Ερώτηση Βαρέθηκα

20/05/2007 20:28 #1 από kamaras
Βαρέθηκα δημιουργήθηκε από kamaras
Βαρέθηκα να διαβάζω για το μέτρο διάκρισις τον ψαριών .Και έχω ένα ερώτημα εσύ που διαβάζεις τώρα έχεις πετάξει πολλές φορές ψάρια μέσα ???? και αν πες μας πόσα ήτανε ζωντανά ???? μην κάνουμε τους έξυπνους στους άλλους αφού και εμείς κάνουμε τα ίδια .Τώρα αν μπορούμε και εινε ζωντανό ένταξη αν εινε σκασμένο εγώ σοροί θα το πάρω και δεν τραβάω κανένα ζόρι γιατί κανένας δεν εινε άγιος ούτε και εσείς που μέσα από τα γραφτά κάνετε ότι είστε νομοταγής όταν ώμος ξεκινάτε το άθλημα  :diablo: :diablo:  και το δίδαγμα μην κρίνετε αυτά που κάνετε :spiteful: :spiteful: καλεί βδομάδα να έχετε :bye: :bye:     




Διορθώθηκε ο τίτλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 20:49 #2 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Βαρέθηκα
φίλε Παναγιώτη συμφωνώ με αυτό που λες αλλά τελευταία βλέπω μέσα στο site  να κρίνονται τα πάντα και το καθετί
-γιατί γράφεις με λατινικά?
-γιατί είσαι ανορθόγραφος ?
-γιατί έβγαλες μικρά?
-γιατί έβγαλες πολλά?
-γιατί δεν απαντάς με πολλά λόγια?
είσαι λάθος λάθος λάθος λάθος για εμάς όλους τους ΞΕΡΟΛΕΣ!!!

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:00 #3 από Αλέξανδρος (vidas)
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος (vidas) στο θέμα Βαρέθηκα

.Τώρα αν μπορούμε και εινε ζωντανό ένταξη αν εινε σκασμένο εγώ σοροί θα το πάρω και δεν τραβάω κανένα ζόρι γιατί κανένας δεν εινε άγιος ούτε και εσείς που μέσα από τα γραφτά κάνετε ότι είστε



Φιλε Παναγιωτη σιγουρα κανενας μας δεν ειναι αγιος............
Προσωπικα εγω οχι πολες φορες , παρα πολες φορες εχω πεταξει ψαρια μεσα, ειτε σκασμενο ειτε ζωντανα,
ο λογος ειναι οτι αμα με πιασει το λημενικο θα εχω τραβαλα και δευτερον αφου ξερω στο σημειο που βρησκομαι θα
παρω καλα κοματια,,,ποιος λοιπον ειναι ο,λογος να κρατησω τα μικρα???

φιλικα Αλεξανδρος.......

Το ψαρεμα κανει καλο στην υγεια........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:08 #4 από kamaras
Απαντήθηκε από kamaras στο θέμα Βαρέθηκα
Παναγιώτη αν βαρέθηκες ετοιμάσου να βαρεθείς περισσότερο γιατί κι εγώ και άλλοι φίλοι από εδώ μέσα δεν θα σταματήσουμε να το λέμε.

Φυσικά και θα κρατήσω ένα ψάρι σκασμένο ή που έχει πάρει το αγκίστρι στον κώλο. Αν χρησιμοποιώ όμως 8αριάκια και 6αράκια αγκίστρια τότε δεν ψαρεύω. Γαζώνω. Η χρήση αγκιστριών Νο 4 το μικρότερο και απαγκιστρωτή (αλήθεια διαθέτεις απαγκιστρωτή?) μπορούν να γλιτώσουν πολλούς μπέμπηδες. Ίσως και η χρήση κυκλικών αγκιστριών για τα οποία θα σου απαντήσει ο γιατρός που τα τεστάρει εδώ και καιρό.

Άγιος δεν είναι κανένας. Αλλά υπάρχουν πολλοί που τραβάνε ζόρι όταν αναγκάζονται να κρατήσουν ένα πολύ μικρό ψάρι.

Το κακό είναι κακό και δεν υπάρχει τίποτα που να χρυσώνει το χάπι. Και στην τελική αν δεν μπορείς να σταματήσεις μια κακιά συνήθεια τουλάχιστον μην προσπαθείς να τη δικαιολογήσεις με επιχειρήματα του στύλ:

"μην κάνουμε τους έξυπνους στους άλλους αφού και εμείς κάνουμε τα ίδια"

Σε παρακαλώ μην κρίνεις άτομα που δεν γνωρίζεις.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:16 #5 από Στέφανος (Turtle)
Απαντήθηκε από Στέφανος (Turtle) στο θέμα Βαρέθηκα
Σίγουρα όταν πας για ΨΑΡΕΜΑ πας και για να σκοτώσεις (ας μου επιτρέψετε την ωμή ορολογία).
Και όλοι εδω μέσα αυτό κάνουμε.

Το θέμα είναι να υπάρχουν όσες λιγότερες απώλειες σε απαγορευμένα μεγέθη γίνεται.
Έαν το μικρό ψαράκι είναι ζωντανό, ρίξτο μέσα χωρίς σκέψη.
Έαν το ψαράκι σκάσει, κατά τη γνώμη μου είτε μπορείς να το πάρεις είτε και να το επιστρέψεις πίσω ώστε να γίνει τροφή για άλλους θαλάσσιους οργανισμούς (εξάλλου βάζω στοίχημα ότι οι κοιλιές της πλειονότητας των ψαράδων είναι τροφαντές και δεν έχουν ανάγκη απο μερικά ψαράκια).

Φαντάζομαι όμως Παναγιώτη ότι γίνεται συνέχεια λόγος για αυτές τις τακτικές Catch and Release όχι για να το παίξουμε ηθικολόγοι, ούτε ξερόλες αλλά γιατί καθημερινά όλοι αντιλαμβανόμαστε απο πρώτο χέρι ότι τα ψάρια μειώνονται τόσο σε αριθμούς αλλά και σε μεγέθη. Είναι η ανησυχία που νιώθουμε όλοι για το μέλλον και το τι θα γίνει στο βραχυχρόνιο ορίζοντα.

Θα είχε ενδιαφέρον να ανοίγαμε δύο νέα ΘΕΜΑΤΑ:
1. Καθημερινές και αψαρία.
2. Σαββατοκύριακο και αψαρία

Η αγωνία της αψαρίας μας κάνει να μιλάμε συνέχεια για ελάχιστα επιτρεπτά μεγέθη και όχι η ξεροκεφαλιά μας και ο εγωισμός μας.



Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά, αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:28 #6 από Νίκος (DOLPHIN)
Απαντήθηκε από Νίκος (DOLPHIN) στο θέμα Βαρέθηκα
Πασχάλη, έχεις δοκιμάσει να δολώσεις μπικατίνι σε  4 αγκίστρι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:35 #7 από kamaras
Απαντήθηκε από kamaras στο θέμα Βαρέθηκα
To μπιγκατίνι το δουλεύω σε 12άρι. Το 90% των ψαριών που πιάνω στο εγγλέζικο είναι πιασμένα από το στόμα. Για το υπόλοιπο 10% χρησιμοποιώ απαγκιστρωτή και αν δεν κάνω ζημιά στο ψάρι το επιστρέφω. Αν δεν τα καταφέρω καλά τότε ΔΥΣΤΥΧΩΣ το κρατάω.

Το Νο 4 αναφερότανε σε casting ψαρέματα.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:36 #8 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Βαρέθηκα

Βαρέθηκα να διαβάζω για το μέτρο διάκρισις τον ψαριών .Και έχω ένα ερώτημα εσύ που διαβάζεις τώρα έχεις πετάξει πολλές φορές ψάρια μέσα ???? και αν πες μας πόσα ήτανε ζωντανά ???? μην κάνουμε τους έξυπνους στους άλλους αφού και εμείς κάνουμε τα ίδια .Τώρα αν μπορούμε και εινε ζωντανό ένταξη αν εινε σκασμένο εγώ σοροί θα το πάρω και δεν τραβάω κανένα ζόρι γιατί κανένας δεν εινε άγιος ούτε και εσείς που μέσα από τα γραφτά κάνετε ότι είστε νομοταγής όταν ώμος ξεκινάτε το άθλημα  :diablo: :diablo:  και το δίδαγμα μην κρίνετε αυτά που κάνετε :spiteful: :spiteful: καλεί βδομάδα να έχετε :bye: :bye:     


Παναγιώτη έχεις δίκιο.
Όλοι μας πιστεύω έχουμε κρατήσει μικρά ψάρια.
Δεν κάνει κανένας μας τον έξυπνο πολύ απλά γιατί δεν θεωρούμε τους άλλους βλάκες αλλά ίσους συνομιλητές.
Ολη αυτή η συζήτηση που γίνετε για την απελευθέρωση των μικρών ψαριών ( πάντα κατά την γνώμη μου ) γίνετε πρώτον ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και κατά δεύτερον πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε.
Ζωντανό παράδειγμα το χτεσινό μας ψάρεμα με τους Γιατράκο, Βαφειάδη, Πιππή, Διαμαντή και Θεοδοσόπουλο στην Αγ. Κυριακή Τρικερίου.
ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ σε κομμάτια τα μικρά μεγέθη ( σαργών, μελανούρια κα ) ( μέχρι και 300 σαργός επέστρεψε στην θάλασσα ) αλλά ΟΛΑ επεστράφησαν στην γαλανή για ένα και μοναδικό λόγο.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ...

Δεν τίθεται ( ΔΥΣΤΥΧΩΣ  :diablo: ) θέμα ελέγχου μας απο το λιμενικό μιας και αγρόν αγόραζαν όλοι αυτοί οι κύριοι αλλά απλά για να έχουμε τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:49 #9 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Βαρέθηκα

φίλε Παναγιώτη συμφωνώ με αυτό που λες αλλά τελευταία βλέπω μέσα στο site  να κρίνονται τα πάντα και το καθετί
-γιατί γράφεις με λατινικά?
-γιατί είσαι ανορθόγραφος ?
-γιατί έβγαλες μικρά?
-γιατί έβγαλες πολλά?
-γιατί δεν απαντάς με πολλά λόγια?
είσαι λάθος λάθος λάθος λάθος για εμάς όλους τους ΞΕΡΟΛΕΣ!!!


Αν και δεν εκτός βασικού θέματος θα σου απαντήσω Αντώνη.

-γιατί γράφεις με λατινικά?
Εαν γράφουμε ΟΛΟΙ με λατινικά πρώτον δεν θα καταλαβαίνουμε στο τέλος τα Ελληνικά και δεύτερον όταν θα κάνουμε ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ πως θα τα βρίσκουμε? Με Ελληνικά ή λατινικά ?

-γιατί είσαι ανορθόγραφος ?
Καλό είναι να γράφουμε σωστά αλλά ΟΛΟΙ μας και πρώτος εγώ κάνουμε ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.
Για όλα υπάρχουν λύσεις.
Η λύση ονομάζετε Firefox και με το add on ορθογράφο που έχει ( αυτόν χρησιμοποιώ τώρα ).
Είναι ένας απλός και ανέξοδος τρόπος να γράφουμε σωστά.
Αλλά και σε περίπτωση που κάποιος κάνει πολλά ορθογραφικά λάθη δεν νομίζω να του την έπεσε κανείς γιαυτό! και εαν έγινε νομίζω επεμβαίνουμε αμέσως.
Οπως έγραψε και σε παλιότερο ποστ μου το φειλοικα ή φηλεικά είτε φιλικά το ίδιο νόημα έχει για μένα.

-γιατί έβγαλες πολλά?
Εάν έβγαζα τα 5 κιλά που λέει ο νόμος να είσαι σίγουρος οτι θα σταματήσω και ΑΠΑΙΤΩ το ίδιο να κάνεις και εσύ και όλοι μας.
Ο λόγος απλός.
Για να βρούμε και αύριο ψάρια φίλε μου.

-γιατί δεν απαντάς με πολλά λόγια?
Θα σου άρεσε σε μια σου ερώτηση 'η σε κάποιο σχόλιο σου να σου απαντήσει κάποιος με ένα  #sick0021# ή με ένα ξερό Αααα!!

είσαι λάθος λάθος λάθος λάθος για εμάς όλους τους ΞΕΡΟΛΕΣ!!!
Ποιος είναι εδώ μέσα ξερόλας και δεν το είδα?
Ότι κάποια μέλη έχουν αυξημένες αρμοδιότητες, δικαιώματα αλλά και τρομερές υποχρεώσεις δεν ξεχωρίζει τους ξερόλες από τους μη γνώστες.

Ελπίζω να σου απάντησα στα ερωτήματά σου.

Φιλικά
Γιώργος

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 21:54 #10 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Βαρέθηκα
Η απάντηση του Στέφανου, πολύ σωστά διατυπωμένη με κάλυψε πλήρως.

Θέλω όμως να προσθέσω, ότι πριν γίνω μέλος του σάϊτ, είχα ακριβώς την ίδια γνώμη που έχεις εσύ σήμερα Παναγιώτη.
Δεν έδινα σημασία στις προτροπές κάποιων άλλων ψαράδων. Η τακτική μου άλλαξε σταδιακά, όχι τόσο από τις προτροπές των εδώ μελών, όσο από τα άρθρα που εδώ μέσα διάβασα για πρώτη φορά και αφορούσαν την κατακόρυφη μείωση των αλιευμάτων τα τελευταία χρόνια.
Είπα πως δεν θα περιμένω, από τις ανεμότρατες και όλα τα άλλα φονικά εργαλεία να κάνουν "πίσω" αλλά θα βάλω και εγώ το λιθαράκι μου, για να μην γίνω συνένοχός τους.
Είμαι ίσως από τους πρώτους που μετά την δημοσίευση του άρθρου του NucDoc για τα κυκλικά αγκίστρια που άρχισα να ψαρεύω με αυτά και σας διαβεβαιώ ότι στις 90% τουλάχιστον περιπτώσεις μπορώ να ελευθερώσω σχεδόν ανώδυνα τα μικρά ψάρια.

Μέρα με την μέρα ευαισθητοποιούμαι περισσότερο πάνω στο θέμα αυτό και για τον λόγο αυτό από την επόμενη Παρασκευή 25 Μαΐου θα φοράω στα ψαρέματά μου και το μπλουζάκι με την επιγραφή "Ελευθερώνω τα μικρά ψάρια για να βρούνε να ψαρέψουν και τα παιδιά μας"
Άν νομίζεις ότι αυτά τα κάνω με σκοπό να παρουσιαστώ ως έξυπνος (ενώ στην πραγματικότητα είμαι υποκριτής), τότε δεν ξέρω τι να πώ. Ελπίζω μόνον, αυτοί που θα με δούνε με το μπλουζάκι, να μην σχηματίσουν την ίδια γνώμη με εσένα, διότι τότε η προσπάθειά μου θα πάει χαμένη. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.729 δευτερόλεπτα