταν η Ποιότητα , η Εξυπηρέτηση  και το μεράκι ενωθούν αντικατοπτρίζονται με ένα όνομα: 



ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2008 16:50 #10 από Δημήτρης (DimitrisG)

Έτσι ακριβώς Slack! :yes:

Φαντάσου να πάρεις τρία κουτιά  αμερικάνο (στα γρήγορα γιατί θέλεις να ψαρέψεις)να ανέβεις κατέβεις τα βράχια .........διαπιστώνεις ότι το 90% είναι ψόφια
να επιστρέψεις στο κατάστημα να ανγνωρίσει το λάθος του και να λες....:
Τι καλός άνθρωπος που μου τα αντικατέστησε τον ευχαριστώ!!
Τον ευχαριστώ Και θέλω να το ξέρουν όλοι.

Χρήστος

Υ.Γ Το ρώτησε και ο ΙΧΘΥΣ "τι σοι ατύχημα ήταν αυτό AGROMAN?


Παλι τα ιδια;  :unknw:

Θα του πω ευχαριστω γιατι μου εδωσε ετοιμοθανατα δολοματα (και μετα αφου με γκαστρωσε ανεβα κατεβα βραχια) τα αλλαξε με φρεσκα;
Και γιατι δεν εδινε φρεσκα με την μια;  :rofl:


#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.398 δευτερόλεπτα