• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    25/10/2007 11:26 #21 από Ανδρέας (zzarganas)
    Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Καλημέρα κι απο μένα,

    να κάνω μια ερώτηση που με τρώει καιρό τώρα. Όταν αγοράζεις ένα καλάμι της χψζ μάρκας παίρνεις γραπτή εγγύηση και αν ναι για πόσο καιρό???? τι όρους αναγράφει μέσα. Ποιά θεωρείται κακή χρήση???

    Π.χ. αν πάρω ένα καλάμι και κάνω μια ρίψη toournament pendulum με βάρος που αναγράφεται στο C.W. του καλαμιού, και σπάσει, τότε είναι κακή χρήση ή ο κακός τους ο καιρός???? Αν σε retrieve του καλαμιού φτάσει η μύτη τις 90 μοίρες σε σχέση με το but και σπάσει, τι λέει η εγγύηση??? πως θα πιστοποιήσεις τον τρόπο που έσπασε???

    Αν λοιπόν υπάρχουν εγγυήσεις τότε οι εταιρείες να δίνουν και manual με οδηγίες χρήσης. 

    Υ.Γ. Τα παραπάνω παραδείγματα δεν είναι τυχαία. Έγιναν σε φίλους και τα καλάμια τους μένουν ακόμα σπασμένα.

    Φιλικά (εχθρικά προς τις εταιρείες "Ντον Κορλεόνε")
    Ανδρέας

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    25/10/2007 11:38 #22 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
    Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Θα ήθελα να διευκρινήσω ότι δεν έχω τίποτα με την SHIMANO, με αφορμή αυτά που γράφω παραπάνω, αλλά με κακούς επαγγελματίες.
    Επειδή πηγαίνω Γερμανία για δουλειές, κέποια στιγμή είχα παραγγείλει κάτι μηχανάκια SHIMANO. Τα μηχανακια με περίμεναν στο ξενοδοχείο μου (χωρίς καμία χρέωση) και το απόγευμα που πήγα ανοιξα να τα δω. Το ένα από τα δύο παρουσίαζε ένα μικρό "μάγκωμα" κατά την περιστροφή της μανιβέλας. Τηλέφωνο στο μαγαζί και μου είπαν να το ξανακλείσω και να το αφήσω στην ρεσεπσιόν. Επειδή έφευγα την άλλη μέρα το πρωί μου έστειλαν τελικά το μηχανάκι στην Ελλάδα χωρίς καμία χρέωση.
    Αυτό είναι ή δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών; :dance3:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    25/10/2007 15:50 #23 από Αλέξης (Αlex5)
    Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Καλημέρα κι απο μένα,

    να κάνω μια ερώτηση που με τρώει καιρό τώρα. Όταν αγοράζεις ένα καλάμι της χψζ μάρκας παίρνεις γραπτή εγγύηση και αν ναι για πόσο καιρό???? τι όρους αναγράφει μέσα. Ποιά θεωρείται κακή χρήση???

    Π.χ. αν πάρω ένα καλάμι και κάνω μια ρίψη toournament pendulum με βάρος που αναγράφεται στο C.W. του καλαμιού, και σπάσει, τότε είναι κακή χρήση ή ο κακός τους ο καιρός???? Αν σε retrieve του καλαμιού φτάσει η μύτη τις 90 μοίρες σε σχέση με το but και σπάσει, τι λέει η εγγύηση??? πως θα πιστοποιήσεις τον τρόπο που έσπασε???

    Αν λοιπόν υπάρχουν εγγυήσεις τότε οι εταιρείες να δίνουν και manual με οδηγίες χρήσης. 

    Υ.Γ. Τα παραπάνω παραδείγματα δεν είναι τυχαία. Έγιναν σε φίλους και τα καλάμια τους μένουν ακόμα σπασμένα.

    Φιλικά (εχθρικά προς τις εταιρείες "Ντον Κορλεόνε")
    Ανδρέας


    Ανδρέα τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λες
    Σε ότι αφορά τα Ελληνικά δεδομένα λόγω του ότι οι περισσότεροι έμποροι δεν έχουν στοιχειώδη παιδεία επαγγελματία, συμπεριφέρονται απλά σαν ψιλικατζίδικα, Μίνι Μάρκετ ή ακόμα και σαν Stock House. Δηλαδή γνώσεις μηδέν, εξυπηρέτηση μηδέν και από τιμές … Φαρμακείο.
    Η μόνη σοβαρή επιχείρηση – αντιπροσωπία στην Ελλάδα νομίζω ότι όντως είναι η Shimano. Αλλά ….
    Το να δίνει γραπτή εγγύηση για xxx χρόνια και να το διαδίδει σαν προτέρημα είναι γελοίο και υποτιμάει την νοημοσύνη μας, μιας και είναι υποχρεωμένη να δίνει αυτή την εγγύηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επίσης το να δίνει εγγύηση στα καλάμια και να εξαιρεί το τελευταίο στέλεχος (μύτη) είναι επίσης γελοίο και υποτιμητικό μιας και το 90% των καλαμιών που πουλάει είναι τηλεσκοπικά τα οποία είναι σχεδόν απίθανο να σπάσουν οπουδήποτε αλλού. Και φυσικά μιλάω σε συνθήκες ψαρέματος (κατά την βολή ή κατά την ανάκτηση σε σκάλωμα) και όχι σε πέσιμο πχ του καλαμιού 

    Όσο για περίπτωση Tournament Pendulum … μάλλον πριν ξεκινήσεις καν περιστροφή θα ακούσεις έναν δυνατό θόρυβο και θα ψάχνεις δεξιά και αριστερά για τα απομεινάρια του καλαμιού. Και αν πας και τους πεις ότι πήγαινες να κάνεις Pendulum θα σου απαντήσουν “ Pendulum είσαι και φαίνεσαι ρε φιλαράκι.. γιατί με βρίζεις ??”


    Φιλικά
    Αλέξης

    Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    25/10/2007 20:43 #24 από Μάκης (Makattack)
    Απαντήθηκε από Μάκης (Makattack) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Εμένα μου χάλασε το ακραίο δαχτυλίδι του δίσπαστου spinning καλαμιού Beastmaster της Shimano (2,40m & 10-30gr) και όταν παρήγγειλα από τον Κασάμπαλη από μαγαζί που συνεργάζεται μαζί τους το δαχτυλίδι για να το αλλάξω μόνος μου, μου έστειλαν ένα φτηνό κινεζικής κατασκευής (ενώ είχα ζητήσει το ορίτζιναλ). Τελικά έβαλα ένα καλύτερο (κεραμικό sic αν δεν κάνω λάθος) που βρήκα σε άλλο μαγαζί, αλλά με λίγο μεγαλύτερη τρύπα.

    Εξαιτίας αυτού του γεγονότος αν και είχα αποφασίσει το επόμενο καλάμι που θα αγόραζα να είναι Shimano τελικά πήρα ένα παραπλήσιο άλλης μάρκας.

    Σε μηχανισμούς το service τους είναι ΑΨΟΓΟ (όσες φορές το χρειάστηκα) και δεν έχω κανένα παράπονο.

    Αφού έχει περάσει αρκετός καιρός και το έχω ξεπεράσει πιστεύω πως ή έπεσα σε κακό υπάλληλο που για να με ξεφορτωθεί έστειλε το πρώτο δαχτυλίδι που βρήκε και ταίριαζε στο καλάμι μου ή υπάρχει κάποιο θέμα με τα ανταλλακτικά για δίσπαστα spinning καλάμια (που είναι πιο δύσκολο να χαλάσουν, με εξαίρεση το κορυφαίο δαχτυλίδι όμως).

    Από όσο ξέρω (από μαγαζάτορα που συνεργάζεται μαζί τους) έρχεται κάθε τόσο (μήνα ή δίμηνο δε θυμάμαι) κοντέϊνερ από Ιαπωνία με τις παραγγελίες οπότε αν κάτι δεν υπάρχει, πρέπει να το παραγγείλει και να έρθει με το επόμενο κοντέϊνερ. Το άλλο θέμα είναι πως η Shimano έχει κάποιους κανόνες για τα ανταλλακτικά που στέλνει ή τα μηχανάκια και τα καλάμια που έχει να κάνει με μίνιμουμ αριθμό που μπορείς να παραγγείλεις και ότι σε υποχρεώνει να πάρεις και τα ανάλογα ανταλλακτικά.

    Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι αλήθεια αλλά είναι δεδομένο πως η Shimano Ελλάδας υστερεί σε ποικιλία προϊόντων από τις αντίστοιχες άλλων ευρωπαϊκών χωρών (και δε μιλάω για εξεζητημένα είδη). 

    EDIT: Δεν είχα δει το τόπικ για τους καταλόγους όπου ο Γιατρός εξηγεί γιατί δεν φέρνουν οι εταιρίες παραπάνω προϊόντα: www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=115&topic=201.0
    Πάντως πάλι εγώ θα ήθελα μεγαλύτερη ποικιλία.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 04:11 #25 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
    Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Κωστή (NucDoc), προσωπικά επέτρεψε μου να πιστεύω ότι η αντιπροσωπία της Simano, το τελευταίο που σκέυτεται είναι η προστασία του καταναλωτή.
    Για μένα είναι σχετικά απλό το θέμα. Τι κόστος έχει το Beas Master κα ιτι κόστος έχει το Hyperloop ?
    Αυτό είναι το κριτήριο για το αν θα σε εξυπηρετήσουν  ή όχι.
    Το έχω βιώσει προσωπικά με σπασμένο bail arm σε exage2500ra.
    ταν τους ζήτησα ανταλλακτικό μου είπαν ότι δεν έχουν γιατί δεν το εισάγουν και μετά μου άρχισε μία γκρίνια ο πωλητής γιατί να ψωνίζουμε από το εξωτερικό.
    Όταν τον ρώτησα πόσο θα έκανε το ίδιο μοτέρ εδώ μου είπε γύρο στα 90 €, γιατί (ακούστε να γελάσετε) αυτοί προμηθεύονται από Shimano Ολλανδίας και τους βγαίνει πιό ακριβά...
    Δλδ εμείς αγοράζουμε πιό φθηνά λιανική από Αγγλία ή Γερμανία από ότι ο εισαγωγέας..... #sick0021#

    ..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
    Member of Fishinf Therapy Club

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 10:04 #26 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
    Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Σταμάτη καλημέρα,

    Προσωπικά σου επιτρέπω να διαφωνήσεις με τα όσα ή και τα πάντα που λέω! Φίλος είσαι οπότε σε δέχομαι με όλα σου τα ελαττώματα  :rofl:

    Καιρό έχουμε να τα πούμε Ψιλέ....  :sad:

    Χρησιμοποιώ το μήνυμά σου για να απαντήσω όχι προσωπικά αλλά για να πω κάποια πράγματα προς ενημέρωση όλων.

    Σαφώς η εταιρεία προστατεύει πρωτίστως τον εαυτό της! Ωστόσο η προστασία του καταναλωτή είναι άμεσα συνδεδεμένο με την αξιοπιστία και το "όνομα" της  εταιρείας στην αγορά. Αγοράζοντας ένα Shimano "μαϊμού" θα έχεις σχεδόν σίγουρα κάποιο πρόβλημα στη χρήση. Αν γνωρίζεις ότι είναι μαϊμού θα το κάνεις μάλλον "γαργάρα" αλλά αυτός που το αγόρασε για γνήσιο θα καταριέται την ώρα που αγόρασε... "Shimano" και θα δυσφημίζει την εταιρεία.

    Όσο για το την μη υποστήριξη σε ανταλλακτικά των μοντέλων που δεν εισάγει η αντιπροσωπεία έχει το δικαίωμα της μη υποστήριξης κι αυτός είναι ο λόγος που αντιτίθεται στα "εισαγόμενα". Δες για παράδειγμα το δικό σου παράπονο ότι δεν σε κάλυψε για το bail arm σε Εxage 2500 RA  :this:

    Για το δε θέμα τον τιμών (σύγκριση με το εξωτερικό) το μόνο που έχω να (ξανα)πώ είναι ότι σχετίζεται και με τις ποσότητες που διακινεί η κάθε επίσημη αντιπροσωπεία στην εγχώρια αγορά. Το παράδειγμα που έχω αναφέρει και παλαιότερα ήταν αυτό του Ultegra XT 10000. Στην Ισπανία είναι πιο φθηνό απ' ότι στην Ελλάδα. Η Ισπανική αντιπροσωπεία όμως πούλησε το 2006 πάνω από 28,000 Ultegra. Στην Ελλάδα δεν φτάσανε ούτε τα 1000. Οι δε τιμές αγοράς της κάθε αντιπροσωπείας (από την μητρική Shimano Japan) είναι ανάλογες της ποσότητας οπότε εκ των πραγμάτων η Ισπανία τα αγόρασε σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Εισαγωγές μαζικές στην Ελλάδα (από Ιαπωνία) γίνονται για τις μεγάλες ετήσιες παραγγελίες. Για την εισαγωγή μικρών ποσοτήτων (κάποια μοντέλα που δεν κινούνται πολύ π.χ. τα Stella) η εισαγωγή τους σε πολλές (τις περισσότερες) από τις μικρότερες χώρες της Ευρώπης γίνονται από Ολλανδία (κεντρικά Ευρώπης) που τα εισάγει και κάνει μεταπώληση στις μικρές αγορές οπότε προκύπτει μεσάζοντας (Ολλανδία) που πουλάει με κέρδος ανάλογο της ποσότητας που αγοράζει κάθε μικρή αντιπροσωπεία. Το αποτέλεσμα είναι ότι η Ελλάδα που θα εισάγει (τυχαία νούμερα) 50 Stella θα τα πάρει πιο ακριβά από την Γερμανία που θα εισάγει (επίσης από Ολλανδία) 500 Stella. Αποτέλεσμα είναι προστεθεί και το (έστω το ίδιο) ποσοστό κέρδους της κάθε αντιπροσωπείας ανάλογα και όμως η τελική λιανική τιμή να είναι πιο ακριβή στην Ελλάδα.

    Αν κάποιος θέλει να αγοράσει Shimano από Ευρώπη τότε συμβουλεύω να προτιμήσει πάντα τα μοντέλα που εισάγονται ΚΑΙ στην Ελλάδα.

    Κάτι τελευταίο (προς όλους).... Το ότι υποστηρίζω την Shimano είναι θέμα προσωπικής επιλογής (την εμπιστεύομαι και δεν με έχει αφήσει ποτέ παραπονούμενο για όποιο (σπανιότατο) πρόβλημα είχα). Από εκεί και πέρα όμως δεν έχω καμιά σχέση συμφέροντος με την εταιρεία ούτε είμαι ο... εκπρόσωπος τύπου αυτής και δεν θάθελα να παρερμηνευτεί οτιδήποτε γράφω εδώ. Τα γράφω αυτά για να μαθαίνει ο κάθε ενδιαφερόμενος το πως λειτουργεί (καλώς ή κακώς) η αγορά και να λαμβάνει τις αποφάσεις του υπεύθυνα και ενημερωμένος για την κατάσταση. Από εκεί και πέρα οι επιλογές του καθενός είναι προσωπική ευθύνη του καθενός (μας).

    Φιλικά,
    NucDoc

    Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
    Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 10:26 #27 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
    Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO


    Χρησιμοποιώ το μήνυμά σου για να απαντήσω όχι προσωπικά αλλά για να πω κάποια πράγματα προς ενημέρωση όλων.
    ...
    Όσο για το την μη υποστήριξη σε ανταλλακτικά των μοντέλων που δεν εισάγει η αντιπροσωπεία έχει το δικαίωμα της μη υποστήριξης κι αυτός είναι ο λόγος που αντιτίθεται στα "εισαγόμενα". Δες για παράδειγμα το δικό σου παράπονο ότι δεν σε κάλυψε για το bail arm σε Εxage 2500 RA  :this:


    Γιατρέ, σε βρίσκω Off side :yes:, και αν διαμαρτηρηθείς θα φας και κίτρινη κάρτα :lol2: :lol2: :lol2:
    Η (κάθε) αντιπροσωπεία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να υπστηρίζει ΟΛΑ τα μοντέλα της εταιρίας της. Για αυτό κιόλας ονομάζεται αντιπροσωπεία. Αυτό που ΔΕΝ είναι υποχρεωμένη να κάνει, είναι να έχει στοκ ανταλλακτικών για τα μοντέλα που δεν εισάγει.
    Δηλαδή: στην περίπτωση του Σταμάτη, ΔΕΚΤΟ ότι δεν είχε ανταλλακτικά στοκ για να τον καλύψει. Αυτό όμως που ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να κάνει είναι να παραγγείλει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό και να το φέρει "σε εύλογο χρονικό διάστημα" (αν δεν κάνω λάθος έτσι αναφέρει η νομοθεσία)  :rtfm:και αυτό βέβαια εφόσον ο πελάτης (Σταμάτης) συμφωνήσει να γίνει η παραγγελία. Μάλιστα θα μπορούσαν κάλιστα να ζητήσουν και προκαταβολή για να είναι σίγουροι ότι ο πελάτης θα πάρει το ανταλλακτικό και δεν τους μείνει στα αζήτητα.
    Αυτή η διαδικασία που περιγράφω ισχύει για ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπίες και για ΟΛΑ τα προϊόντα. :yes: :yes:
    Μην σας κοροϊδεύουν. Μάθετε να ζητάτε αυτό που σας ανήκει. Και βέβαια ας είναι καλά το internet και το e-mail που μπορείτε να στείλετε τα παράπονα σας στην μαμά εταιρία και τότε να δείτε πως βρίσκουν κάποιοι λύσεις :shok: :shok:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 10:38 #28 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
    Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Γιώργο λυπάμαι που το λέω αλλά..... έχεις δίκιο  :good:

    Αυτό που δεν ανέφερα το ανέφερες εσύ. Ότι "Αυτό που ΔΕΝ είναι υποχρεωμένη να κάνει, είναι να έχει στοκ ανταλλακτικών για τα μοντέλα που δεν εισάγει." Το να φέρει κάποιο ανταλλακτικό με εισαγόμενου μοντέλου είναι γενικά ασύμφορο (ιδίως για τον πελάτη) οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις μάλλον είναι σκόπιμο η απευθείας παραγγελία από εξωτερικό (από εκεί που το πήραμε)

    Βασικά τα ίδια λέμε αλλά εσύ το διατυπώνεις (πολύ) πιο σωστά και ολοκληρομένα - και σε ευχαριστώ  :thank_you2:


    Φιλικά,
    NucDoc

    Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
    Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 15:32 #29 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
    Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Σήμερα (Παρασκευή) βράδυ κατεβαίνω στο χωριό. Αν έχω χρόνο θα σου κάνω τηλ. για καφέ το Σάββατο το απόγευμα.
    Καλά κάνεις και υποστηρίζεις τη Shimano, το ίδιο κάνω κι εγώ άλλωστε. Με του "αντιπροσώπους" έχω πρόβλημα όχι μόνο της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά με τους περισσότερους.
    Η ένστασή μου ήταν για την αντιμετώπιση και όχι γιατί δεν είχαν το ανταλλακτικό. Δεν με ενημέρωσαν για τη διαδικασία και για τις επιλογές μου προφανώς γιατί δεν ήμουν πελάτης τους (από την Ελληνική αγορά.)

    Τέλος πάντων, ελπίζω σιγά σιγά να μάθουμε ΚΑΙ σε αυτό τον τομέα λίγα πράγματα.

    ..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
    Member of Fishinf Therapy Club

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    26/10/2007 16:45 #30 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
    Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Για όποιον δεν κατάλαβε (και από που να το καταλάβει άλλωστε....) η αναφορά είναι σε ένα λεβιέ ταχυτήτων στο αυτοκίνητό μου. Τσαντίστηκα με κάποιον που μου έκανε σφήνα, πάω να κατεβάσω ταχύτητα, δεν μπήκε αμέσως και έκανα μια μικρή έκρηξη.... Ο μοχλός δεν πέρασε το σασί του αυτοκινήτου από την ένθερμη κατραπακιά που έφαγε αλλά έσπασα τον επιλογέα  :blush:

    Το κόλλησα με Logo και μέχρι προχθές που το άλλαξα.... no problem  :yes3:

    Τελικά έχω βαρύ χέρι.....  :whistle3:




    Tο επιβεβαιώνω κι εγώ Γιατρέ αυτό, αφου την όλη φάση την έζησα απο κοντά. Ελπίζω να είσαι καλά φίλε να μου χαιρετάς τη οικογένεια.  :give_heart:

    Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.145 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection