ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ

25/01/2013 06:51 #1 από Κάλυμνος
Καλημέρα σε όλη τη παρέα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα παρακάτω γιατί θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα από μας!
Παρήγγειλα από γνωστό κατάστημα της Αττικής ένα καλάμι και ένα μηχανισμό για surfcasting μέσω διαδικτύου, εμείς στην επαρχία που δεν έχουμε δυνατότητα επιλογής λόγω των λίγων καταστημάτων στον τόπο μας, οι παραγγελίες με χρήση του Internet είναι λύση από θέμα τιμής και επιλογής ποικιλίας προϊόντων ακόμα και αν πληρώνουμε τα έξοδα μεταφοράς συμφέρει.
Όταν μου έφεραν την παραγγελία με (ταχυμεταφορές μετά από 1 μέρα αντικαταβολή) λοιπόν ανοίγοντας το κουτί που ήταν το μηχανάκι είδα ότι ήταν σπασμένο το πικάπ από το πλάι εκεί που είναι η μια βίδα.
Παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα και μίλησα σε μία κυρία που μου είπε να τον επιστρέψω για να το δούνε, τον επέστρεψα αυθημερόν πέρασαν 4 μέρες μεσολάβησε βέβαια Σαββατοκύριακο, πήρα εγώ τηλέφωνο και μου λέει η ίδια κυρία ότι πήραν χθες τον μηχανισμό και θα το στείλει στην εταιρεία για να το δουν ( αυτοψία –νεκροψία= άχρηστος) αφού με ρώτησε πως έσπασε που να ξέρω εγώ ….. περιμένω 2 μέρες τίποτα παίρνω τηλέφωνο «υπομονή», τίποτα περιμένετε θα σας πάρω αύριο τηλέφωνο μου είπε η κυρία, πράγματι την επομένη μιλάμε τηλεφωνικά και μου λέει ότι η εταιρεία μου είπε ότι ο μηχ……… δεν φτιάχνεται και αυτή όταν το έστειλε το έλεγξε και ήταν γερός, ακόμα μου είπε ότι η ταχυμεταφ….. την διαβεβαίωσαν ότι δεν τον έσπασαν αυτοί (το είπε με μεγάλη σιγουριά δεν ξέρω γιατί!) και έπρεπε λέει επιτόπου να φωτογραφήσει το μηχανάκι -πτώμα ο υπάλληλος των ταχυμετ….. ότι έσπασε, «Τι άκουσα ο άνθρωπος» άρα ποιος τον έσπασε; Της μίλησα λίγο έντονα της είπα ότι φταίει αυτή γιατί το δέμα ήταν στο κουτί της σκευασίας του χωρίς να καμία άλλη προστασία φελιζόν ή να κάτι άλλο, ούτε καν να αναγραφούν ότι είναι εύθραυστο, άντε να βρεις το δίκιο σου , πάει αυτή ημέρα την επομένη μιλάμε πάλι μου λέει το ευχάριστο ότι η εταιρεία, ποια εταιρεία από σας παρήγγειλα το μηχαν… δεν καταλαβαίνω της είπα θα το αντικαταστήσει το μηχανάκι σαν προσφορά μου είπε αλλά πρέπει να πληρώσω εγώ τα έξοδα μεταφοράς 10 ευρώ για να μου το στείλουν, έξω φρενών εγώ της εξήγησα ευγενικά ότι δεν έγινε με δική μου υπαιτιότητα και έξοδα μεταφοράς δεν τα πληρώνω τα πλήρωσα την πρώτη φορά όταν τον παρέλαβα όπως είχα υποχρέωση.
Μου είπε ότι θα πάρει την εταιρεία να ρωτήσει (άντε πάλι η εταιρεία) «γαϊδουρινή υπομονή» περιμένω 8 ημέρες

ως τώρα και ακόμα τίποτα.
Την άλλη μέρα αφού δεν έπαιρνε η κυρία την πήρα εγώ τηλέφωνο μου λέει λοιπόν ότι θα μου στείλει το μηχανάκι πάλι η εταιρεία, την ρωτώ ποια εταιρεία κυρία μου, μου λέει η …………………τάδε γνωστή εταιρεία και εγώ τι πρέπει να κάνω της λέω λέει να περιμένεις να μου το στείλουν αυτή ……εγώ τι να πω τώρα αλλού παρήγγειλα το μηχανισμό άλλος Θααααααααα….. τον στείλει.
Σήμερα 10 μέρες και μηχανισμός πουθενά ……………….
Σας κούρασα αλλά καλά είναι να προσέχουμε τις συναλλαγές μας (μέσω του Internet), με ανθρώπους- καταστήματα χωρίς καμιά επαγγελματική συνείδηση ευτυχώς για να μην πούμε κάτι άλλο αυτοί είναι η εξαίρεση ………………..,πάντως καλού κακού ανοιχτέ και το δέμα μπροστά στο υπάλληλο των ταχυμεταφ…… και τραβήξτε μια φωτογραφία μαζί του (όχι γελαστοί γιατί θα σας παρεξηγήσουν) για να έχετε επαρκείς αποδείξεις, για δακτυλικά αποτυπώματα δεν ξέρω ακόμα εάν θα χρειαστεί…. DNA……
- Διάβασα λοιπόν στην ιστοσελίδα του καταστήματος το: Όροι και συνεργασίες με του πελάτες και έκανα αντιγραφή ή copy pays όπως λένε από την ιδια ιστοσελ…… τα παρακάτω που είναι για την περίπτωση μου!

(Όπου * το όνομα του καταστήματος)

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της *
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
-Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της *
-Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.
-Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
-Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της *
-Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης..(Δεν γίνετε επιστροφή χρημάτων το κόστος αποστολής)
-Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με της *κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού.

- Τα συμπεράσματα δικά σας!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2013 06:56 #2 από ΘΑΝΟΣ
Καλο ειναι να αναφερεις το ονομα της εταιρειας μπας και προφυλαξεις κανεναν απο τις κακοτοπιες..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), παντελης κλωναρης, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2013 07:19 - 25/01/2013 07:28 #3 από Κάλυμνος
Έχεις σκεφτεί φίλε Θάνο ότι μπορεί να σου κάνει μήνυση το κατάστημα για συκοφαντική δυσφήμιση.
- Εάν μου πεις το τηλέφωνο ή το mail σου μπορώ να σου το πω το όνομα του καταστήματος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2013 07:34 #4 από ΘΑΝΟΣ
Απο τη στιγμη που εχεις στοιχεια για οτι εγινε,η γνωμη μου ειναι πως δεν μπορει να σου κανει τιποτα!Υπαρχουν υπηρεσιες που προστατευουν τον καταναλωτη,οπως εχω ακουσει!Μπορεις να απευθυνθεις σε αυτους και να σε κατατοπισουν σχετικα!Καποτε ειχα θεμα με εταιρεια σταθερης τηλεφωνιας και μολις τους ανεφερα πως θα παω στο ινστιτουτο καταναλωτη,το προβλημα μου λυθηκε αυθημερον!Φυσικα τους ειχα ενημερωσει πως οπου σταθω και οπου βρεθω θα τους κραζω...Δεν χρειαστηκε να παω στην υπηρεσια που προανεφερα γιατι μου ελυσαν το προβλημα,που τις προηγουμενες ημερες φαινοταν αδυνατη η λυση του!Εγω Αθηνα μενω και Δοξα τω θεω,οταν εχω την οικονομικη δυνατοτητα(τωρα πια),ψωνιζω κατευθειαν απο τα καταστηματα!Υπαρχουν ομως πολλοι ψαραδες που λογω αποστασης ψωνιζουν με τον τροπο που επελεξες εσυ!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2013 22:31 #5 από παντελης κλωναρης
Καλη ωρα παραγγελνω με εναν φιλο ενα bestmaster 4,50 -150 gr(δυστιχος οχι δικο μου))ερχεται λιπον μετα απο δυο μερες,παω στο ταχηδρομιο και τη να δω ,μια σοληνα pvs φ10 2 μετρα περιπου ,επαθα πλακα ,γαμω τις συσκευασιες λεω ,περνω τηλεφονω το φιλο ,ελα Πανο ηρθε ,ανοιγουμε λοιπον βγαζουμε την θηκη απο μεσα ,η οπια ηταν φρακαρησμενη λογο μηκρης διαμετρου σοληνας,ανοιγω το φερμουαρ πιανω στα χερια μου το κοσμημα ,κειταω καλα ,το προτο και μεγαλητερο δαχτυλιδι σπασμενο ,παγομαρα.Τη ειχε γινει?ξαναβαζω το καλαμι στη θηκη προσπαθω νατο βαλω στη σοληνα αρ----α,το φαρδυτερο μερος τησ θηκης εμπενε με το ζορι στη σοληνα ,περνω τηλ τους λεω τα μαντατα,ευτηχος δεχτηκαν την ζιμια ,τους εστηλα το καλαμι και ηρθε καινουριο ,η.......... αλαγμενο δαχτυλιδη ,στην ιδια σησκευασια μονο που στο σημιο που η θηκη ειναι φαρδια ειχαν κοψει τη σοληνα και ειχαν βαλει σκληρο χαρτονη μεγαλονοντας την διαμετρο τοπικα .Τελος καλο ολα καλα . Το σηγουρο ειναι πος θα ξαναψωνησουμε απο τους τυπους!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2013 07:49 #6 από Θεοφάνης συτιστης ψαριων
στις παραγγελειες μεσω ιντερνετ ολοι λιγο πολυ εχουμε εναν φοβο και εκει ειναι που πρεπει να εχεις εμπιστοσυνη στον πωλητη
τι κανεις ομως οταν αγοραζεις απο καταστημα της πολης σου και αυτο ειναι που πηρες ειναι κατεστραμμένο ;;
για να μην σας κουραζω
απο καταστημα που αγοραζα συχνα πηρα ενα καλαμι εχοντας εμπιστοσυνη δεν το ανοιξα να το δω στο καταστημα παω λοιπον αρκιβως μετα για ψαρεμα και ο θαυματος οταν ανοιξα το καλαμι (τηλεσκοπικο ) ηταν σπασμενο το τριτο απο πανω στελεχος τα μαζευω και παω πισω και τι μου λεει ο θεομπεχτης ; πως το εσπασα :violent1: εγω εγινε της τρελης αλλα το δικιο μου δεν το βρηκα
με λιγα λογια "μετα την απομάκρυνση απο το ταμιο ουδεμια ευθηνη φερουμε"
τορα κοιτω το παραμικρο μεχρι και αν το σακουλακι με τα αγγιστρια εχουν το σωστο αριθμο ποσοτητας μεσα.

σηκωθείτε από τον καναπέ και βουρ για ψάρεμα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2013 16:37 #7 από Ανδρέας
Πώς πλήρωσες? Με κάρτα Visa?
Στέλνεις μία επιστολή στην Visa σου, με όλο το ιστορικό και αναφέρεις ότι δεν δέχεσαι την χρέωση.
Το εγκρίνουν (και θα το εγκρίνουν), σου επιστρέφουν το ποσό στον επόμενο λογαριασμό.
Κρατάς και στο αρχείο σου το αποδεικτικό ότι τους έστειλες πίσω τον μηχανισμό, και τελειώσε το θέμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2013 17:44 #8 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Καλησπέρα.
Πρώτον το σωστότερο για μένα θα ήταν εφόσον τα γεγονότα είναι όπως μας τα περιγράφεις να αναφέρεις το κατάστημα ώστε να έχουν τη δυνατότητα διαβάζοντας το να απαντήσουν και ίσως να δώσουν ποιο άμεση λύση ( έχει τύχει αρκετές φορές παλιότερα ).
Σαφώς η συμπεριφορά που περιγράφεις δεν είναι η αρμόζουσα για έναν επαγγελματία και σίγουρα δεν πρέπει να παίρνει η μπάλα όλους τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται με κάποιο eshop στο internet.

Ο νόμος προστατεύει τον καταναλωτή και αυτά περί δυσφημίσεως έχουν ισχύ ΜΟΝΟ εφόσον λες ψέματα ή παρουσιάζεις τα γεγονότα με ψευδή τρόπο.

Λοιπόν προτεινόμενες λύσεις.
1_ Ξανατηλεφωνείς στο κατάστημα και του γνωστοποιείς ότι εάν μέσα σε 1-2 ημέρες δεν λυθεί το πρόβλημά σου θα κάνεις γνωστό στο σύμπαν και σε όλα τα ψαράδικα Ελληνικά sites το εν λόγο περιστατικό.
Γνωστοποίησε του την εδώ συζήτηση εν ανάγκη.

2_ Τον ενημερώνεις ότι θα προσφύγεις στη Ένωση καταναλωτών και στο υπουργείο εμπορίου.

3_ Εάν η συναλλαγή έγινε με κάρτα χρεωστική ή πιστωτική λόγο ότι κατά τη συναλλαγή δεν ε΄γινε με το σώμα της κάρτας αλλά ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μπορείς απλά να μη δεχθείς τη συναλλαγή.

4_ Κάλεσε την κούριερ που σου παρέδωσε το δέμα και ρώτησε μέχρι τι ποσό είναι ασφαλισμένες οι αποστολές της. Συνήθως είναι 60-100 ευρώ. Απαίτησε αποζημίωση. Θα σου ζητήσουν την απόδειξη αγοράς.

Ελπίζω να σε βοήθησα και συγνώμη που δεν απάντησα από την πρώτη στιγμή αλλά ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος αυτή την εποχή.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, ΘΑΝΟΣ, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2013 09:54 #9 από Κάλυμνος
Καλημέρα καλή βδομάδα σ ΄ όλη την παρέα ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές σας θα περιμένω 2-3 μέρες ακόμα μήπως και μου το στείλουν( η εταιρεία) το μηχανάκι όπως μου είπε το κατάστημα .
Σήμερα είμαι σίγουρος 100% ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος διάβασε τα δικαιολογημένα σχόλια μας, οπότε θα έχει ενεργήσει για τη λύση του θέματος , ίσως και να του γίνει και μάθημα προκειμένου να είναι πιο προσεχτικός στο μέλλον ως προς τις συναλλαγές του γιατί είναι το συμφέρον του!
Ενώ έγραφα τα παραπάνω επιτέλους ήρθε το δέμα με το μηχανάκι , σήμερα 12τη μέρα (από την Αμερική θα ερχόταν πιο γρήγορα ) βλέπω ότι έγραψαν στο δέμα έστω ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ
Τέλος καλό όλα καλά βέβαια αλλά για πες τε μου υπάρχει περίπτωση εγώ να ξανά παραγγείλω από το ίδιο κατάστημα;
- Καλημέρα φίλοι μου και πάλι και ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Θεοφάνης συτιστης ψαριων, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2013 10:21 #10 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Καλημέρα.
Τέλος καλό όλα καλά!

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.215 δευτερόλεπτα