Εγγυηση και ελαττωματικα προιοντα

09/03/2009 00:22 #1 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ’ όρου ζωής.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.
Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:
Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο
Β. Να μειώσει το τίμημα
Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:
Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520
Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776

Πηγη: www.tvxs.gr/v3915

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 00:41 #2 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Πολύ χρήσιμη παράθεση γιατί όλοι μας έχουμε πέσει θύματα των καταστημάτων που με φτηνές δικαιολογίες προσπαθούν να αποφύγουν την επισκευή, πόσο μάλλον την αντικατάσταση ενός ελλατωματικού προιόντος!Ευχαριστούμε πολύ!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 02:16 #3 από Hλιας [ elias37 ]
Τυχαινει να ειμαι κατοικος Γερμανιας και να απολαμβανω την γυμνη πραγματικοτιτα που δυστηχος στην Ελλαδα μας ειμαστε κατωτερου Θεου  :fool:
Παραδειγμα προ μερικων ημερων..
Αγωρα ενος dvd recorder
Αφου πειρα το μηχανημα το ξεπακεταρησα και το συνδεσα συνφωνα με της απετισεις του κατασκευαστη διαπιστωσα πως ανοιγε μονο με καταλαθος κουνημα του συνολου της συσκευεις!Δηλαδη σφαλιαριτσα πανω στο ον οφ διακοπτη.
Τοτσεκαρα μερικες φωρες και ξανα τα ιδια.Την επωμενη με τα πλουσια Γερμανικα μου  :whistle3:
Πρωι πρωι πειγα στην ρεσεπσιον του καταστηματος και τους ειπα πως το μηχανημα δεν δουλευει καν.
Ανοιξανε το πακετο ειδανε την αποδηξη αγωρας τσεκαρανε τα πραγματα που περιειχε το πακετο και χωρις καμια κουβεντα μου γυρισανε τα χρηματα πισω με ενα απλο ευχαριστω.
Πριν 2 χρονια αγωρα μερικα μηχανακια ψαρεματος απο επωνιμες ετερειες του χωρου μας.
Αφου τα ειχα στην κατοχη μου για πανω απο 6 μηνες ειρθε ο καιρος να τα δωκιμασω και σε ψαρεμα μου στην Ελλαδα μιας και θα κανανε το παρθενικο τους βαφπτισμα.
Με χαρα πεσανε τα εργαλεια μεσα ξανα και ξανα και ξανα...Οσπου την τριτη μερα ενα απο αυτα ενω εριχνα υπνο του καλου καιρου με τα καλαμια ριχμενα στο νερο μετα απο καμια ωρα ξυπνησα και πειγα να μαζεψω για αντικατασταση δολωματων.
Διαπιστωνο πως ενα απο τα μηχανακια δεν δουλευανε καν τα φρενα του και η ροδα του στο μπροστροφρενο εφερνε σαν τρελη  :unknw: χωρις να εχει κατι γεινει απο καποιο ψαρι η κατι αλλο.Να μην τα πολυλογο το πακεταρισα και στον 7μο μηνα που ξαναανεβεικα πανω το πειγα πεισω στο καταστημα με το χαρτονακι του και την εφεδρικη του πομπινα και λεγωντας μονο πως αυτο το πραγμα δεν δουλευει.
Ο Καταστηματαρχης το πειρε στα χερια του ειδε πως δεν εχουν λυθει βιδες τυχον κακομεταχειρηση κ.τ.λ και πειγε να μου βγαλει τα χρηματα απο το ταμειο χωρις δευτερη κουβεντα  :yes:
Επισεις μου ειπε πως οποιο αλλο προβλημα θα εχω με τυχον εξοπλησμο μου που εχω παρει απο εκει να το παω πισω αφου ειναι στα χρονικα ορια της εγγυησης.
Μου εχουν τυχη αρκετες περιπτωσεις εδω Γερμανια και παντα με την αποδηξη αγωρας μου επιστρεφουν τα χρηματα η μου αλαζουν το υλικο με νεο αφου ειναι και δικη μου επιθυμια.
Ελληνικη συναλαγη ελατοματικου καλαμιου.
Πριν 3 και χρονια πειρα 2 καλαμια σετ τα οποια μου σπασανε και τα 2 στο ιδιο σημειο χωρις να κανω κατι λαθος !!
Αποτελεσμα ηταν να χασω τα χρηματα μου κατα το μισω της αγωρας και να παρω αλλα καλαμια αλλης ετερειας ποιο αξιοπιστης.Το κουφο σε αυτη την περιπτωση ειναι πως θα γεινωταν επισκευη και αν υθελα θα τα ξαναπερνα πισω στην τιμη που τα αφεισα συν 10 ευρο παραπανω για τα μεταφωρικα.Ελα που ομως μεχρι περισυ τα καλαμια αυτα τα εβλεπα εκει πεταμενα οπως τοτε που τα πειγα την πρωτη μερα  :lol2:Ελπιζω πως φετος θα τα ξαναδω ωστε να μου θυμιζουν την Ελληνικη πραγματικοτιτα στο θεμα καταναλωτη  :secret:
Τελος θα συνφωνησω με τον Γιωργο και θα ελεγα πως το ινστιτουτο προστασιας καταναλοτη ειναι υπερ μας και θα πρεπει επιτελους να μην μας πιανουν απο ολες της πλευρες!Φθανει πια αρκετα εχουμε πληρωσει σαν καταναλωτες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 13:39 #4 από vasilios
Αγαπητοί φίλοι γειά σας  :bye:

Αφού αρχικά πως πως πράγματι το θέμα που έθιξε ο Γιώργος είναι και σοβαρό και σημαντικό την περίοδο που διανύουμε, να προσθέσω μερικά σχόλια που έχουν κατά καιρούς αναφερθέι και απο άλους φίλους σε διάφορα πόστ.

Κατ' αρχήν δεν είμασται -δεν έχουμε σαν λαός καταναλωτική παιδεία- δηλ δεν αγοράζουμε με βάση τις ανάγκες μας αλλά με βάση τα θέλω μας.
Έπειτα, δεν έχουμε 'καταναλωτική παιδεία' διότι ως λαός δεν ενδειαφερόμασται ουσιαστικά να διεκδηκήσουμε τα δικαιώματά μας.
Μετά είμασται λαός που μας αρέσει να γκρινιάζουμε αλλά ποτέ δεν κάνουμε κάτι που θα έκανε την γκρίνια μας απλά να μην υφίστατε.
Και πιο μετά, όλες σχεδόν οι αταναλωτικές οραγνώσεις χορεύουν όπου τους 'βαρούν' τα συμφέροντα, ελάχιστες διαφέρουν και αυτές γιατί προσδοκούν σε ωφέλη, και όχι στο ότι πρέπει να προστατέψουν τον καταναλωτή.

Πριν λίγες μέρες ανέφερα σε κάποιο πόστ για το service που παρέχει το Lidl, και όχι στην Γερμανία όπως αναφέρει ο φίλος Ηλίας,αλλά στην Ελλάδα, πέρνεις τηλ στο 800....κάτι, και επειδή βλέπουν απο ποιά χώρα καλείς, στο τηλέφωνο σου απαντά υπάλληλος στην γλώσσα σου !!!! και ας τα μιλάει και σπαστά, εσύ απλά με ένα τηλέφωνημα κάνεις την δουλειά σου.
Αυτό εγώ το λέω ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Οι Ελληνικές εταιρείες μας έχουν 'βρεί μαμάκες' και μας δουλεύουν ψηλό γαζί, όταν για παράδειγμα αγόρασα μια συσκευή απο τον προαναφερόμενο Κωτσόβολο, και δεν δούλευε και την πήγα στο κατάστημα για να μου την επισκευάσουν, αυτοί με παρέπεμψαν στο service τους, και όταν τους ε'ιπα τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής, ο πωλητής απλά με κοιτούσε χωρίς να μπορέι να πέι κουβέντα, με παρέπεμψε στον υπέυθυνο του καταστήματος ο οποίος έκανε πως δεν καταλάβαινε Ελληνικά, και με έφερε σε σημείο να αρπαχτώ μαζί του, τελικά και για να αποφύγω τα περαιτέρω έφυγα συχτηρώντας την Ελληνική 'εξυπηρέτηση' εκεί πατάνε και κάνουν ότι θέλουν, εμείς φταίμε όμως γιαυτό ως καταναλωτές .

Ας προασπήσουμε τα συμφεροντά μας όπως κάνουν αυτοί για τα δικά τους. 

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 16:37 #5 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ

αγόρασα μια συσκευή απο τον προαναφερόμενο Κωτσόβολο, και δεν δούλευε και την πήγα στο κατάστημα για να μου την επισκευάσουν, αυτοί με παρέπεμψαν στο service τους, και όταν τους ε'ιπα τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής, ο πωλητής απλά με κοιτούσε χωρίς να μπορέι να πέι κουβέντα, με παρέπεμψε στον υπέυθυνο του καταστήματος ο οποίος έκανε πως δεν καταλάβαινε Ελληνικά, και με έφερε σε σημείο να αρπαχτώ μαζί του, τελικά και για να αποφύγω τα περαιτέρω έφυγα συχτηρώντας την Ελληνική 'εξυπηρέτηση' εκεί πατάνε και κάνουν ότι θέλουν, εμείς φταίμε όμως γιαυτό ως καταναλωτές .

Ας προασπήσουμε τα συμφεροντά μας όπως κάνουν αυτοί για τα δικά τους. 

Αγαπητέ μου φίλε θα έπρεπε να ξέρεις οτι η εταιρία Κωτσόβολος δεν υπάρχει εδω και 10 χρόνια διότι έχει αγορασθεί απο την DIXON Εγω στην θέση σου θα έστελνα ενα mail στην μητρική εταιρία για την χείριστη συμπεριφορά της στους Ελληνες καταναλωτές η σελίδα της εταιρίας είναι αυτή: www.dixons.co.uk/   :give_rose:

http://ec.europa.eu/competition/mergers/cases/decisions/m3531_en.pdf

mainalon.net/  

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 19:31 #6 από Nτίνος (surf boy crete)
καλησπερα σε ολους,εχουμε αναφερθει πολλες φορες σε αλλα τοπικ για το θεμα της εγγυησης(που τωρα δε μπορω να τα βρω,λογω 'μαυριλας' της σελιδας εχω χασει το μπουσουλα μετα την ανανεωση του σαιτ).
ορμωμενος απο το ποστ του γιωργου ,σημερα πηγαμε με ενα φιλαρακι να αγορασει κατι καλαμια shimano ,λεει ο φιλος τη εγγυηση  εχουν?3 χρονια απανταει ο καταστηματαρχης,και του λεει περιμενω να σου φτιαξω την εγγυηση και να τη σφραγισω!σε τη εχουν εγγυηση  3 χρονια (ποια μερη εννοει),εχουν λεει εγγυηση για ζημιες που δε θα προκαλεσεις  εσυ!δηλαδη λεει το φιλαρακι?αμα ξεκολησει ενα κεραμικο το καλυβει?οχι απανταει ο μαγαζατορας γιατι απλα τα κεραμικα δε ξεκολανε λεει απο μονα τους ,ακτος και να σου πεσει  και χτυπησει κατω και ξεκολησει.σκεφτηκα να μιλησω εκεινη τη στιγμη ,αλλα λεω ντινο σηγκρατησου!θα ηθελα την αποψη σας στο θεμα ,για να αναφερω και αλλο περιστατικο με τα shimano. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 19:43 #7 από harrisp
Το ίδιο με τα κεραμικά ισχύει και για τις μύτες στην shimano. Δεν τις καλύπτει η εγγύηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 20:30 #8 από Κώστας Τουφεξής (kostt)
Καλησπέρα και από εμένα.
Θα διαφωνήσω με αυτό παιδιά. Βεβαίως και η Shimano αλλάζει τα κεραμικά, αρκεί να διαπιστωθεί ότι δεν ξεκόλλησε το δαχτυλίδι
από υπαιτιότητα του χρήστη. Το λέω αυτό με βεβαιότητα γιατί μου έτυχε τέτοιο περιστατικό,  και αφού πήγα το καλάμι στο μαγαζί
και είδαν ότι είναι αγραντζούνιστο και δεν υπήρχε χτύπημα πουθενά, μου έφερε το κατάστημα άλλο κεραμικό σε λιγότερο από μιά βδομάδα
χωρίς καμία χρέωση.  Αυτό έγινε σε Beast master τρίσπαστο.  Το κατάστημα αγοράς ήταν του Γαρδέλη στο Κερατσίνι.
Θα αναφέρω και ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα. Κατά το διάστημα της βολής, έσπασε ένα speedmaster τηλεσκοπικό, σχεδόν στο μέσον (τρίτο στέλεχος από επάνω προς τα κάτω). Το έδωσα στο κατάστημα που το πήρα (όχι από το ίδιο μαγαζί αυτή την φορά) και πάλι σε μία περίπου εβδομάδα το καλάμι ήταν έτοιμο και το παρέλαβα χωρίς έξοδα επισκευής. Αν και εδώ θα μείνω λίγο. Σε αυτό το δεύτερο κατάστημα (δεν θέλω να αναφερθώ που είναι), μου είπαν ότι υπάρχει επιβάρυνση μόνο τα μεταφορικά και την στιγμή της παραλαβής μου ζητήθηκαν 30 ευρώ. Το ποσό το έδωσα, αν και δυσανασχέτησα (μιάς που δεν πήρα ούτε απόδειξη), γιατί το θεώρησα υπερβολή διότι ξέρω ότι κατεβαίνει αυτοκίνητο απ την Θεσ/νίκη πολύ συχνά, άρα θα μπορούσε να το πάρει και να το ξαναεπιστρέψει χωρίς χρέωση. Πήρα τηλέφωνο λοιπόν στην αντιπροσωπεία για να διαμαρτυρυθώ και ο άνθρωπος τρελάθηκε όταν άκουσε κάτι τέτοιο. Μάλιστα κάποια στιγμή -και ενώ μιλούσαμε σε φιλικό θα έλεγα επίπεδο- μου είπε ότι πραγματικά κάνουν ότι μπορούν για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη και ορισμένα μαγαζιά τους δημιουργούν πρόβλημα και τους κάνουν να έχουν κακό όνομα. Δεν είχε άδικο ο άνθρωπος.  Τουλάχιστον το τελευταίο περιστατικό, αυτό δείχνει.... Πάντως έτσι όπως το είδα εγώ, πολλά πράγματα είναι στο χέρι του καταστηματάρχη και αν οι σχέσεις του με την αντιπροσωπεία είναι καλές, τότε βρίσκει κανείς λύση ευκολότερα.
Φιλικά
Κώστας :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 20:41 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
κωστα εν μερη εχεις δηκιο ,εσυ ομως λες οτι το καλαμι ειναι αχρησιμοποιητο και σου αλαξε κεραμικο ,αν το καλαμι εχει ψαρεψει 2-3 μηνες  π.χ αυτος θα πει οτι το εκανες στο ψαρεμα ,αντιθετα με εμενα που εχω δει κεραμικο να φευγει (ξεκολαει)στα καλα καθουμενα σε forcmaster χωρις ποτε το καλμι να πεσει κατω και παντα με σχολαστικη συντηρηση!και γιατι ο ιδια η αντιπροσωποια αρνειται να δωσει σε πελατη ανταλακτικο(το οποιο θα πληρωσει ο εν λογω πελατης )για μηχανακη που εχει αγοραστει  απο εξωτερικο?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2009 21:00 #10 από Κώστας Τουφεξής (kostt)
Ντίνο, μα και το δικό μου ήταν περίπου 3 μηνών όταν μου έτυχε, απλώς πάντα προσέχω τα εργαλεία μου και το καλάμι ήταν (και είναι) σαν καινούριο.
Η περίπτωση έγινε και σε εμένα όπως ακριβώς περιγράφεις και εσύ την δική σου. Μου ξεκόλλησε σε βολή και μάλιστα μετά αναγκάστηκα να κόψω το shock leader προκειμένου να το βγάλω για να μην χαθεί.  Τώρα ως προς το τελευταίο ερώτημα που θέτεις (μηχανάκι απ έξω και άρνηση παράδοσης ανταλλακτικού) να σου πω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και μάλιστα η άποψη μου είναι ότι αφού κύριε είσαι αντιπρόσωπος οφείλεις να βρεις και να δώσεις το ανταλλακτικό. Μάλιστα, θεωρώ εκβιαστικές τις κινήσεις αυτού του στυλ. Δυστυχώς όμως αυτό το φαινόμενο το βλέπω συχνά
και δεν μιλώ μόνο για είδη αλιείας. Δεν ξέρω τώρα αν είναι και παράνομο (να μην δίνει ανταλλακτικά ο αντιπρόσωπος, αν δεν έχει αγοραστεί από αυτόν το προιόν). Ας μιλήσουν άλλοι που μπορεί να ξέρουν καλύτερα. Κώστας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.231 δευτερόλεπτα