banner psaremagr

Ερώτηση Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

03/10/2007 15:22 #11 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων
Costasandros

Κώστα για τα "2-3 παραδειγματα σοβαρων τοπικς που υποτιθεται πηραν κακο δρομο" θα σου πω μόνο πως θεωρώ ότι το κάθε τόπικ που ανοίγει κάποιος είναι σοβαρό για αυτόν που το κάνει και που θέτει τα ερωτήματά του.

Το να το διακωμωδήσουν κάποιοι άλλοι ή να εισπράξει 5 άσχετες/ανούσιες απαντήσεις για κάθε πραγματική απάντηση στο αρχικό θέμα είναι (κατά τη γνώμη μου) ο κακός δρόμος.

Μιλτιάδη

Η δική μου η πρόταση είναι, αφού εμπεδώσουμε όλοι μας ότι δεν πρέπει να παρεμβαίνουμε σε σοβαρά πόστ, άν δεν έχουμε κάτι ουσιώδες και σχετικό με αυτά να πούμε, τότε με κοινή απόφαση όλων των μελών, να δοθεί η δυνατότητα (κάτι που ούτως ή άλλως έχουμε) στους συνδιαχειριστές να επεμβαίνουν, χωρίς όμως και να επισύρουν την μήνη (θυμός-παρεξήγηση) των μελών που ποστάρησαν. Αυτό πρέπει να γίνει "κτήμα" όλων των μελών και να μην μας θεωρούν κακούς "μπάτσους" της ιστοσελίδος.


Συμφωνώ με την πρόταση σου!  :yes3:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 15:25 #12 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Θα πρότεινα επίσης όταν κάποιος συνδιαχειριστής κάνει κατάχρηση εξουσίας (έχω κατηγορηθεί και για αυτό), να υπάρξει, να ανοιχθεί, ένα τόπικ, όπου τα ενδιαφερόμενα μέλη να μπορούν να υπερασπιστούν τις απόψεις των περί της άδικης κατά την γνώμη τους διαγραφής από τον εκάστοτε συνδιαχειριστή ενός πόστ τους,


Υπαρχει ενα τετοιο τοπικ,εχει ανοιχθει εδω και πολυ καιρο,δουλευει, ας το βαλουν τα μελη στα favorites και οποτε
το κρινουν ας αστραφτουν και ας βροντανε οπως θελουν και αγαπουν.
www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=115&topic=1059.0

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 15:57 #13 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων
Συμφωνώ με το τόπικ που αναφέρεις Κώστα, όμως θα προτιμούσα ένα άλλο με την συγκεκριμένη και μόνον μορφή της υπεράσπισης εκ μέρους των μελών, της κατά την άποψή τους, άδικης διαγραφής κάποιας παράθεσής των.
Προϋποθέτει βεβαίως αυτό και το ότι ο κάθε συνδιαχειριστής που θα διαγράφει κάποιο πόστ να αναλαμβάνει και την ευθύνη της διαγραφής και να ανακοινώνει ότι η διαγραφή έγινε από αυτόν.
Να μην ψάχνουμε μετά, ποιός συνδιαχειριστής προέβη στην διαγραφή. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:03 #14 από Αντώνης Δαχλίδης (ant)
Απαντήθηκε από Αντώνης Δαχλίδης (ant) στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων
Πιστεύω, αν και είναι μάλλον δύσκολο, ότι θα μπορούσαν οι συνδιαχειριστές πρώτα να έστελναν ένα ΠΜ σε κάθε ένα που θα έκαν κάποια άσχετη με το θέμα παρεμβολή, ΠΜ με το οποίο θα του γινόταν η σύσταση ότι η παρεμβολή του θα πρέπει να διαγαφεί εντός Χ ωρών από τον ίδιο. Αν το μέλος πιστεύει ότι πρέπει να μείνει η παρεμβολή του τότε να εφαρμοστεί η πρόταση του Μιλτιάδη για το topic των διαγραφών. Αν δεν διαφωνήσει και το σβήσει ο ίδιος τότε όλα καλά, αλλά αν αργήσει για τον οποιοδήποτε λόγο, και δεν έχει διαφωνήσει, τότε να διαγραφεί από τους συνδιαχειριστές.

Πάντως το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό. Πολλές φορές γράφουμε κάτι όντως σοβαρό και κάπου βάζουμε και το χιουμοριστικό της υπόθεσης. Μήπως θα έπρεπε και αυτό να σβήνεται; Μήπως θα ήταν καλό να σβήνεται; Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε εφόσον το άσχετο κομάτι καλύπτει ένα 'μικρό' μέρος . Το ερώτημα τίθεται αυτόματα. Τι εννοούμε μικρό; Πόσο είναι; Ποσοστό επί των γραφόμενων; Συγκεκριμένος αριθμός;

Και για να γίνω λίγο κακός. Μας ενοχλούν περισσότερο τα άσχετα καλοπροέραιτα σχόλια ή τα topic όπου κάποιοι 'σκοτώνονται' και άλλους, όπου η κατινιά δίνει και πέρνει; Και εκεί τι κάναμε μέχρι σήμερα. Σε πρόσφατο γεγονός ζήτησα την διαγραφή του topic και απάντηση δεν πήρα. Προτιμώ ΠΡΩΤΑ να φύγουν αυτά και μετά οι άσχετες παρεμβολές που σε τελική ανάλυση και εφόσον είναι ελεγχόμενες σε ποσότητα βοηθούν και λίγο αφού ξεκουράζουν τον αναγνώστη. Όταν έκανα μάθημα στο ΤΕΙ Σίνδου, κατά την διάρκεια του μαθήματος έκαν και χιούμορ, περιορισμένο χρονικά, κάτι που ξεκούραζε τους φοιτητές και τους βοηθούσε στην παρακολούθηση του μαθήματος

Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:06 #15 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Συμφωνώ με το τόπικ που αναφέρεις Κώστα, όμως θα προτιμούσα ένα άλλο με την συγκεκριμένη και μόνον μορφή της υπεράσπισης εκ μέρους των μελών, της κατά την άποψή τους, άδικης διαγραφής κάποιας παράθεσής των.
Προϋποθέτει βεβαίως αυτό και το ότι ο κάθε συνδιαχειριστής που θα διαγράφει κάποιο πόστ να αναλαμβάνει και την ευθύνη της διαγραφής και να ανακοινώνει ότι η διαγραφή έγινε από αυτόν.
Να μην ψάχνουμε μετά, ποιός συνδιαχειριστής προέβη στην διαγραφή. 



Αυτο το τοπικ ηδη περιεχει παρομοια περιπτωση διαμαρτυριας αρα ας το αφησουμε να τρεξει.
Καλω ξανα τα μελη να το χρησιμοποιουν ωστε να εχουμε εικονα οπως αλλωστε εχει
ζητησει και ο Fisherman με ποστ του σε αυτο το τοπικ. Οποιος εχει κατι να πει ας το πει ελευθερα
και τον διαβεβαιωνω οτι η γνωμη του ειναι πολυτιμη.
Τα υπολοιπα που αναφερεις θα τα δουμε ολοι μαζι εκει που πρεπει και θα τα τακτοποιησουμε κατα
τον καλυτερο δυνατο τροπο.

φιλικα
κωστας   

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:15 #16 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων


Και για να γίνω λίγο κακός. Μας ενοχλούν περισσότερο τα άσχετα καλοπροέραιτα σχόλια ή τα topic όπου κάποιοι 'σκοτώνονται' και άλλους, όπου η κατινιά δίνει και πέρνει; Και εκεί τι κάναμε μέχρι σήμερα. Σε πρόσφατο γεγονός ζήτησα την διαγραφή του topic και απάντηση δεν πήρα.




Ποιο τοπικ?

Κατινια,σκοτωματα, ασχετα σχολια.....μηπως αυτα δεν ειναι η πραγματικη εικονα
γυρω μας καθε μερα στη ζωη. Ναι δεν ειναι καθολου ευπροσδεκτα εδω, αλλα δεν
παυουν να ειναι η αντανακλαση της αληθειας γυρω μας.
Οπως τα ακους στο λιμανι και στην παραλια ετσι κι εδω.Οι  ιδιοι ανθρωποι ειναι.
Και κατι τελευταιο,ας δεχνουμε κατανοηση στον τροπο που μιλαει καθε ενας,ισως
δεν μπορει να μιλησει αλλιως, ετσι ξερει, σκεψου το....

φιλικα
κωστας   

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:18 #17 από Αντώνης Δαχλίδης (ant)
Απαντήθηκε από Αντώνης Δαχλίδης (ant) στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Ποιο τοπικ?


Κώστα το topic σε σχέση με το 1ο τεύχος του casting και τα όσα έγραψαν κάποια μέλη εκεί

Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:18 #18 από agistri
Απαντήθηκε από agistri στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Πιστεύω, αν και είναι μάλλον δύσκολο, ότι θα μπορούσαν οι συνδιαχειριστές πρώτα να έστελναν ένα ΠΜ σε κάθε ένα που θα έκαν κάποια άσχετη με το θέμα παρεμβολή, ΠΜ με το οποίο θα του γινόταν η σύσταση ότι η παρεμβολή του θα πρέπει να διαγαφεί εντός Χ ωρών από τον ίδιο. Αν το μέλος πιστεύει ότι πρέπει να μείνει η παρεμβολή του τότε να εφαρμοστεί η πρόταση του Μιλτιάδη για το topic των διαγραφών. Αν δεν διαφωνήσει και το σβήσει ο ίδιος τότε όλα καλά, αλλά αν αργήσει για τον οποιοδήποτε λόγο, και δεν έχει διαφωνήσει, τότε να διαγραφεί από τους συνδιαχειριστές.


Μήπως είναι καλύτερο,αντί να ψάχνουμε τον λιγότερο δύσκολο τρόπο για να διορθώσουμε μια τέτοια κατάσταση,να προσπαθήσουμε όλα τα μέλη ώστε να μην την δημιουργούμε εξ αρχής?

Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:25 #19 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Ποιο τοπικ?


Κώστα το topic σε σχέση με το 1ο τεύχος του casting και τα όσα έγραψαν κάποια μέλη εκεί




Eπαναλαμβανω οτι μιλαμε για καθημερινους ανθρωπους και οχι φιλολογικο σαλονι. Καταλαβε το...
Με το να σβησεις τις φωνες δεν κανεις κατι, η αξια ειναι να προσπαθησεις να το συζητησεις
με τετοιο τροπο ωστε να δωσεις να γινει κατανοητο οτι εδω μας αρεσει αλλιως.... :bye:


φιλικα
κωστας

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 16:28 #20 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Διακωμώδηση τόπικ τεχνικών θεμάτων

Μήπως είναι καλύτερο,αντί να ψάχνουμε τον λιγότερο δύσκολο τρόπο για να διορθώσουμε μια τέτοια κατάσταση,να προσπαθήσουμε όλα τα μέλη ώστε να μην την δημιουργούμε εξ αρχής?

Φιλικά.

Νίκος.


Πολύ σωστά!

Η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία (Ιπποκράτης)


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.226 δευτερόλεπτα

banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection