Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

03/10/2007 12:44 #1 από Μιλτιάδης Λήντερης
Με αφορμή πόστ του Γιάννη Ντόντη (Jvd) που γράφηκε στο τόπικ "προβλήματα στο psarema.gr" και που εμφανίζει την άκρως δικαιολογημένη αντίρρησή του (και όχι μόνο δική του) δια την διακωμώδηση τόπικ που είναι άκρως ενδιαφέροντα από τεχνικής άποψης, ανοίγω αυτό το θέμα, δια να συστήσω πλέον σε όλα τα μέλη (και πριν από όλους σε εμένα), να αποφεύγουν από τώρα και στο εξής τις οποιεσδήποτε παραθέσεις που είτε δεν έχουν σχέση με το θέμα, είτε το διακωμωδούν (ευτυχώς με την καλή έννοια της λέξεως) και το εκτρέπουν με αυτόν τον τρόπο από την φυσική του πορεία, αυτή της διδαχής και εκμάθησης.
Λέω ότι η σύσταση πρέπει να γίνει-πριν από όλους σε εμένα-διότι υπήρξα, άν και "τροχονόμος", υπαίτιος της "καταστροφής" κάποιων τέτοιων τόπικ, με ενδιάμεσα και παραβατικά πόστ μου εν είδη αστεϊσμού.
Λάθος μου μεγάλο και ευχαριστώ τους φίλους που μου το επισήμαναν.
Άν υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθούν εις το εξής παρόμοια κρούσματα άς αναπτυχθούν εδώ κάποιες προτάσεις και άν μου ζητηθεί, είμαι πρόθυμος να βοηθήσω, όπου και όσο μπορώ, με την ιδιότητά μου του συνδιαχειριστού για να υλοποιηθούν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 13:42 #2 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Συμφωνώ απόλυτα!

Προτείνω επίσης σε ΟΛΟΥΣ να προτιμούν τα ΠΜ για μηνύματα του είδους "Μπράβο! ωραίο ψάρι" κτλ.

Επίσης θα έλεγα ότι μπορούμε αν το νοιώθουμε σαν ανάγκη να γράψουμε κάτι τέτοιο... μετά από λίγο να το σβήνουμε.

Κάποιες πολύ καλές συζητήσεις έχουν μαμηθεί απερίγραπτα από άσχετα σχόλια και λοιπά.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 14:12 #3 από Akistsam
Μήπως,λέω μήπως θα ήταν καλό αν άνοιγαν θέματα μόνο για 'διακωμώδηση'(δεν ξέρω αν είπα τη σωστή λέξη).Λίγο διαφορετικά από τα Χιουμοριστικά.Τι λέτε κ.Συνδιαχειριστά;

H Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,  την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 14:31 #4 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Άκη θα σου πω τη γνώμη μου για το ερώτημά σου και ΔΕΝ θέλω να θεωρηθεί αντιπαράθεση, παρατήρηση ή οτιδήποτε το αρνητικό!

Το psarema.gr έχει συγκεκριμένο σκοπό. Την ανταλλαγή γνώσεων και την καλλιέργεια αλιευτικής παιδείας πάνω σε δεοντολογικές αρχές.

Υπάρχουν και κάποιες χιουμοριστικές ενότητες αλλά δεν θα πρέπει να έχουν κάποιο πρωτεύοντα ρόλο εδώ. Δεν με ενοχλεί να υπάρχουν αλλά καλό θα ήταν να περιοριστούν σε αυτές τις ενότητες τα χιουμοριστικά.

Θεωρώ λάθος να γράφονται "σαχλαμαρίτσες" σε ένα τόπικ γιατί στο τέλος χάνεται η ουσία και η όποια πληροφορία μέσα σε κατεβατά από ανούσια σχόλια. Έτσι καταστρέφεται και η δυνατότητα μιας ενότητας (ενός τόπικ) να έχει κάποια ενημερωτική αν όχι εκπαιδευτική αξία.

Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ άλλα sites όπου το αντικείμενο είναι ειδικά το χιούμορ. Όποιος αναζητεί κάτι τέτοιο (εγώ το κάνω) ας το βρεί σε αυτά τα sites.

Επιπλέον, η διακωμώδηση ενός θέματος όχι μόνο δεν προσφέρει αλλά είναι συχνά αιτία για παρερμηνείες, παρεξηγήσεις και καυγάδες χωρίς λόγο.

Βέβαια άνθρωποι είμαστε και διαθέτουμε και χιούμορ αλλά και την οικειότητα να "πειράξουμε" ο ένας τον άλλον. Ωστόσο θεωρώ ότι αυτό πρέπει να γίνεται με μέτρο και μετά από λίγο (έστω και μέρες μετά) να "καθαρίζονται" τα πειράγματα και τα αστεία γραφόμενα από τα τόπικς για αν μένει μόνο η ουσία.

Επαναλαμβάνω (το είπα και αλλού) ότι τα πειραχτικά σχόλια και "μπράβο ωραίο ψάρι" μπορούν να στέλνονται με ΠΜ.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 14:43 #5 από Akistsam
Εντάξει Κώστα έχεις όντως δίκιο.Όντως σε κάποια θέματα γίνονται 'χιουμοριστικές' παρεμβολές και χάνεται και η ουσία του θέματος αλλά και ο ειρμός του αναγνώστη.Δεν κατηγορώ άλλους γιατί και εγώ ο ίδιος το έχω κάνει και πραγματικά ζητάω συγγνώμη.



Ωστόσο θεωρώ ότι αυτό πρέπει να γίνεται με μέτρο και μετά από λίγο (έστω και μέρες μετά) να "καθαρίζονται" τα πειράγματα και τα αστεία γραφόμενα από τα τόπικς για αν μένει μόνο η ουσία.

Καλή η πρόταση σου αλλά σκέψου και τους διαχειριστές.Θα πρέπει να ψάχνουν συνέχεια,κάθε μέρα όλα τα θέματα μήπως βρουν κάποια παρεμβολή που 'χαλάει το θέμα'.Εκτός και αν αυτή η δουλειά μπορεί να γίνει και από κάποιους άλλους.



Επαναλαμβάνω (το είπα και αλλού) ότι τα πειραχτικά σχόλια και "μπράβο ωραίο ψάρι" μπορούν να στέλνονται με ΠΜ.

Αυτή νομίζω πως είναι καλή ιδέα.Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

Άκη θα σου πω τη γνώμη μου για το ερώτημά σου και ΔΕΝ θέλω να θεωρηθεί αντιπαράθεση, παρατήρηση ή οτιδήποτε το αρνητικό!

Αλοίμονο!!Γιατί να θεωρηθεί ως αντιπαράθεση ή οτιδήποτε άλλο...;;;

H Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,  την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 14:51 #6 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)


Καλή η πρόταση σου αλλά σκέψου και τους διαχειριστές.Θα πρέπει να ψάχνουν συνέχεια,κάθε μέρα όλα τα θέματα μήπως βρουν κάποια παρεμβολή που 'χαλάει το θέμα'.Εκτός και αν αυτή η δουλειά μπορεί να γίνει και από κάποιους άλλους.


Άκη σωστά το βλέπεις σαν επιπλέον ευθύνη για τους διαχειριστές αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν άλλα μέλη. Οι διαχειριστές μπορούν να αναλάβουν και να έχουν την ευθύνη των όσων σβήνουν ενώ τα υπόλοιπα μέλη εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να σβήνουν γραφόμενα άλλων μελών.

Φυσικά και δεν χρειάζεται να πιάσει κανένα διαχειριστή κάποια μανία κάθαρσης και τα περισσότερα που είναι άσχετα μπορούν να τα σβήνουν οι ίδιοι οι γράφοντες μετά από λίγη ώρα - καλύτερα βέβαια να το είχαν γράψει σε ΠΜ  :yes3:

Η προσπάθεια ξεκαθαρίσματος θα μπορούσε να γίνει (από τους διαχειριστές πάντα) αρχίζοντας από τα πιο παλαιά και ξεχασμένα τόπικς...

Αυτή είναι και η δική μου πρόταση αλλά περιμένω να ακούσω και τις γνώμες άλλων....

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 14:53 #7 από COSTASANDROS
Θελω 2-3 παραδειγματα σοβαρων τοπικς που υποτιθεται πηραν κακο
δρομο λογω περιεργων σχολιων. Επισης, επειδη μεχρι σημερα δεν
ειχα καποιο σοβαρο προβλημα σε τοπικς που ανοιξα, θα ηταν χρησιμο
για ολους να σκεφτουμε τι ειναι αυτο που τραβαει περιεργα σχολια πλην
φυσικα του υποτιθεμενου κακοπροαιρετου σχολιασμου για τον οποιο εως
σημερα οι συνδ/στες εχουν φυσικα επεμβει και διορθωσει αναλογως.

Τυχαια γεγονοτα η προβληματικο συστημα?


φιλικα
κωστας
   

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 15:02 #8 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Κώστα ο "κακός δρόμος" δεν είναι μόνο οι κακοπροαίρετοι σχολιασμοί κτλ. Είναι και (κατά τη γνώμη μου πάντα) το όποιο τόπικ φτάνει τις πολλές σελίδες με πολλά άσχετα και ελάχιστες αναφορές στην ουσία του τόπικ.

Ρόλο (σημαντικό μάλιστα) σε αυτό παίζει και η ανάρτηση νέων θεμάτων χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον, το άνοιγμα "νέων" θεμάτων που έχουν συζητηθεί και σε παλαιότερα τόπικς κτλ.

Καλό θα ήταν να κάνουν τα μέλη μια αναζήτηση ΠΡΙΝ ανοίξουν νέο θέμα!

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 15:04 #9 από Akistsam
Κώστα (Costasandros), όσο για τα τόπικς επειδή δεν προλαβαίνω θα τα παραθέσω αργότερα,εκτός και αν με προλάβει κάποιος.Μάλλον καλύτερα θα στα στείλω με ΠΜ για να μην θίξω πρόσωπα.Δεν είπαμε ότι τα τόπικ πήραν κακό δρόμο ή χάλασαν ούτε είπαμε ότι ο σχολιασμός των μελών ήταν κακοπροαίρετος.Είναι καλοπροαίρετος(ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) απλά όταν π.χ. κάνω εγώ ένα σχόλιο για κάποιον, αυτό είναι μεταξύ εμού και αυτού.Ο αναγνώστης μάλλον δεν θα το καταλάβει, αλλά θα μπερδευτεί και θα διαβάζει αχρείαστα γι' αυτόν πράγματα, ενώ αυτός το μόνο που θα ήθελε διαβάσει είναι π.χ. πως δένουν την πετονιά.Και επίσης, σίγουρα δεν χάλασαν ή δεν πήραν κακό δρόμο απλά κουράζουν τον αναγνώστη.Τέλος νομίζω πως ο σχολιασμός κάθε άλλο παρά κακοπροαίρετος είναι.Αυτή είναι η άποψη μου αλλά θα ήθελα να διαβάσω και τις απόψεις άλλων μελών πάνω σε αυτό το θέμα.

  Φιλικά και χωρίς παρεξηγήσεις,
  Άκης

H Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,  την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 15:10 #10 από Μιλτιάδης Λήντερης

Επίσης θα έλεγα ότι μπορούμε αν το νοιώθουμε σαν ανάγκη να γράψουμε κάτι τέτοιο... μετά από λίγο να το σβήνουμε.


Θα έλεγα Κώστα, ότι αυτό που λές, είναι ολίγον τί ανέφευκτο δια τον λόγον ότι πριν προλάβει κάποιος να διαγράψει το δικό του πόστ, έχουν προλάβει ήδη άλλοι να γράψουν τα δικά τους, στο ίδιο στύλ και να έχουν συμπεριλάβει μάλιστα ως
παράθεση και το πόστ του προηγούμενου μέλους. Έτσι άν κάποιος διαγράψει το δικό του πόστ, αυτό μπορεί και να παραμείνει αυτούσιο, ως παράθεση στα πόστ των υπολοίπων.

***Πάντοτε ήμουν αντίθετος με τα μακροσκελή quotes όπου παραθέτονται τα γραφόμενα άλλων με μοναδικό σκοπό κάτω από αυτά να μπαίνει ένα απλό εικονίδιο ή ένα μπράβο, ή ένα ΟΚ.
Μία απλή παραπομπή του τύπου....σχετικά με το πόστ Νο...του τάδε.....ή του τύπου....ίδε πόστ Νο...του τάδε πιστεύω πως σε πολλές των περιπτώσεων, θα ήταν αρκετό***

Η δική μου η πρόταση είναι, αφού εμπεδώσουμε όλοι μας ότι δεν πρέπει να παρεμβαίνουμε σε σοβαρά πόστ, άν δεν έχουμε κάτι ουσιώδες και σχετικό με αυτά να πούμε, τότε με κοινή απόφαση όλων των μελών, να δοθεί η δυνατότητα (κάτι που ούτως ή άλλως έχουμε) στους συνδιαχειριστές να επεμβαίνουν, χωρίς όμως και να επισύρουν την μήνη (θυμός-παρεξήγηση) των μελών που ποστάρησαν. Αυτό πρέπει να γίνει "κτήμα" όλων των μελών και να μην μας θεωρούν κακούς "μπάτσους" της ιστοσελίδος.
Θα πρότεινα επίσης όταν κάποιος συνδιαχειριστής κάνει κατάχρηση εξουσίας (έχω κατηγορηθεί και για αυτό), να υπάρξει, να ανοιχθεί, ένα τόπικ, όπου τα ενδιαφερόμενα μέλη να μπορούν να υπερασπιστούν τις απόψεις των περί της άδικης κατά την γνώμη τους διαγραφής από τον εκάστοτε συνδιαχειριστή ενός πόστ τους, ο δε συνδιαχειριστής άν υποπέσει δύο τρείς φορές σε σφάλμα άδικης αποδεδειγμένης μέσω του ιδίου τόπικ διαγραφής, να αποβάλλεται από το "σώμα"   
Δεν ξέρω άν έχω γίνει κατανοητός (έχω και την δυσκολία χρήσης της απλής Δημοτικής γλώσσας) από όλους τους φίλους εδώ μέσα. Το εύχομαι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.213 δευτερόλεπτα