boat fishing 2015 250Συμμετέχουμε στο Boat & Fishing Show 2015

Tο μεγαλύτερο θαλασσινό γεγονός της χρονιάς στις 27, 28 & 29 Μαρτίου 2015 | Helexpo Μαρούσι

Με μεγάλη μας χαρά σας ανακοινώνουμε οτι το Psarema.gr θα συμμετέχει στη έκθεση Boat & Fishing Show 2015, με δικό του περίπτερο και θα αποτελέσει φέτος το σημείο αναφοράς για τους λάτρεις της θάλασσας και του ψαρέματος! 

Σας περιμένουμε όλους στη Helexpo ( Λ. Κηφισίας 39 ) να γνωριστούμε και να τα πούμε από κοντά.

Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα ανάκλησης σχαρών αυτοκινήτου

Γράφτηκε από τον/την Γεωργία Κάρλου (Fisherwoman)
Κατηγορία: Ντελάλης Δημιουργήθηκε : Δευτέρα, 27 Απρίλιος 2009 21:27
Εμφανίσεις: 687

Πρόγραμμα ανάκλησης βάσεων μεταφοράς φορτίου (σχαρών) Thule μοντέλο Rapid Fixpoint XT (751 ή 753) εκτελεί η εταιρεία THULE Σουηδίας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου όπως ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή κ. Ι. Οικονόμου.

Η ανάκληση αφορά 124 κιτ τοποθέτησης Thule μοντέλο Rapid Fixpoint XT, τα οποία παρήχθησαν κατά την περίοδο μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2008 και 28ης Φεβρουαρίου 2009, με κωδικούς 3050, 3056, 3061, 3066, 3068, 3069, 3071, 3077, 3080, καθώς και τα αντίστοιχα ανταλλακτικά με κωδικούς 50960, 50961, 50962, 50996. Οι εσωτερικές δοκιμές στα εργαστήρια της εταιρείας έδειξαν ότι ένα μπουλόνι σε αυτό το σετ βάσεων για σχάρα δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα ασφάλειας που έχει θέσει η εταιρεία. Η εσφαλμένη σκληρότητα του μπουλονιού το καθιστά εύθραυστο και ενδέχεται να σπάσει αν βρεθεί υπό συνθήκες πίεσης. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κίνδυνος το μπουλόνι στερέωσης να σπάσει κατά τη χρήση (με ή χωρίς φορτίο), δηλαδή, στη χειρότερη περίπτωση, η σχάρα και το φορτίο ενδέχεται να αποκολληθούν κατά την οδήγηση.

Τα επηρεαζόμενα κιτ μπορούν να τοποθετηθούν σε αρκετά μοντέλα αυτοκινήτων αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου και η εταιρεία THULE Σουηδίας συστήνουν στους κατόχους των επηρεαζόμενων βάσεων μεταφοράς φορτίου να διακόψουν αμέσως τη χρήση τους και να επιστρέψουν τα μπουλόνια στο κατάστημα από το οποίο τα αγόρασαν για να μπορέσει να γίνει παραγγελία των μπουλονιών αντικατάστασης απευθείας από την Thule, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, ή να χρησιμοποιήσουν τη φόρμα στην ενότητα "Φόρμα επικοινωνίας" της ιστοσελίδας:

http://www.thulegroup.com/en/Product-Recall/Languages/---/ για να αποκτήσουν τα μπουλόνια απευθείας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Thule στη Γερμανία. Η επαλήθευση της αντικατάστασης των μπουλονιών μπορεί να γίνει από το χρώμα τους: "Προβληματικό" μπουλόνι = μαύρο & Σωστό μπουλόνι = ασημί.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα ή το κατάστημα, που αγόρασαν τη βάση μεταφοράς φορτίου.

 

Πηγή: athina984.gr